Opinogóra Górna, 28 sierpnia 2024 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.P.6722.4.2024
Wykonawcy
Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł na zadanie pn.:
„Sporządzenie planu ogólnego Gminy Opinogóra Górna”
W zapytaniu ofertowym na „Sporządzenie planu ogólnego Gminy Opinogóra Górna” zmienia się termin składania ofert.
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 03.09.2024 r., do godz. 23:59 podpisaną podpisem elektronicznym na adres pawel.kluczek@opinogoragorna.pl
Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.
Paweł Kluczek
Zastępca Kierownika Referatu Infrastruktury,
Gospodarki Nieruchomościami,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Zmiana terminu składania ofert
Opinogóra Górna, 23 sierpnia 2024 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.P.6722.4.2024
Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł na zadanie pn.:
„Sporządzenie planu ogólnego Gminy Opinogóra Górna”
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na sporządzenie planu ogólnego Gminy Opinogóra Górna.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 5 grudnia 2025 r.
Terminy dla poszczególnych Etapów realizacji zamówienia zostaną określone w „Harmonogramie rzeczowo - finansowym realizacji przedmiotu umowy” stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy.
Kryterium wyboru ofert stanowi cena oraz doświadczenie Głównego Projektanta.
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 30.08.2024 r., do godz. 23:59 podpisaną podpisem elektronicznym na adres pawel.kluczek@opinogoragorna.pl
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dalszej negocjacji ceny z Wykonawcą/ami.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o terminie podpisania umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Złożenie w postępowaniu oferty nie jest wiążące do czasu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy bez wyboru żadnej z ofert.
Paweł Kluczek
Zastępca Kierownika Referatu Infrastruktury, Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
- w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych;
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, tel./fax. (23) 673 61 10, e-mail wojt@opinogoragorna.pl; - z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@opinogoragorna.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dokumenty do pobrania
Zapytanie ofertowe (PDF 149.47 KB)
Załącznik nr 1 OPZ (PDF 208.9 KB)
Załącznik nr 2 Wzór umowy (PDF 273.28 KB)
Załącznik nr 3 Oświadczenie (PDF 236.13 KB)
Załącznik nr 4 Wzór oferty ( PDF 244.12 KB)
Uchwała (PDF 743.08 KB)
Opinogóra Górna, 22 stycznia 2024 r.
Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej
Wola Wierzbowska 27
06-406 Opinogóra Górna
Wykonawcy
Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości
poniżej 130 000 zł
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego dostawę i montaż wyposażenia hali sportowej w Woli Wierzbowskiej.
Termin wykonania: 15 marca 2024 r. Wskazane jest aby dostawa była realizowana etapami w miarę dostępności urządzeń.
Okres gwarancji: min. 36 miesięcy od odbioru.
Oferowane urządzenia muszą posiadać wszystkie wymagane prawem Certyfikaty Zgodności z Normami.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem do zapytania ofertowego.
Kryterium wyboru ofert stanowi najniższa cena.
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty: ceny netto, podatku Vat i ceny brutto, podając ją w zapisie liczbowym z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
Ceny podane przez wykonawcę ustalane są na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają zmianie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dalszej negocjacji z Wykonawcami/ą ceny złożonych/ej ofert/y.
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia: 26 stycznia 2024 r.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna lub przesłać pocztą elektroniczną na adres pawel.kluczek@opinogoragorna.pl.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
1) w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych;
2) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
3) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Opinogóra Górna ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, tel./fax. (23) 673 61 10, e-mail wojt@opinogoragorna.pl;
4) z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@opinogoragorna.pl;
5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wyposażenia hali sportowej w Woli Wierzbowskiej;
6) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania;
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Olszewski Hubert
- Data udostępnienia w BIP: 2024-01-22 14:17:24
- Informacja zaktualizowana przez: Olszewski Hubert
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-08-28 12:16:09
- Liczba odsłon: 2088
- Historia dokumentu: