OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  ZPPŚ. 341-10/07

 

1.   Nazwa i adres Zamawiającego

      Nazwa:

      Gmina Opinogóra Górna

Adres:

Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06 – 406 Opinogóra

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     

·         pan Sławomir Kulaszewski                                

2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     

·         pan Piotr Czyżyk                                         

Telefon: (023) 671 72 09             Fax.: (023) 673 61 10

3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

      https://ugopinogora.bip.org.pl

4.   Rodzaj zamówienia: dostawy

5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

6.   Określenie przedmiotu zamówienia:

    Nazwa zadania: „Zakup kruszywa łamanego, żwiru i żużla paleniskowego z przeznaczeniem na bieżącą konserwację dróg gminnych z dostawą na miejsce”

Opis przedmiotu zamówienia:

1.  Zamówienie obejmuje dostawę transportem samochodowym wykonawcy:

  1. kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym – w ilości ok. 400 ton,
  2. żwir - w ilości ok. 2000 ton,
  3. żużel paleniskowy - w ilości ok. 900 ton.

Dostawa będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 30.11.2007r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb i na wskazane miejsca wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  14210000-6; 27190000-3 

Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.

7.   Oferty częściowe i wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

8.  Termin wykonania zamówienia :    

      Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30.11.2007r.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia

     tych warunków:

W  postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia  mogą  brać udział Wykonawcy, którzy :

1)  Spełniają  wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych  tj. : 

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

1.         posiadają odpowiedni sprzęt, który będzie służyć realizacji zamówienia. 

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych 

2)    Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji, w tym wzór przyszłej umowy.

3)    Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia”, oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 9  oraz  w ust. 15 pkt  7 niniejszego rozdziału.

Niespełnienie któregokolwiek warunku lub wymogu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.

10.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

·         Cena – 100%

11.  Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

12.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy
ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 23.04.2007r.  do godz. 10 00

13.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu 23.04.2007r. o godz. 10 30 .

14.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:    https://ugopinogora.bip.org.pl

       W formie papierowej w cenie 20 zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr  15 (I piętro) w siedzibie  Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej,  bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem pocztowym)

15.  Termin związania z ofertą:

       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

16.  Zamówienia uzupełniające:

       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

17. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

18.  Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

 

 

Opinogóra Górna, dn. 12.04.2007r.

                                                                                      Wójt Gminy

                                                                                mgr Stanisław Wieteska

Do pobrania: SWIZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-12 13:15:35
  • Liczba odsłon: 77
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2515996]

przewiń do góry