Zamawiający:                                                                          Opinogóra Górna,  2010.11.19

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-31/10

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332702 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Opinogóra Górna
w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych)
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.

Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:

  • Okres kredytowania: od chwili podpisania umowy do 31.12.2015 r.

  • Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do 31.12.2011 r.

  • Okres spłaty kredytu 4 lata od 2012 do 2015 roku w 4 ratach płatnych na 31.12 następująco: I rata - 31.12.2012 - 100 000 zł, II rata - 31.12.2013 - 300 000 zł, III rata - 31.12.2014 - 70 000 zł, IV rata - 31.12.2015 - 330 000 zł.

  • Spłata odsetek kredytu będzie następować w okresach miesięcznych, płatnych w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca począwszy od daty uruchomienia kredytu.

  • Waluta kredytu PLN.

  • Kredyt pozostawiony zostanie do dyspozycji Gminy Opinogóra Górna jednorazowo przelewem na konto Zamawiającego.

  • W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin spłaty został zachowany jeśli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty.

  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części lub całego kredytu bez opłat, odsetek i prowizji od kwoty spłaconej przed terminem.

  • W ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 1M obowiązującej na dzień 20.09.2010r.

  • Do oferty należy załączyć sposób wyliczenia całości obsługi kredytu: stawkę WIBOR 1M, marżę banku, prowizję i inne opłaty.

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy.

  • Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco, deklaracja wekslowa.

  • Zmiana wysokości oprocentowania kredytu odbywać się będzie pisemnie, niezwłocznie po każdej zmianie wysokości oprocentowania.

  • Poza kwotami określonymi w ofercie Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat.

  • O wysokości raty odsetkowej w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca (Bank) będzie informował Zamawiającego (Kredytobiorcę) na piśmie na 7 dni przed końcem ich płatności.

  • Marża banku stała w całym okresie kredytowania.

  • Do wyliczeń oferty należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni występujących w miesiącu i roku.

  • W celu zabezpieczenia spłaty kredytu Gmina Opinogóra Górna dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji i podpisanie weksla przez Skarbnika Gminy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Polska Kasa Opieki S.A., I MCK, Centrum Korporacyjne w Ciechanowie,, Pl. J. Pawła II 8, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243486,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135383,82

  • Oferta z najniższą ceną: 135383,82 / Oferta z najwyższą ceną: 184192,96

  • Waluta: PLN.






Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gmina Opinogóra Górna                                              Opinogóra Górna, dn.2010.11.09

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.341-31/10

I                                   NFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Wójt Gminy Opinogóra Górna,

działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego pn.

„Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł”.

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:

Bank Polska Kasa Opieki S.A., I MCK, Centrum Korporacyjne w Ciechanowie,
06-400 Ciechanów, Pl. J. Pawła II 8

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.              

W postępowaniu złożono 4 oferty, wg zestawienia:

 

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Łączna punktacja oferty

1

Bank Spółdzielczy
w Pruszkowie

ul. Bolesława Prusa 88,

05-800 Pruszków

73,50

73,50

2

Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział
w Warszawie

ul. Warecka 11a,

00-034 Warszawa

86,68

86,68

3

Bank Polska Kasa Opieki S.A., I MCK, Centrum Korporacyjne
w Ciechanowie

Pl. Jana Pawła II 8,

06-400 Ciechanów

100

100

4

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., II Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie, Centrum Korporacyjne w Ciechanowie

ul. Pułtuska 20,

06-400 Ciechanów

-

-

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1.            A/a

2.            BIP/Tablica ogłoszeń

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                                                                                   Opinogóra Górna, 2010.10.28

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-31/10

INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł.

Na podstawie art. 12a ust. 3 w związku z art. 38 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuję o zmianach trerści ogłoszenia Nr RIOŚ.Z.341-31/10 z dnia 15.10.2010 r.

 

ZMIANY W OGŁOSZENIU

1. Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

2. Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.3.

