OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  ZPPŚ. 341-6/07

 

1.   Nazwa i adres Zamawiającego

      Nazwa:

      Gmina Opinogóra Górna

Adres:

Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06 – 406 Opinogóra

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     

·         pani Grażyna Ozimek                                

2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     

·         pan Piotr Czyżyk                                         

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

      www.ugopinogora.bip.org.pl

4.   Rodzaj zamówienia: usługi

5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

6.   Określenie przedmiotu zamówienia:

    Nazwa zadania:  „Wykonanie Projektu Zmiany Studium oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego – Władysławowo dz. 264/1”

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Opinogóra Górna i projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Opinogóra Górna dla terenu w granicach działki ewidencyjnej Nr 264/1 Obrębu Władysławowo w m. Władysławowo.

Działka Nr 264/1 we Władysławowie ma powierzchnię  4.3177 ha.

Planowane przeznaczenie – pawilon handlowy o powierzchni 2.000 m2, pawilon handlowy o powierzchni 5.800 m2, parking, zjazd z pasa wyłączeniowego z drogi krajowej nr 60 oraz stacja paliw wraz z niezbędną infrastrukturą.

W części związanej ze zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego gminy Opinogóra Górna zmiany dotyczą wprowadzenia regulacji określających zasady zagospodarowania terenu.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 

74251000-3

Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.

7.   Oferty częściowe i wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

8.  Termin wykonania zamówienia :    

      Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 listopada 2007r.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia

     tych warunków:

W postępowaniu W  postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia  mogą  brać udział Wykonawcy, którzy :

1)  Spełniają  wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych  tj. : 

a)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

1.         w okresie ostatnich trzech lat opracowali co najmniej 5 projektów planów, dla obszarów o powierzchni porównywalnej z łączną powierzchnią obszarów objętych niniejszym zamówieniem,

2.         powierzą funkcję głównego projektanta planu urbaniście, członkowi Izby Urbanistów, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w samodzielnym projektowaniu przestrzeni, który kierował opracowaniem nie mniej niż 3 miejscowych planów, które weszły w życie w ciągu ostatnich 3 lat,

3.         zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką planu,

4.         posiadają odpowiedni sprzęt i legalne oprogramowanie, które będzie służyć realizacji zamówienia. 

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych 

2)    Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w SIWZ, w tym wzór przyszłej umowy.

3)    Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia”, oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 9 oraz w ust. 15 pkt  7 SIWZ.

Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych  do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów                z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,              w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)

10.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

·         Cena – 90%

·         Termin wykonania 10%

11.  Wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,- zł

Wadium może być wnoszone w formie (lub formach) określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 w Banku Spółdzielczym w Glinojecku oddział Opinogóra.

12.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4                    w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 4.04.2007r.  do godz. 9 00

13.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro) , w siedzibie Urzędu Gminy                                         przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu 4.04.2007r. o godz. 9 30 .

14.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:   www.ugopinogora.bip.org.pl

       W formie papierowej w cenie 15,- zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr  15 (I piętro) w siedzibie

        Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej,  bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem

       pocztowym)

15.  Termin związania z ofertą:

       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

16.  Zamówienia uzupełniające:

       Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp w zakresie wynikającym z procedury powtórzenia czynności formalno-prawnych zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.

 

17. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

18.  Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’

 

 

Opinogóra Górna, dn. 26.03.2007r.

                                                                                        Wójt Gminy

                                                                                mgr Stanisław Wieteska

 

Do pobrania: SWIZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-26 17:29:31
  • Liczba odsłon: 83
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2516059]

przewiń do góry