OGŁOSZENIE

 

Wójt Gminy Opinogóra Górna, 06-406 Opinogóra Górna, ul. Krasińskiego 4 

tel. (023) 671-70-24 fax. (023) 673-61-10 ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 60 tys. euro na

opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oczyszczalni ścieków na działce nr 40/2 w miejscowości Kołaki-Budzyno.

Oczyszczalni z punktem zlewnym o przepustowości 130 m3/d.

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

2. Termin realizacji (wymagany) – 15 maja 2006 r.

3. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

    - cena opracowania dokumentacji (koszt) – 70%

    - koncepcja oczyszczania i unieszkodliwiania ścieków doprowadzonych siecią kanalizacji   

      sanitarnej i dowożonych do punktu zlewnego – 10%

    - koszt eksploatacji wg oferowanego projektu – 10%

    - koszt budowy wg oferowanego projektu – 10%

4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w cenie 10 zł można odebrać w siedzibie   

    Zamawiającego pok. 6 lub za zaliczeniem pocztowym.

5. Uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Alina Tarnowska i Grażyna Ozimek tel. (023)                    

    671-70-85 pok. 6 lub 9 w godz. 8-15.

6. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pok. 18.

    Termin składania ofert upływa 28 października 2005 r. godz. 1200.

7. Wadium – Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

8. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28 października 2005 r. o godz. 1230 w siedzibie 

     Zamawiającego w pok. 11.

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

10. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo         

       zamówień publicznych z dnia 27 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177
       z późn. zm.),

    - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

    - złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz          

       ustawy Prawo zamówień publicznych,

    - udzielą gwarancji na wykonaną dokumentację na okres nie krótszy niż 3 lata od daty

       spisania protokołu zdawczo-odbiorczego,

    - wykażą wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ciągu ostatnich 3 lat
       o tożsamym charakterze tj. opracowali, co najmniej dwie dokumentacje projektowo-  

       kosztorysowe oczyszczalni ścieków oraz załączą dokumenty potwierdzające,
       że dokumentacje te zostały wykonane z należytą starannością,

    - posiadają dokument uprawniający do wykonania usług w zakresie przedmiotu   

       zamówienia oraz udokumentują przynależność do właściwej izby samorządu     

       zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. „o samorządach                              

       zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów” (Dz. U.
       z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.).

 

 

 

                                                                                              Wójt Gminy

mgr Stanisław Wieteska

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 2005-10-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-10-07 13:37:52
  • Liczba odsłon: 96
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2516458]

przewiń do góry