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:

Do obliczenia wartości oferty, jako dzień wypłaty kredytu należy przyjąć dzień
29.10.2010 r.

Rzeczywisty termin wypłaty kredytu będzie uzależniony od daty podpisania umowy zgodnie ze złożoną przez Zamawiającego dyspozycją wypłaty kredytu.

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                                                                                    Opinogóra Górna, 2010-10-28


Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra


RIOŚ.Z. 341-31/10


ZMIANA Nr 2

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 15.10.2010 pod numerem 332702 na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł”


Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący sposób:


  1. Dodaje się:


W rozdziale pn. „Opis przedmiotu zamówienia

  • Do obliczenia wartości oferty, jako dzień wypłaty kredytu należy przyjąć dzień 29.10.2010 r.

  • Rzeczywisty termin wypłaty kredytu będzie uzależniony od daty podpisania umowy zgodnie ze złożoną przez Zamawiającego dyspozycją wypłaty kredytu.


  1. Zmienia się:


a) W rozdziale pn. „Opis sposobu przygotowania ofert” pkt 1


Obecny zapis brzmi:

Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert 29.10.2010 r. godz. 10:30


Powinno być:

Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert 03.11.2010 r. godz. 10:30


b) W rozdziale pn. „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert”


  • pkt 1

Obecny zapis brzmi:

Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul.
Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat),
w terminie do dnia 29.10.2010 roku, do godz. 1000

Powinno być:


Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul.
Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat),
w terminie do dnia 03.11.2010 roku, do godz. 1000



  • pkt 3

Obecny zapis brzmi:

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, pok. 11 dnia 29.10.2010 roku, godz. 1030


Powinno być:


Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, pok. 11 dnia 03.11.2010 roku, godz. 1030



Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.




                                                                                                                                              Kierownik Zamawiającego


                                                                                                                                                             mgr Stanisław Wieteska

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                         Opinogóra Górna, 2010.10.26

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-31/10

INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł.

Na podstawie art. 12a ust. 3 w związku z art. 38 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuję o zmianach trerści ogłoszenia Nr RIOŚ.Z.341-31/10 z dnia 15.10.2010 r.

ZMIANY W OGŁOSZENIU

1.      Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6.

W ogłoszeniu jest:

Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału.

W ogłoszeniu powinno być:

Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

                       

 Kierownik Zamawiającego   

                                                                                                                   mgr Stanisław Wieteska

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                       Opinogóra Górna, 2010-10-26

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4                                        

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-31/10

ZMIANA Nr 1

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 15.10.2010 pod numerem 332702 na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł”

Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący sposób:

1. W  rozdziale pn. „Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu pkt. 5

Obecny zapis brzmi:

Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo  w formie oryginału.

Powinno być:

Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego,                          na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

                                                                                                      Kierownik Zamawiającego   

                                                                                                                   mgr Stanisław Wieteska

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                                   Opinogóra Górna, dn.2010.10.26

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-31/10

ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 15.10.2010 r. pod numerem 332702 na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł”

W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami

Pytanie 1

Czy na deklaracji wekslowej, podobnie jak na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji i wekslu
będzie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy?

Odpowiedź:

Na deklaracji wekslowej, podobnie jak na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji i wekslu dopuszczamy złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy.

Pytanie 2

Czy w przypadku gdy reprezentacja Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca może przedstawić pełnomocnictwa w formie notarialnej kopii?

Odpowiedź:

Zgodnie z punktem 5 wykazu oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu (str 9 SIWZ) jeżeli reprezentant/reprezentacja działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału.

Pytanie 3

Co jest konkretnym celem finansowania przedmiotowego kredytu? Czy kredyt ten będzie
finansował inwestycje realizowane w ramach dofinansowania z UE, a jeśli tak to na jakim etapie są formalności związane z uzyskaniem środków unijnych? Jaki jest stopień zaawansowania
inwestycji finansowanej przedmiotowym kredytem?

