Zamawiający:                                                              Opinogóra Górna, 31 stycznia 2012 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.1.2012

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

„Dostawę energii elektrycznej”

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 29614-2012 z dnia 31.01.2012 r.

-tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

-strona internetowa Zamawiającego –  www.ugopinogora.bip.org.pl

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3879 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1
do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTROZAP Spółka Akcyjna, ul. Paderewskiego 32c, 40-282 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123383,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98544,86
  • Oferta z najniższą ceną: 98544,86 / Oferta z najwyższą ceną: 101140,12
  • Waluta: PLN.

 

 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. Tablica ogłoszeń/BIP

---------------------------------------------------------------------------------------

Gmina Opinogóra Górna                                        Opinogóra Górna, 24 stycznia 2012 r.

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.1.2012

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Wójt Gminy Opinogóra Górna działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.

„Dostawa energii elektrycznej”

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:

CENTROZAP Spółka Akcyjna

40-282 Katowice,

ul. Paderewskiego 32c

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.

                              

W postępowaniu złożono 4 oferty, wg zestawienia:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Łączna punktacja oferty

1

KRI Marketing and Trading SA

ul. Piwna 28/31

80-831 Gdańsk

97,43

97,43

2

PGE OBRÓT

ul. 8-go Marca 6

35-959 Rzeszów

skr. poczt. 63

98,20

98,20

3

Energa-Obrót SA

ul. Mikołaja Reja 29,

80-870 Gdańsk

97,83

97,83

4

CENTROZAP Spółka Akcyjna

40-282 Katowice,

ul. Paderewskiego 32c

100

100

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1.             BIP/Tablica ogłoszeń

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                   Opinogóra Górna, 11 stycznia 2012 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra


RIOŚ.Z.271.1.2012




ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 04.01.2012 r. pod numerem 3879-2012 na „Dostawę energii elektrycznej”

W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęły zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ (prośby), zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań (próśb) wraz z wyjaśnieniami



Pytanie 1:

W załączniku nr 6 do SIWZ - projekt umowy w §6 ust. 6 widnieje zapis:

„Należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Za dzień zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego”.€

Zauważyć należy, iż z punktu widzenia wykonawcy, jak i przepisów podatkowych określenie terminu płatności na 21 dni od daty otrzymania faktury nie pozwala ustalić prawidłowej daty powstania obowiązku podatkowego, co w konsekwencji naraża wykonawcę na sankcje skarbowe
z tytułu nieterminowego odprowadzenia podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych (art. 19 ust. 13 pkt 16 ustawy z dnia 05.04.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54 poz. 535 z poźn. zm.) oraz art. 12 ust. 3d pkt 16 ustawy z dnia 15.02.1992 r.
o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2000 r. nr 54, poz. 654 z poźn. zm.). Wskazujemy ponadto, że Zamawiającego jako podatnika VAT również dotyczą zapisy ustawy
o podatku od towarów i usług, tzn. zgodnie z art. 86 ust. 10 pkt 3 oraz art. 86 ust. 11 tej ustawy prawo do obniżania kwoty podatku należnego o podatek naliczony powstaje
w rozliczeniu za okres, w którym przypada okres płatności lub w miesiącu następnym. W tym stanie rzeczy zauważyć należy, iż takie ukształtowanie warunków umowy naraża wykonawcę na istotne niebezpieczeństwo błędnego określenia powyższych terminów, co w konsekwencji doprowadzić może do nieprawidłowego wyliczenia kwot należnych podatków. Podkreślić należy, iż jedynym rozwiązaniem takiej sytuacji może być wyłącznie uzależnienie terminu płatności
od daty wystawienia faktury VAT (z punktu widzenia wykonawcy jest to data pewna), nie zaś od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. W związku z powyższym zwracamy
się do Zamawiającego z zapytaniem, czy zgadza się na modyfikację SIWZ i zapisanie kwestii terminu płatności w ten sposób, aby każdorazowo podawany był on w treści wystawianej przez wykonawcę faktury VAT i określony na 21 dni od daty prawidłowego wystawienia faktury VAT przez wykonawcę, przelewem na konto wykonawcy wskazane w treści faktury VAT, z tym zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany będzie do doręczania faktury na co najmniej 7 dni przed tak określonym terminem płatności, a w razie niezachowania tego terminu, termin płatności wskazany w fakturze VAT zostanie automatycznie przedłużony o czas opóźnienia. Jednocześnie zgodnie z obecnie obowiązującymi zasadami w obrocie gospodarczym za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym środki pieniężne wpłyną na rachunek bankowy podmiotu, któremu należna jest zapłata. Sprawę tę reguluje także art. 19 ust. 13 pkt.1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów usług (Dz.U. Nr 54 , poz. 535 z późn. zm.). Z uwagi
na powyższe zwracamy się z prośbą i pytaniem czy Zamawiający dopuści możliwość
aby w umowie, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą cyt. zapis został zmodyfikowany do treści:

„Za dzień zapłaty uznaje się datę uznania rachunku Wykonawcy”.


Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu w § 6 ust. 6 załącznika nr 6 do SIWZ
i pozostawia zapisy wskazanego paragrafu bez zmian. Zamawiający jednocześnie informuje,
iż zapisy znajdujące się w § 6 ust. 6 załącznika nr 6 do SIWZ są zgodne z obecnie obowiązującymi zasadami w obrocie gospodarczym.


Pytanie 2.

