Wersja archiwalna 2009-09-24 12:51:38

 

Opinogóra Górna, dn. 2009-09-03

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

treść ogłoszenia

------------------------------------------------------------------------

Gmina Opinogóra Górna                        Opinogóra Górna, dn. 2009-07-16

ul. Z. Krasińskiego 4,

 06-406 Opinogóra


RIOŚ.Z. 341-7/09

 

                                              

ZAWIADOMIENIE

o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RIOŚ.Z. 341-7/09 w trybie przetargu nieograniczonego na: „Przebudowa drogi gminnej Elżbiecin-Czernice na odcinku od km 0 + 000 do km  3 + 692,09”

 

 

Wójt Gminy Opinogóra Górna – działając w imieniu Gminy Opinogóra Górna, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223  poz. 1655 z póżn. zm.) informuje o wyniku postępowania. W postępowaniu oferty złożyli wykonawcy, podając opisane niżej warunki wykonania zamówienia:

 

Nr oferty

Wykonawca

Kryterium

Cena (brutto)

Punktacja

Cena

Punktacja Ogółem

uwagi

1

„POLHILD I”

Mieczysław Piotrowski, Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski

Spółka Jawna,                            ul. H . Sienkiewicza 13

05-230 Kobyłka

1.941.362,87

80,84

80,84

-

2

DELTA Spółka Akcyjna

ul. Dzielna 21/4,                           01-029 Warszawa

1.593.621,83

98,47

98,47

-

3

DROGI I MOSTY

Jan Kaczmarczyk

Kacice 76, 06-100 Pułtusk

1.569.301,86

100,00

100,00

-

4

PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-INŻYNIERYJNYCH

„PRDI” S.A., ul. Stefana Roweckiego „Grota” 8,                06-500 Mława

1.825.132,37

85,98

85,98

-

5

PRZEDSIĘBIORSTWO Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o.

ul. 19-go Stycznia 62,                    09-100 Płońsk

1.803.901,36

86,99

86,99

-

 

 

 

 

 

Za najkorzystniejszą uznano ofertę wykonawcy:

DROGI I MOSTY

Jan Kaczmarczyk

Kacice 76, 06-100 Pułtusk

który złożył ofertę wykonania zamówienia za cenę:

1.286.313,00 zł (netto);

1.569.301,86 zł (brutto)

zdobywając największą liczbę tj. 100 punktów.

 

                                                                                             Wójt Gminy

                                                                                    mgr Stanisław Wieteska

<!--[if !supportLists]-->1.       A/a<!--[endif]-->

<!--[if !supportLists]-->2.       Tablica/BIP<!--[endif]-->


---------------------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: RIOŚ.Z. 341-7/09

1.  Nazwa i adres Zamawiającego
   Nazwa:
   Gmina Opinogóra Górna
   Adres:
   Opinogóra Górna
   ulica Zygmunta Krasińskiego 4
   06 – 406 Opinogóra
   Telefon: (023) 671 70 24, 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10

2.  Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
   1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:   
   • pani Alicja Stryczniewicz                
2)  W sprawach dotyczących procedury przetargowej:   
   • pan Piotr Czyżyk                    
   Telefon: (023) 671 70 85       Fax.: (023) 673 61 10

3.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
   www.ugopinogora.bip.org.pl

4.  Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

5.  Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

6.  Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania:„Przebudowa drogi gminnej Elżbiecin – Czernice na odcinku od km 0 + 000 do km 3 + 692,09”
Opis przedmiotu zamówienia:
I. Postanowienia ogólne
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej Elżbiecin – Czernice na odcinku od km 0 + 000 do km 3 + 692,09”.
Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie następujących elementów prac:
1. Roboty przygotowawcze,
2. Roboty ziemne,
3. Chodnik i zatoki autobusowe,
4. Przepusty,
5. Podbudowa,
6. Nawierzchnia,
7. Zjazdy,
8. Roboty wykończeniowe,
9. Budowa linii napowietrznej NN-0,4 KV oświetlenia ulicznego wraz z oprawami w miejscowości Czernice.
Okres realizacji zadania inwestycyjnego od dnia podpisania umowy do 30 października 2009 roku.
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do obsługi geodezyjnej inwestycji (w tym także wznowienie i odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej) wraz z inwentaryzacją powykonawczą, zapewnienie branżowych nadzorów technicznych zgodnie z wymogami oraz poniesienie kosztów obsługi geodezyjnej i nadzorów branżowych.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne zawarte są w projektach budowlanych, kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy.
Roboty będą wykonywane zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze sztuką inżynierską.