Odpowiedź:

Kredyt długoterminowy w wysokości 800.000 zł (osiemset tysięcy złotych) zaciągamy na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2010. Głównym przeznaczeniem zaciąganego kredytu jest pokrycie wydatków bieżących gminy.

Pytanie 4

Jaki jest termin zapadalności kredytu w Banku Gospodarstwa Krajowego w wysokości
759.116,21 zł?

Odpowiedź:

Pożyczka w Banku Gospodarstwa Krajowego została zaciągnięta na wyprzedzające finansowanie działań objętych PROW na lata 2007-2013. Mamy podpisane umowy z Samorządem Województwa Mazowieckiego o przyznaniu pomocy finansowej na te zadania. Planujemy, iż pożyczka ta zostanie rozliczona do końca 2010 roku.

 Kierownik Zamawiającego 

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                         Opinogóra Górna, dn.2010.10.21
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-31/10


ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 15.10.2010 r. pod numerem 332702 na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł”
W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami

Pytanie 1
Czy Gmina korzysta lub korzystała w przeszłości z wykupu wierzytelności? Jeżeli aktualnie Gmina korzysta z wykupu wierzytelności, prosimy o podanie kwot zaangażowań i spłat z tego tytułu.
Odpowiedź:
Gmina Opinogóra Górna nie korzysta i nie korzystała z wykupu wierzytelności.

Pytanie 2
Czy Gmina posiada zobowiązania wynikające z umów o terminie płatności na okres dłuższy niż 6 miesięcy, przypadające w latach następnych, faktury z terminem płatności dłuższym niż pół roku?. Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Gmina Opinogóra Górna posiada zobowiązania wynikające z umów z tytułu udzielanych kredytów i pożyczek wobec:
• Bank DnB NORD Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie - 50.000 zł,
• Bank Spółdzielczy w Glinojecku O/Opinogóra – 43.750 zł,
• Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Centrum Korporacyjne w Ciechanowie – 1.200.000 zł,
• Bank Spółdzielczy w Pruszkowie – 600.000 zł,
• Bank Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie, I Mazowieckie Centrum Korporacyjne w Ciechanowie – 3.000.000 zł.
• WFOŚiGW w Warszawie – 459.425 zł (pożyczka),
• Bank Gospodarstwa Krajowego – 759.116,21 (pożyczka na wyprzedzające finansowanie).

Pytanie 3
Czy Gmina posiada umowy zobowiązujące do dokonywania dopłat do kapitału lub bezwrotnej dopłaty do działalności bieżącej w spółce kapitałowej, w której ma udziały (w przypadku występowania powyższej sytuacji)? Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Gmina Opinogóra Górna nie posiada umów zobowiązujących do dokonywania dopłat do kapitału lub bezwrotnej dopłaty do działalności bieżącej w spółce kapitałowej, w której ma udziały.
 
Pytanie 4
Czy Gmina posiada zobowiązania wynikające z umów o partnerstwo publiczno-prywatne? Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Gmina Opinogóra Górna nie posiada zobowiązań wynikających z umów o partnerstwo publiczno-prywatne.

Pytanie 5
Czy wystąpiły przypadki przejęcia z mocy prawa przez Gminę zadłużenia po podmiocie, dla którego była podmiotem założycielskim lub na podstawie umowy wierzycielem spółki prawa handlowego, czy też stowarzyszenia zależnego na mocy, której Gmina wstąpi na miejsce dłużnika, który zostaje z długu zwolniony? Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
W Gminie Opinogóra Górna nie wystąpiły przypadki przejęcia z mocy prawa przez Gminę zadłużenia po podmiocie, dla którego była podmiotem założycielskim lub na podstawie umowy wierzycielem spółki prawa handlowego, czy też stowarzyszenia zależnego na mocy, której Gmina wstąpi na miejsce dłużnika, który zostaje z długu zwolniony.