W treści SIWZ w Rozdziale 2 widnieje zapis:

Zamówienie obejmuje sprzedaż energii w okresie od 01.02.2012 r. do 31.12.2012 r. z tym,
że sprzedaż rozpocznie się od dnia wejścia w życie umowy, stanowiącej załącznik nr 6
do niniejszej SIWZ, tj. nie wcześniej niż po spełnieniu wszystkich warunków przewidzianych
w tej Umowie.

Z kolei w treści załącznika nr 6 do SIWZ w § 8 ust. 1 widnieje zapis:

„Umowa niniejsza zawarta zostaje na czas określony od dnia 01.02.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. jednakże wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej
nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy
i podpisaniu nowych umów dystrybucyjnych”.

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Systemu Dystrybucyjnego w przypadku kolejnej zmiany sprzedawcy termin na zgłoszenie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej wynosi 14 dni przed rozpoczęciem sprzedaży. Aby rozpocząć sprzedaż od 01 lutego 2012 zgłoszenie umowy musiałoby nastąpić w dniu 17 stycznia poprzez doręczenie wypełnionych druków zgłoszenia umowy sprzedaży do OSD.

Mając na uwadze wyznaczony termin składania ofert na dzień 16 stycznia zgłoszenie umowy
do OSD jest niemożliwe do wykonania, ponieważ umowa musiałaby zostać podpisana najpóźniej
w dniu 17 stycznia. Na dodatek może wystąpić sytuacja, że któraś ze złożonych ofert będzie zawierała braki lub Wykonawca zostanie wykluczony z postepowania. Wówczas termin
na podpisanie umowy dodatkowo się wydłuży ze względu na przysługujące środki ochrony prawnej.

Z uwagi na powyższe wnosimy o zmianę terminu na rozpoczęcie realizacji zamówienia poprzez zmianę zapisów w Rozdziale 2 i wzoru umowy w § 8 ust. 1 na:

„Umowa niniejsza zawarta zostaje na czas określony od dnia 01.03.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. jednakże wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i podpisaniu nowych umów dystrybucyjnych”.


Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że zgadza się na wprowadzenie proponowanych zmian, czyli przesunięcie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia na dzień 01.03.2012r. W związku
z powyższym ulegają zmianie zapisy w Rozdziale 2 SIWZ i zapisy wzoru umowy w § 8 ust. 1
oraz następujące załączniki:

- załącznik nr 1 do SIWZ

- załącznik nr 2 do SIWZ

- załącznik nr 4 do SIWZ





                                                                                 Kierownik Zamawiającego

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska


  1. aa.

  2. BIP/Tablica ogłoszeń

------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                              Opinogóra Górna, dn. 11 stycznia 2011 r.


Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra


RIOŚ.Z.271.1.2012




ZMIANA Nr 1

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 01.04.2012 r. pod numerem 3879-2011 na „Dostawę energii elektrycznej”.




Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący sposób:


  1. W pkt pn. „Termin wykonania zamówienia”


Obecny zapis brzmi:

Zamówienie obejmuje sprzedaż energii w okresie od 01.02.2012 r. do 31.12.2012 r.
z tym że sprzedaż rozpocznie się od dnia wejścia w życie umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, tj. nie wcześniej niż po spełnieniu wszystkich warunków przewidzianych w tej Umowie.


Powinno być:

Zamówienie obejmuje sprzedaż energii w okresie od 01.03.2012 r. do 31.12.2012 r. z tym że sprzedaż rozpocznie się od dnia wejścia w życie umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, tj. nie wcześniej niż po spełnieniu wszystkich warunków przewidzianych w tej Umowie.


  1. W załączniku nr 6 do SIWZ „Wzór umowy”


Obecny zapis brzmi:

Umowa niniejsza zawarta zostaje na czas określony od dnia 01.02.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. jednakże wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i podpisaniu nowych umów dystrybucyjnych.


Powinno być:

Umowa niniejsza zawarta zostaje na czas określony od dnia 01.03.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. jednakże wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i podpisaniu nowych umów dystrybucyjnych.


  1. Anuluje się:

Załącznik nr 1 do SIWZ,

Załącznik nr 2 do SIWZ,

Załącznik nr 4 do SIWZ,



Wprowadza się nowy wzór:

Załącznika nr 1 do SIWZ,

Załącznika nr 2 do SIWZ,

Załącznika nr 4 do SIWZ,




Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.




                                                                                                    Kierownik Zamawiającego


                                                                                                     mgr Stanisław Wieteska


  1. aa.

  2. BIP, Tablica ogłoszeń

Do pobrania:

Załącznika nr 1 do SIWZ (zmieniony),

Załącznika nr 2 do SIWZ (zmieniony),

Załącznika nr 4 do SIWZ (zmieniony),

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opinogóra Górna, 4 stycznia 2012 r.

Zamawiający:

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.1.2012

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Dostawę energii elektrycznej

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 3879-2012 z dnia 04.01.2012

  • tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

  • strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca udokumentuje posiadanie aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) oraz złożonej aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku oraz koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

2. Wypełniony Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Wypełnione Oświadczenie o nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy:

a. dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za 1 kWh wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym.

b. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej, w szczególności w przypadku podłączenia nowego punktu poboru przez Zamawiającego lub wyłączenia punktu poboru energii elektrycznej,

c. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

2. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                     Kierownik Zamawiającego

                                                                                                       mgr Stanisław Wieteska

1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

do pobrania

SIWZ

Załącznik  Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ

Załącznik Nr 5 do SIWZ

Załącznik Nr 6 do SIWZ

Załącznik Nr 7 do SIWZ

Załącznik Nr 1 do wzoru umowy

Załącznik Nr 2 do wzoru umowy

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2504873]

przewiń do góry