Wersja archiwalna 2009-05-29 14:17:32
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: RIOŚ.Z. 341-7/09
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ulica Zygmunta Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 24, 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
• pani Alicja Stryczniewicz
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:
• pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania:„Przebudowa drogi gminnej Elżbiecin – Czernice na odcinku od km 0 + 000 do km 3 + 692,09”
Opis przedmiotu zamówienia:
I. Postanowienia ogólne
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej Elżbiecin – Czernice na odcinku od km 0 + 000 do km 3 + 692,09”.
Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie następujących elementów prac:
1. Roboty przygotowawcze,
2. Roboty ziemne,
3. Chodnik i zatoki autobusowe,
4. Przepusty,
5. Podbudowa,
6. Nawierzchnia,
7. Zjazdy,
8. Roboty wykończeniowe,
9. Budowa linii napowietrznej NN-0,4 KV oświetlenia ulicznego wraz z oprawami w miejscowości Czernice.
Okres realizacji zadania inwestycyjnego od dnia podpisania umowy do 30 października 2009 roku.
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do obsługi geodezyjnej inwestycji (w tym także wznowienie i odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej) wraz z inwentaryzacją powykonawczą, zapewnienie branżowych nadzorów technicznych zgodnie z wymogami oraz poniesienie kosztów obsługi geodezyjnej i nadzorów branżowych.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne zawarte są w projektach budowlanych, kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy.
Roboty będą wykonywane zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze sztuką inżynierską.
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia : do dnia 30 października 2009 roku
Miejsce wykonania zamówienia: „Przebudowa drogi gminnej Elżbiecin – Czernice na odcinku od km 0 + 000 do km 3 + 692,09”
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi też spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 Prawa Zamówień Publicznych,
2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: dwiema robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie dróg wykonanymi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
3) w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1. b-c niniejszego rozdziału.
4) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów przez zastosowanie formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
10. Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 1
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3.
e) doświadczenie zawodowe, tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Załącznik Nr 4, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zamawiających, że roboty te zostały wykonane należycie,
f) wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia – Załącznik Nr 5
Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane.
Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia, proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych, do kierowania i nadzorowania robót drogowych i do kierowania i nadzorowania robót w branży elektrycznej, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca musi przedstawić także pozostały, podstawowy personel (kluczowych pracowników) przewidziany do realizacji przedmiotowego zamówienia, taki jak np.: robotnicy wykwalifikowani i niewykwalifikowani (ilość robotników), itp.
g) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia.
– Załącznik Nr 6
h) kosztorys ofertowy na wykonanie przebudowy drogi gminnej Elżbiecin – Czernice na odcinku od km 0 + 000 do km 3 + 692,09 i kosztorys ofertowy na budowę linii napowietrznej NN-0,4 KV oświetlenia ulicznego wraz z oprawami w miejscowości Czernice: Załącznik Nr 7
Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
1. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena za realizację zamówienia – 100%
12. Informacje na temat wadium:
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000,00 złotych
Słownie: czterdzieści tysięcy złotych.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział Opinogóra Nr: 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli:
1) upłynie termin związania ofertą;
2) zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3) zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia.
Zgodnie z art. 46 ust.2 ustawy, wadium zostanie niezwłocznie zwrócone na wniosek wykonawcy:
1) który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania oferty,
2) który zostanie wykluczony,
3) którego oferta zostanie odrzucona.
Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, zmawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
Zgodnie z art. 46 ust.5 ustawy, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ,
3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ulicy Zygmunta Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.06.2009r. do godz. 12:00
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ulicy Zygmunta Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej w dniu 19.06.2009r. o godz. 12:30.
15. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Opinogóra Górna ulica Zygmunta Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra i do pobrania ze strony internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
16. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
17. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
18. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
20. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt znajduje się na liście rankingowej projektów pozytywnie ocenionych pod względem merytorycznym w ramach RPO WM 2007 - 2013, Priorytet III - Regionalny system transportowy Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa
Opinogóra Górna, dn. 28.05.2009r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
SWIZ
1. Formularz oferty Załącznik Nr 1
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i z art. 24 ustawy Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat
robót budowlanych Załącznik Nr 4
4. Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników Załącznik Nr 5
5. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia Załącznik Nr 6
6. Przedmiary robót (kosztorysy ofertowe) na wykonanie przebudowy drogi gminnej Elżbiecin-Czernice na odcinku od km 0 + 000 do km 3 + 692,09 i na budowę linii napowietrznej NN-0,4 KV oświetlenia ulicznego wraz z oprawami w miejscowości Czernice: Załącznik Nr 7a, Nr 7b
7. Wzór umowy Załącznik Nr 8
8. Elementy dokumentacji projektowej Załącznik Nr 9a, Nr 9b, Nr 9c
9. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 9d
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-05-29
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-29 14:17:32
- Liczba odsłon: 688
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: