Opinogóra Górna, 28 sierpnia 2024 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

 

RIOŚ.P.6722.4.2024

 

 

Wykonawcy

 

 

Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł na zadanie pn.:

Sporządzenie planu ogólnego Gminy Opinogóra Górna

 

W zapytaniu ofertowym na „Sporządzenie planu ogólnego Gminy Opinogóra Górna” zmienia się termin składania ofert.

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 03.09.2024 r., do godz. 23:59 podpisaną podpisem elektronicznym na adres pawel.kluczek@opinogoragorna.pl

Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.

 

Paweł Kluczek

Zastępca Kierownika Referatu Infrastruktury,

Gospodarki Nieruchomościami,

Rolnictwa i Ochrony Środowiska  

Zmiana terminu składania ofert

Opinogóra Górna, 23 sierpnia 2024 r.

Gmina Opinogóra Górna

   ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

 

RIOŚ.P.6722.4.2024

 

Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł na zadanie pn.:

„Sporządzenie planu ogólnego Gminy Opinogóra Górna”


W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na sporządzenie planu ogólnego Gminy Opinogóra Górna.

Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 5 grudnia 2025 r.

Terminy dla poszczególnych Etapów realizacji zamówienia zostaną określone w „Harmonogramie rzeczowo - finansowym realizacji przedmiotu umowy” stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy.

Kryterium wyboru ofert stanowi cena oraz doświadczenie Głównego Projektanta.

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 30.08.2024 r., do godz. 23:59 podpisaną podpisem elektronicznym na adres pawel.kluczek@opinogoragorna.pl

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dalszej negocjacji ceny z Wykonawcą/ami.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o terminie podpisania umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Złożenie w postępowaniu oferty nie jest wiążące do czasu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy bez wyboru żadnej z ofert.

 

                                                                                                         Paweł Kluczek

Zastępca Kierownika Referatu Infrastruktury, Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

 

 

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
  1. w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych;
  2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
  3. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, tel./fax. (23) 673 61 10, e-mail wojt@opinogoragorna.pl;
  4. z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@opinogoragorna.pl;
  5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „;
  6. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania;
  8. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  9. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  10. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Dokumenty do pobrania

Zapytanie ofertowe (PDF 149.47 KB)

Załącznik nr 1 OPZ  (PDF  208.9 KB)

Załącznik nr 2 Wzór umowy (PDF 273.28 KB)

Załącznik nr 3 Oświadczenie (PDF 236.13 KB)

Załącznik nr 4 Wzór oferty ( PDF 244.12 KB)

Uchwała  (PDF 743.08 KB)

 


Opinogóra Górna, 22 stycznia 2024 r.

Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej

Wola Wierzbowska 27

06-406 Opinogóra Górna

 

 

 

Wykonawcy

 

Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości
poniżej 130 000 zł

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego dostawę i montaż wyposażenia hali sportowej w Woli Wierzbowskiej.

Termin wykonania: 15 marca 2024 r. Wskazane jest aby dostawa była realizowana etapami w miarę dostępności urządzeń.

Okres gwarancji: min. 36 miesięcy od odbioru.

Oferowane urządzenia muszą posiadać wszystkie wymagane prawem Certyfikaty Zgodności z Normami.

Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem do zapytania ofertowego.

Kryterium wyboru ofert stanowi najniższa cena.

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty: ceny netto, podatku Vat i ceny brutto, podając ją w zapisie liczbowym z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).

Ceny podane przez wykonawcę ustalane są na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają zmianie.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dalszej negocjacji z Wykonawcami/ą ceny złożonych/ej ofert/y.

Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia: 26 stycznia 2024 r.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna lub przesłać pocztą elektroniczną na adres pawel.kluczek@opinogoragorna.pl.

Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 

 

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:  
1) w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych;
2) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
3) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Opinogóra Górna ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, tel./fax. (23) 673 61 10, e-mail wojt@opinogoragorna.pl;
4) z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@opinogoragorna.pl;
5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wyposażenia hali sportowej w Woli Wierzbowskiej;
6) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;   
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania;  
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;   
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;   
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;     
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.   

 

Wzór oferty

Wzór umowy

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Olszewski Hubert
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-01-22 14:17:24
  • Informacja zaktualizowana przez: Olszewski Hubert
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-08-28 12:16:09
  • Liczba odsłon: 2088
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2823015]

przewiń do góry