Wersja archiwalna 2011-02-08 12:39:49

 

Zamawiający:                                                                         Opinogóra Górna, 2011.02.08

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 271.2.2011

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA NA:

Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 42489 - 2011 data 07.02.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

I. komputerowych z egzaminem ECDL (European Computer Driving License).

W ogłoszeniu powinno być:

I. komputerowych z egzaminem ECDL START (European Computer Driving License) lub równoważny.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL.

W ogłoszeniu powinno być:

1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL START lub równoważnym.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL.

W ogłoszeniu powinno być:

3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL START.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
w ramach ECDL oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

W ogłoszeniu powinno być:

4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
w ramach ECDL START lub równoważny oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL dla każdego Słuchacza.

W ogłoszeniu powinno być:

6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL START lub równoważnego dla każdego Słuchacza.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

Wykonawca zobowiązany jest do: e) zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL.

W ogłoszeniu powinno być:

Wykonawca zobowiązany jest do: e) zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL START lub równoważnego.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.5.

W ogłoszeniu jest:

certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL.

W ogłoszeniu powinno być:

Oświadczenie o następującej treści: Niniejszym oświadczamy, że prowadzone szkolenia realizowane będą w oparciu o podział i zakres treści zgodny z podziałem i zakresem opisanym w sylabusie 5.0 ECDL, a każdy słuchacz otrzyma kartę egzaminacyjną, w której wpisane będą kolejne zaliczone przez niego moduły egzaminu.

 

 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

 

1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                 Opinogóra Górna, dn. 2011-02-08

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4                            

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.2.2011

ZMIANA Nr 1

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2011 pod numerem 42489 na „Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu”

Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078), zmienia się SIWZ w następujący sposób:

1. W  rozdziale pn. „Opis przedmiotu zamówienia”

a) pkt. I

Obecny zapis brzmi:

komputerowych z egzaminem ECDL (European Computer Driving License).

Powinno być:

komputerowych z egzaminem ECDL START (European Computer Driving License) lub równoważny.

b) pkt. I, ppkt. 1

Obecny zapis brzmi:

Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów
(3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum
w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL.

Powinno być:

Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów
(3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum
w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL START lub równoważnym.

c)    pkt. I, ppkt. 3

Obecny zapis brzmi:

Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL.

Powinno być:

Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL START.

d) pkt I, ppkt. 4

Obecny zapis brzmi:

W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
w ramach ECDL oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

Powinno być:

W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
w ramach ECDL START lub równoważny oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

e) pkt. I, ppkt. 6

Obecny zapis brzmi:

Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL dla każdego Słuchacza.

Powinno być:

Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL START lub równoważnego dla każdego Słuchacza.

f) pkt. pn. „Dodatkowe informacje” pkt. 1, ppkt. e

Obecny zapis brzmi:

Zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL.

Powinno być:

Zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL START lub równoważnego.

2. W rozdziale pn. „Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków”

Obecny zapis brzmi:

Dla wykazania, że zakres szkoleń zgodny jest z wymaganiami egzaminów na ECDL Wykonawca zobowiązany jest udokumentować to przedkładając:

·         certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL.

Powinno być:

Dla wykazania, że zakres szkoleń zgodny jest z wymaganiami egzaminów na ECDL Wykonawca zobowiązany jest udokumentować to przedkładając:

·         oświadczenie o następującej treści: „Niniejszym oświadczamy, że prowadzone szkolenia realizowane będą w oparciu o podział i zakres treści zgodny z podziałem i zakresem opisanym w sylabusie 5.0 ECDL, a każdy słuchacz otrzyma kartę egzaminacyjną w której wpisane będą kolejne zaliczone przez niego moduły egzaminu.

3. W rozdziale pn. „Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu”

a) pkt. 6

Obecny zapis brzmi:

Certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL.

Powinno być:

Oświadczenie o następującej treści: „Niniejszym oświadczamy, że prowadzone szkolenia realizowane będą w oparciu o podział i zakres treści zgodny z podziałem
i zakresem opisanym w sylabusie 5.0 ECDL, a każdy słuchacz otrzyma kartę egzaminacyjną w której wpisane będą kolejne zaliczone przez niego moduły egzaminu.

Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego,                          na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

                                                        Kierownik Zamawiającego   

                                                                   mgr Stanisław Wieteska

1.     A/a

2.     BIP, Tablica ogłószeń

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                            Opinogóra Górna, 2011.02.07

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 271.2.2011


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 42489 z dnia 07.02.2011

  • tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

  • strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń:

  1. komputerowych z egzaminem ECDL (European Computer Driving License).

  1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz
    z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL.

  2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej.

  3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL.

  4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
    w ramach ECDL oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

  5. Wyboru modułów dokona Zamawiający.

  6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL dla każdego Słuchacza.

  7. Część materiałów dydaktycznych (nie mniej niż 5h/grupę) Słuchacze realizować będą online w formie e-learningowej, na materiałach zapewnionych przez Wykonawcę.

  8. Wykonawca zapewni we własnym zakresie sprawdzające wiedzę testy e-learningowe dla każdego Słuchacza.

  1. z zakresu dydaktyki pracy z multimediami.

  1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 25 nauczycieli z zakresu dydaktyki pracy
    z multimediami w ilości 150 godzin lekcyjnych (45 minut) dla 5 grup pięcioosobowych po 30 godzin każda grupa.

  2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej.

  3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu oceny wiedzy z zakresu dydaktyki pracy z multimediami słuchaczy i ewentualnie dokonania stosownych korekt w podziale na grupy w zależności od stopnia wiedzy słuchaczy.

  4. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć co najmniej następujące zagadnienia: obsługa komputera (podstawy obsługi - jeśli poziom wiedzy słuchaczy będzie tego wymagać), prezentacje - przygotowanie prezentacji, obróbka plików graficznych i wideo, podstawy grafiki (wykonywanie prostych rysunków, praca
    z tekstem, formatowanie, opływanie tekstu, prosta obróbka bitmap), tworzenie publikacji (np. MS Publisher).

Dodatkowe informacje.

  1. Zamawiający udostępni Wykonawcy:

  1. sale komputerowe z odpowiednią liczbą stanowisk z dostępem do Internetu, spełniające odpowiednie wymagania,

  2. pełne listy uczestników szkoleń Wykonawcy w terminie 2 dni przed uzgodnionym rozpoczęciem zajęć w każdej grupie,

  3. własną platformę elearningową do szkoleń elearningowych zapewniającą możliwość generowania raportów z pracy uczniów.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do:

  1. prawidłowego oznaczenia sal dydaktycznych, w których odbywają się szkolenia poprzez zamieszczenie w widocznym miejscu informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej i budżetu Państwa. Stosowne plakaty z taką informacją dostarczy Zamawiający,

  2. prowadzenia dokumentacji szkolenia, a w szczególności list obecności Beneficjentów Ostatecznych i wolnych słuchaczy. Na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego,

  3. terminowego, zgodnego z podanym przez Zamawiającego harmonogramem rozpoczynania i kończenia zajęć,

  4. powiadamiania Zamawiającego z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia - natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego,

  1. zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL.

  1. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do żądania obecności wykładowców Wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1 h lekcyjnej tygodniowo dla każdej grupy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwóch kursów/szkoleń (za kurs/szkolenie przyjmuje się grupowe szkolenie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zlecone przez podmioty zewnętrzne, tj. niezależne od firmy Wykonawcy, obejmujące przedmiot i co najmniej liczbę osób opisaną w niniejszej dokumentacji przetargowej, które uczestniczyły w danym kursie jednocześnie) w których udział wzięło co najmniej 55 uczestników (w każdym z kursów/szkoleń) o wartości każdego z kursów/szkoleń co najmniej 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ) oraz wykazu wykonanych usług (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających wykonanie usług, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:

  1. jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia,

  2. z przyczyn zależnych od Zamawiającego.

  1. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugopinogora@bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Opreracyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak




Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska



1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

Załączniki do pobrania:

SIWZ

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2536891]

przewiń do góry