Urząd Gminy Opinogóra Górna
ul. Zygmunta Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
tel/fax. 23/ 673-61-10
e-mail: ugopinogora@bip.org.pl



WÓJT GMINY: Piotr Czyżyk, tel.23 673-61-10

SEKRETARZ GMINY: Beata Golasińska, tel. 23 671-70-24

SKARBNIK: Ewa Wójcik,  tel. 23 671-70-60 w. 124
 

 

W skład urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1.      Referat Planowania i Finansów:

  • kierownik referatu – skarbnik gminy (główny księgowy budżetu) – Ewa Wójcik
  • główny księgowy ds. jednostek organizacyjnych gminy– Agnieszka Parypińska
  • główny księgowy urzędu gminy  – Katarzyna Miszkurka - Franckiewicz
  • stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej i obsługi kasowej  Kinga Sztolsztener
  • stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych – Joanna Gardzińska
  • stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych – Natalia Wróbel
  • stanowisko ds. księgowości oświaty – Emilia Walędziak

2.    Referat Infrastruktury, Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska:

  • kierownik referatu –   Alicja Stryczniewicz
  • zastępca kierownika referatu – Paweł Kluczek
  • stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji –   Alicja Stryczniewicz
  • stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami  – Hubert Olszewski
  • stanowisko ds. rolnych gospodarki komunalnej i ochrony środowiska – Emilia Morawska
  • Stanowisko pracy ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków pozabudżetowych – Paweł Kluczek

3. Radca prawny – Daniela Nastaszyc

4. Stanowisko ds. obsługi rady gminy, komisji stałych, samorządów wiejskich oraz działalności gospodarczej – Alicja Stryczniewicz

5.  Stanowisko ds. kancelaryjnych i obsługi gospodarczej urzędu. Sekretariat – Anna Janowska

6.  Stanowisko ds. obronnych oraz ochrony przeciwpożarowej  – Zbigniew Borowski

7.  Stanowisko ds. ewidencji ludności, kultury i zdrowia – Elżbieta Borowa

8. Stanowisko ds. promocji gminy. Gminne Centrum Informacji – Emil Świszcz

9. Inspektor Ochrony Danych – Marek Rochna

10. Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych – Radosław Lipowski

11. Informatyk – Hubert Olszewski

12. Stanowisko ds. oświaty – Anna Kowalska

13. Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego – Hubert Olszewski

14. Stanowisko ds. drogownictwa. Konserwator – Sławomir Kulaszewski

15. Sprzątaczka – Barbara Podgrudna

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Piotr Czyżyk
  • Data udostępnienia w BIP: 2003-06-26 09:49:49
  • Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-05-16 09:15:40
  • Liczba odsłon: 13335
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2823085]

przewiń do góry