Wersja archiwalna 2009-08-20 14:15:13

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:
  RIOŚ.Z. 341-12/09

1.  Nazwa i adres Zamawiającego
      Nazwa:
      Gmina Opinogóra Górna
      Adres:
      Opinogóra Górna
      ul. Z. Krasińskiego 4
      06 – 406 Opinogóra
      Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10


2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
      1)  W zakresie proceduralnym i merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z

           Wykonawcami są:     
          -  w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:

             Zbigniew Borowski  tel.: 023 671 72 09

          - w zakresie dotyczącym procedury przetargowej:

             Piotr Czyżyk  tel.: 023 671 70 85

             Fax.: (023) 673 61 10


3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest
      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
:
     
www.ugopinogora.bip.org.pl


4.   Rodzaj zamówienia
: dostawy

5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony na usługi o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( DZ. U z 2007 r. Nr. 223, poz 1655 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą.


6.   Określenie przedmiotu zamówienia:
     Przedmiotem zamówienia będzie dostawa używanego samochodu pożarniczego typu

    GBA szt. 1 spełniającego następujące warunki:

1) rok produkcji 1980 i młodszy,

2) pojazd musi być zarejestrowany w Polsce,

3) pojazd musi odpowiadać przepisom dopuszczającym go do ruchu drogowego w Polsce,

4) kolor czerwony,

5) silnik wysokoprężny „DIESEL” o mocy min. 160 KM,

6) kabina jednomodułowa na 8 osób,

7) przebieg nie większy niż 19 tys. km,

8) karoseria bez widocznych śladów korozji i ubytków,

9) zbiornik na wodę o pojemności nie mniejszej niż 1 800 litrów,

10) dwie linie wężowe szybkiego natarcia wysokiego ciśnienia o długości nie mniej niż 60m każda, zakończona prądownicą,

11) autopompa niskiego i wysokiego ciśnienia o wydajności nie mniej niż 1600 l/min., przy ciśnieniu 8 atmosfer i wysokiego ciśnienia min. 40 atmosfer,

12) umiejscowienie autopompy z tyłu pojazdu,

13) skrzynia biegów manualna,

14) napęd 4x2,

15) wspomaganie kierownicy,

16) sygnalizacja alarmowa dźwiękowa i świetlna z wykorzystaniem zespolonego urządzenia rozgłoszeniowo – alarmowego,

17) sygnalizacja alarmowa świetlna pojazdu,
18) radiotelefon przewoźny,

19) gniazda do stałego doładowania akumulatorów umiejscowione z przodu pojazdu,

20) w przedziale autopompy przełącznik gazu, pozwalający na zwiększenie obrotów autopompy,

21) zaczep holowniczy z przodu i z tyłu pojazdu,

22) opuszczane podesty z obu stron pojazdu umożliwiające dobry dostęp do sprzętu,

23) skrytki na sprzęt zamykane żaluzjami,

24) szperacz ręczny oraz miejscowe oświetlenie przy fotelu dowódcy,

25) dach pojazdu przystosowany jako podest roboczy wyłożony ryflowaną blachą aluminiową,

26) samochód o gabarytach: długość nie więcej niż - 7,25m, szerokość nie więcej niż -2,90 m, wysokość nie więcej niż - 2,95.

 

Wyposażenie dodatkowe w sprzęt pożarniczy:

 

27) minimum 2 uchwyty do aparatów powietrznych umiejscowione w kabinie załogi,

28) drabina D10 wraz ze stelażem umożliwiającym mocowanie drabiny na dachu pojazdu

Wspólny słownik zamówień (CPV):

34.14.42.10 - 3 – Pojazdy Strażackie

7.   Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.


8.  Termin wykonania zamówienia :    
Dostawa do dnia: 30 września
  2009 r.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:
2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.2.            znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2.3. akceptują i spełniają wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym akceptują warunki projektu umowy;

 

Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia – nie spełnia.


10. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca zobowiązany jest złożyć we wskazanym terminie:

1.                   Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.

2.                   Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:

2.1        Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ.

2.2           Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ.

3.                 W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

11.  Kryterium oceny ofert :
• Cena = 100%


12. Informacje na temat wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

13.   Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Należy złożyć w Sekretariacie (I piętro pokój nr. 18) w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do28
.08.2009r. do godz 10:00

 14.  Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ulicy Zygmunta Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej w dniu 28.08.2009r. o godz.10:30 

 15.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

w siedzibie Zamawiającego, bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:   www.ugopinogora.bip.org.pl

16.  Termin związania z ofertą:
       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


18.  Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

19.  Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Nie dotyczy


Opinogóra Górna, dn. 20.08.2009r.


                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

 

Dokumenty do pobrania:

SIWZ

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2510500]

przewiń do góry