7.  Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

8.    Termin wykonania zamówienia :  do dnia 30 października 2009 roku
    Miejsce wykonania zamówienia: „Przebudowa drogi gminnej Elżbiecin – Czernice na odcinku od km 0 + 000 do km 3 + 692,09”

9.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1)    spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi też spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
d)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 Prawa Zamówień Publicznych,
2)    wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: dwiema robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie dróg wykonanymi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –    w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
3)    w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,  a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1. b-c niniejszego rozdziału.
4)    Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów przez zastosowanie formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

10. Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu:
1.    Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu  Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
 a) wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 1
 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych  Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3.
e) doświadczenie zawodowe, tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Załącznik Nr 4, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zamawiających, że roboty te zostały wykonane należycie,
f) wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia – Załącznik Nr 5
Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane.
Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia, proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych, do kierowania i nadzorowania robót drogowych i do kierowania       i nadzorowania robót w branży elektrycznej, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca musi przedstawić także pozostały, podstawowy personel (kluczowych pracowników) przewidziany do realizacji przedmiotowego zamówienia, taki jak np.: robotnicy wykwalifikowani        i niewykwalifikowani (ilość robotników), itp.
g) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia.
– Załącznik Nr 6
h) kosztorys ofertowy na wykonanie przebudowy drogi gminnej Elżbiecin – Czernice na odcinku od km   0 + 000 do km 3 + 692,09 i kosztorys ofertowy na budowę linii napowietrznej NN-0,4 KV oświetlenia ulicznego wraz z oprawami w miejscowości Czernice:  Załącznik Nr 7
Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
1.    W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania  w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

11. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena za realizację zamówienia – 100%

12. Informacje na temat wadium:
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000,00 złotych
Słownie: czterdzieści tysięcy złotych.

Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)    pieniądzu;
2)    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)    gwarancjach bankowych;
4)    gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami).


Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział Opinogóra Nr: 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070.

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli:
1)    upłynie termin związania ofertą;
2)    zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3)    zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia.
Zgodnie z art. 46 ust.2 ustawy, wadium zostanie niezwłocznie zwrócone na wniosek wykonawcy:
1)    który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania oferty,
2)    który zostanie wykluczony,
3)    którego oferta zostanie odrzucona.
Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, zmawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca    w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to      z przyczyn nieleżących po jego stronie  
 Zgodnie z art. 46 ust.5 ustawy, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy:
1)    odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)    nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ,
3)    zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


13.  Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ulicy Zygmunta Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 19.06.2009r. do godz. 12:00

14.  Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ulicy Zygmunta Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej w dniu 19.06.2009r. o godz. 12:30.

15. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
    Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Opinogóra Górna ulica Zygmunta Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra i do pobrania ze strony internetowej:  www.ugopinogora.bip.org.pl

16. Termin związania z ofertą:
    Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

17. Zamówienia uzupełniające:
    Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

18. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

19. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

20. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt znajduje się na liście rankingowej projektów pozytywnie ocenionych pod względem merytorycznym w ramach RPO WM 2007 - 2013, Priorytet III - Regionalny system transportowy Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa

Opinogóra Górna, dn. 28.05.2009r.


                                                    Wójt Gminy

                                         mgr Stanisław Wieteska

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW 
    
SWIZ

1. Formularz oferty Załącznik Nr 1
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22  i z art. 24 ustawy   Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat
    robót budowlanych Załącznik Nr 4
4. Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników Załącznik Nr 5
5. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia Załącznik Nr 6
6. Przedmiary robót (kosztorysy ofertowe) na wykonanie przebudowy drogi gminnej Elżbiecin-Czernice na odcinku od km 0 + 000 do km 3 + 692,09 i na budowę linii napowietrznej NN-0,4 KV oświetlenia ulicznego wraz z oprawami w miejscowości Czernice:   Załącznik Nr 7a, Nr 7b
7. Wzór umowy  Załącznik  Nr 8
8. Elementy dokumentacji projektowej  Załącznik Nr 9a, Nr 9b, Nr 9c
9. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 9d

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871131]

przewiń do góry