OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  RIOŚ.Z. 341-10/08

1.   Nazwa i adres Zamawiającego
      Nazwa:
      Gmina Opinogóra Górna
      Adres:
      Opinogóra Górna
      ul. Z. Krasińskiego 4
      06 – 406 Opinogóra
      Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     
      • pani Alicja Stryczniewicz                                
2)   W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     
      • pan Piotr Czyżyk                                        
      Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest
      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
      www.ugopinogora.bip.org.pl
4.   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6.   Określenie przedmiotu zamówienia:
      Nazwa zadania:  „droga gminna w m. Władysławowo odcinek od km 0+000,00 do km 0+545,19 – odnowa nawierzchni"

Opis przedmiotu zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „droga gminna w m. Władysławowo, odcinek od km 0+000,00 do km 0+545,19 – odnowa nawierzchni” w zakresie obejmującym:
1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
1.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym w km od0+003,50 do 0+545,19   - 0,54 km
1.2. Mechaniczne karczowanie krzaków, zagajników średnich od 31% do 60% powierzchni 0,12      - 0,12 ha
2. ROBOTY ZIEMNE
2.1. Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 w gr. Kat III z transportem urobku samochod. samowyładowczymi na odległość 3 km – pogłębienie i wykop rowu – Na odkład 350.00*(0,40 +1,50)/2*0,50        - 166,25 m3
3. PODBUDOWA
3.1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i w gruncie kat. I-IV głębokości 10 cm Krotność 0,5 – zjazdy w km 0+003,50. 0+342,63 . 0+436,44 . 0+483,83 . 0+545,19        237,40    - 237,40 m2
3.2. Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego twardeg, miesz. optymat. 0/31,5 – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – zjazdy w km 0+003,50. 0+342,63 . 0+436,44 . 0+483,83 . 0+545,19    237,40           -  237,40 m3
3.3. Mechaniczne czyszczenie podbudowy ulepszonej – istniejąca nawierzchnia bit. ( 545.19-3.50 + 1,75)*3,50     - 1902.04 m2
3.4. Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5-0,7 kg/ m2 podbudowy bit. jezdnia drogi + na zjazdy 1902.04 + 224.00              - 2126.04 m2
3.5. Wyrównanie istniejącej podbudowy (ist.naw.bitum.) mieszanką mineralno- asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym, KR-1 w ilości 50 kg/m2    1902.04*0.050                              - 95.10 t

4. NAWIERZCHNIA
4.1. Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa wiążąca asfaltowa- grubość po zagęszcz. 4 cm KR-1  - nawierzchnia na zjazdy 224.00            - 224,00m²
4.2. Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,3-0,5 kg/m2 w-wy wiążącej jezdnia drogi + na zjazdy 1902,04 + 219.40            - 2121,44m² 
4.3. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszcz. 4 cm KR-1 jezdnia drogi + na zjazdy 1902.04 + 219.40                     - 2121,44m²
5. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
5.1. Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. Do 4 cm  Krotność = 0.4                                 1090.40/2                                                                - 545.20 m2
5.2. Uzupełnienie poboczy. Nawierzchnia żwirowa-górna warstwa jezdni rozściełana mechanicznie-grubość po zagęszczeniu 4 cm.                                         Krotność = 0.5     545.19*1.00*2                               - 1090.38 m2     

zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową:
- przedmiary robót – stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ,
- opis techniczny stanowiący załącznik Nr 9, 9a do SIWZ,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik Nr 10 do SIWZ

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
- główny przedmiot       45 233 120 - 6 – Roboty w zakresie dróg
- dodatkowy przedmiot  45 233 226 - 9 – Drogi dojazdowe

Wartość zamówienia: mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podst. Art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7.   Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8.  Termin wykonania zamówienia :    
      Data zakończenia 15 października 2008r.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:


W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
9.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
9.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:
9.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
9.2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
9.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia:
9.2.2.1.udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia.
Należy wykazać wykonanie (odnowa nawierzchni, przebudowa, budowa):
a)  co najmniej 2 zamówień dotyczących wykonania odnowy nawierzchni lub przebudowy lub budowy drogi, a w każdym zamówieniu wykonanie nawierzchni jezdni z asfaltobetonu na powierzchni min. 2 000 m2,
Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.
9.2.2.2. udokumentują dysponowanie kadrą techniczną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami:
- 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej,
Wykaz kadry technicznej należy przedstawić według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 5. do SIWZ.
9.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
9.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w ostatnich trzech latach obrotowych, tj. 2005, 2006 i 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) w wysokości co najmniej 1 000 000 złotych w każdym roku, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki Nr 6a lub Nr 6b SIWZ.
9.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;

Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę „spełnia – nie spełnia”.

10. Dokumenty wymagane w postępowaniu:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 35 i formie określonej w Części VII pkt. 32 SIWZ:
10.1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
10.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
10.2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ.
10.2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -
według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ.
10.2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego
w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
10.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat
lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
10.2.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
10.2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
10.2.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę).
10.2.8. Potwierdzenie wniesienia wadium.
10.2.9. Wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień.
10.2.10. Wykaz osób – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń
o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczone za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę oraz podać pełnioną rolę w realizacji zamówienia.
10.2.11. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku
(w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a lub 6b do SIWZ.
10.3. Kosztorys ofertowy sporządzony dokładnie wg liczby i opisu pozycji oraz ilości robót znajdujących się w przekazanym przedmiarze stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ.
10.4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

11.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena za realizację zamówienia  – 100%
12.  Wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium     w wysokości 1 700 zł.
13.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 21.08.2008r.  do godz. 10:00
14.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy  przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu 21.08.2008r. o godz. 10:30 .
15.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:   www.ugopinogora.bip.org.pl
16.  Termin związania z ofertą:
       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17.  Zamówienia uzupełniające:
       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
18. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19.  Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’


Opinogóra Górna, dn. 31.07.2008r.


                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

 

Dokumenty do pobrania:

SIWZ

Załącznik Nr 8 Przedmiary

Załącznik Nr 9, 9a Opis techniczny

Załącznik Nr 10 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

------------------------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2503217]

przewiń do góry