Pytanie 6
Czy wystąpiły przypadki przejętych zobowiązań z kredytów i pożyczek nie klasyfikowane jako zadłużenie ujmowane do długu publicznego? Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
W Gminie Opinogóra Górna nie wystąpiły przypadki przejętych zobowiązań z kredytów i pożyczek nie klasyfikowane jako zadłużenie ujmowane do długu publicznego.

Pytanie 7
Czy wystąpiły przypadki umów polegających na sprzedaży udziałów lub akcji w spółkach kapitałowych z zastrzeżeniem prawa odkupu? Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
W Gminie Opinogóra Górna nie wystąpiły umowy polegające na sprzedaży udziałów lub akcji
w spółkach kapitałowych z zastrzeżeniem prawa odkupu.

Pytanie 8
Czy wystąpiły przypadki ugody z wierzycielami w zakresie rozłożenia na raty spłaty wymagalnych zobowiązań? Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
W Gminie Opinogóra Górna nie wystąpiły przypadki ugody z wierzycielami w zakresie rozłożenia na raty spłaty wymagalnych zobowiązań.

Pytanie 9
Czy Gmina korzysta z leasingu i lub factoringu. Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Gmina Opinogóra Górna nie korzysta z leasingu i factoringu.

Pytanie 10
Czy Gmina posiada inne umowy, z których wynika obowiązek spełnienia świadczeń,
w szczególności pieniężnych? Jeżeli tak prosimy o wyszczególnienie.
Odpowiedź:
Gmina Opinogóra Górna posiada umowy związane z prowadzenim przez nas bieżącej działalności.

 

                                                                                Kierownik Zamawiającego 
                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

----------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                           Opinogóra Górna, 2010.10.15

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-31/10

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 332702 z dnia 15.10.2010 r.     

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.

·      Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych)
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.

Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:

·         Okres kredytowania: od chwili podpisania umowy do 31.12.2015 r.

·         Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do 31.12.2011 r.

·         Okres spłaty kredytu 4 lata od 2012 do 2015 roku w 4 ratach płatnych na 31.12 następująco: I rata - 31.12.2012 - 100 000 zł, II rata - 31.12.2013 - 300 000 zł, III rata - 31.12.2014 - 70 000 zł, IV rata - 31.12.2015 - 330 000 zł. Spłata odsetek kredytu będzie następować w okresach miesięcznych, płatnych w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca począwszy od daty uruchomienia kredytu.

·         Waluta kredytu PLN.

·         Kredyt pozostawiony zostanie do dyspozycji Gminy Opinogóra Górna jednorazowo przelewem na konto Zamawiającego.

·         W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin spłaty został zachowany jeśli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty.

·         Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części lub całego kredytu bez opłat, odsetek i prowizji od kwoty spłaconej przed terminem.

·         W ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 1M obowiązującej na dzień 20.09.2010r.

·         Do oferty należy załączyć sposób wyliczenia całości obsługi kredytu: stawkę WIBOR 1M, marżę banku, prowizję i inne opłaty.

·         Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy.

·         Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco, deklaracja wekslowa.

·         Zmiana wysokości oprocentowania kredytu odbywać się będzie pisemnie, niezwłocznie po każdej zmianie wysokości oprocentowania.

·         Poza kwotami określonymi w ofercie Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat.

·         O wysokości raty odsetkowej w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca (Bank) będzie informował Zamawiającego (Kredytobiorcę) na piśmie na 7 dni przed końcem ich płatności.

·         Marża banku stała w całym okresie kredytowania.

·         Do wyliczeń oferty należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni występujących w miesiącu
i roku.

·         W celu zabezpieczenia spłaty kredytu Gmina Opinogóra Górna dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji i podpisanie weksla przez Skarbnika Gminy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

·      Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

·      Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·      III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

·      III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

·      III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

·      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

·      III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·      III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·      III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

Do pobrania:

SIWZ, Zał. nr 4,  Zał. Nr 5,  Zał. Nr 6,  Zał. Nr 7 cz. 1Zał. Nr 7 cz. 2,  Zał. Nr 8Zał. Nr 9

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2505847]

przewiń do góry