Opinogóra Górna, 15 lutego 2022 r.

Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna


RIOŚ.R.6235.13.2021


Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł


W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Opinogóra Górna.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania.
Termin wykonania usługi: 31 marca 2022 r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia na zbiórkę odpadów, których dotyczy postępowanie oraz uprawnienia na transport lub wpis do BDO w zakresie transportu odpadów, których dotyczy postępowanie.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.
Do oferty należy dołączyć kopię zezwolenia na zbieranie oraz transport odpadów lub potwierdzenie wpisu do BDO w zakresie transportu odpadów.
Kryterium wyboru ofert stanowi najniższa cena.
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty: ceny netto, VAT i ceny brutto, podając ją w zapisie liczbowym z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
Ceny podane przez wykonawcę ustalane są na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają zmianie.
Cena jednostkowa za odbiór, transport oraz odzysk lub unieszkodliwianie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania nalotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag musi zawierać wszystkie koszty wykonania pełnego zakresu zamówienia, w tym odbiór, transport i utylizacja/poddanie odzyskowi w/w odpadów, podatki, opłaty, wynagrodzenia itd.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dalszej negocjacji z Wykonawcami/ą ceny złożonych/ej ofert/y.
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia: 21 lutego 2022 r. Ofertę należy złożyć pocztą elektroniczną na adres pawel.kluczek@opinogoragorna.pl.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o terminie podpisania umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
 

Załączniki do pobrania:

Zapytanie ofertowe PDF (208,55 KB)

Załącznik nr 1 PDF (155,49 KB)

Załącznik nr 2 PDF (233,06 KB)

Załącznik nr 3 PDF (333,34 KB)

Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych PDF (208,09 KB)

Klauzula RODO  PDF (152,3 KB)

 

z up. Wójta

/-/ Paweł Kluczek

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-02-15 13:12:27
  • Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-15 13:39:40
  • Liczba odsłon: 6194
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2505659]

przewiń do góry