Wersja archiwalna 2010-02-11 16:37:25

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  RIOŚ.Z. 341-6/10

1. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

2. Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra

Telefon: (
023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugopinogora.bip.org.pl

4. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

5. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”

6. Rodzaj zamówienia: dostawy

7. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie podzielono na dwie części.

a) w pierwszej części zamówienia zamówienie obejmuje dostawę żwiru (kruszywa naturalnego) w ilości około 5200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.

b) w drugiej części zamówienia zamówienie obejmuje dostawę kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym, frakcji 0 - 31,5mm w ilości około 850 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Jako kruszywo łamane ma być dostarczony kruszony kamień lub kruszony beton (gruz betonowy) o frakcji jak wyżej.

Dostawa będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2010 r. lub do wyczerpania funduszy dla części pierwszej zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę żwiru, a dla części drugiej zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę kruszywa łamanego i zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi o ładowności nie przekraczającej 15t.

    8. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.


    9. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

Główny przedmiot: 14.21.21.20-7

Dodatkowe przedmioty: 14.21.20.00-0


    10. Oferty częściowe:

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.


11. Oferty wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


12. Umowy ramowe:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


13. Czas trwania zamówienia:

Data zakończenia zamówienia: 31.12.2010 r.

  14. Wadium:

  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


15. Zaliczki:

  Zamawiający nie przewiduje zaliczek.


16. Warunki udziału w postępowaniu:

a) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.


b) Wiedza i doświadczenie

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.


c) Potencjał techniczny

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.


d) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.


e) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.


17. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu:

W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

a) w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy


b) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada

- dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


18. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

19.Kryteria oceny ofert:

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Cena - waga kryterium 100 %, = 100 pkt.


  20. Aukcja elektroniczna:

 Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.


21. Dynamiczny system zakupów.

Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

22. Zmiana umowy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Powołując się na art. 144 ust.1 ustawy, zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:

a) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana stawki urzędowej podatku VAT,

b) Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części dostaw niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw, - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. c) Warunki zmian : - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy lub obniżenie kosztów realizacji, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.


23. Adres strony internetowej na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl

24. Termin i miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.02.2010r. do godz. 10 00

25. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

26. Informacje dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa żwiru z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę żwiru (kruszywa naturalnego) w ilości około 5200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Dostawa będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2010 r. lub do wyczerpania funduszy zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę żwiru i zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi o ładowności nie przekraczającej 15t..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.20-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym, frakcji 0 - 31,5mm w ilości około 850 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Jako kruszywo łamane ma być dostarczony kruszony kamień lub kruszony beton (gruz betonowy) o frakcji jak wyżej. Dostawa będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2010 r. lub do wyczerpania funduszy zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę kruszywa łamanego i zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi o ładowności nie przekraczającej 15t..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

ZAŁĄCZNIK II – SIWZ (do pobrania)

Opinogóra Górna, dnia 11 lutego 2010 r.

                                                                            Wójt Gminy

                                                               mgr Stanisław Wieteska

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2509862]

przewiń do góry