Wersja archiwalna 2008-03-17 14:49:16

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:

  RIOŚ.Z. 341-2/08

1.   Nazwa i adres Zamawiającego
      Nazwa:
      Gmina Opinogóra Górna
      Adres:
      Opinogóra Górna
      ul. Z. Krasińskiego 4
      06 – 406 Opinogóra
      Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     
      • pani Alicja Stryczniewicz                                
2)   W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     
      • pan Piotr Czyżyk                                        
      Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych 
      Warunków Zamówienia
:
      www.ugopinogora.bip.org.pl
4.   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6.   Określenie przedmiotu zamówienia:
      Nazwa zadania: : „Przebudowa drogi gminnej Nr 120736W Łęki – Pajewo –Króle od   km 0+000,00 do km 0+885,00  zlokalizowanej na dz. 38 w obrębie Pajewo-Króle”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej Nr 120736W Łęki – Pajewo –Króle od km 0+000,00 do km 0+885,00  zlokalizowanej na dz. 38 w obrębie Pajewo-Króle w zakresie obejmującym:
Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej do zaprojektowanego przekroju szlakowego z jezdnią jednopasmową szerokości 4,00m poprzez:
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego spoiwem hydraulicznym „silment” grubości 20 cm (3540 m2);
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm (3540 m2);
- uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym (1327,50 m2).zgodnie ze SWIZ i załączona do niej dokumentacją przetargowa tj. przedmiarem robót, Opisem technicznym, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
45 233 120 - 6 – roboty w zakresie dróg
45 110 000 - 1 – roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne
45 100 000 - 8 – przygotowanie terenu pod budowę
45 111 200 - 0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne (roboty przygotowawcze)
45 200 000 - 9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej
45 233 320 - 8 – roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania – podbudowa
45 233 220 - 7 – roboty w zakresie nawierzchni
Wartość zamówienia: mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podst. Art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7.   Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8.  Termin wykonania zamówienia :   
      Zamówienie będzie realizowane w okresie II – III kwartał 2008 r. nie dłużej niż do 15 sierpnia 2008r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
9.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
9.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:
9.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
9.2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
9.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia:
9.2.2.1.    udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia.
Należy wykazać wykonanie (remont lub budowa):
a)  co najmniej 2 zamówień z zakresu wykonania nawierzchni,  jezdni z asfaltobetonu na powierzchni min. 3 000 m2 każda,
Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.
9.2.2.2. udokumentują dysponowanie kadrą techniczną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami:
- 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej,
Wykaz kadry technicznej należy przedstawić według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 5. do SIWZ.
9.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
9.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w ostatnich trzech latach obrotowych, tj. 2004, 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) w wysokości co najmniej 2 000 000 złotych w każdym roku, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki Nr 6a lub Nr 6b do SIWZ.
9.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych  do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów                z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,              w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)
10.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena za realizację zamówienia  – 90%
• Termin realizacji zamówienia  – 10%
11.  Wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium     w wysokości 4 000 zł.
12.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4                    w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 4.04.2008r.  do godz. 10 00
13.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy                                         przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu 4.04.2008r. o godz. 10 30 .
14.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:   www.ugopinogora.bip.org.pl
15.  Termin związania z ofertą:
       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
16.  Zamówienia uzupełniające:
       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18.  Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’


Opinogóra Górna, dn. 14.03.2008r.

                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

 

Dokumenty do pobrania:

SIWZ

Załącznik Nr 8 Przedmiary

Załącznik Nr 9 opis techniczny 

Załącznik Nr 10 Specyfikacje techniczne wykonania i Odbioru Robót budowlanych

Załącznik Nr 11 kosztorys ofertowy

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871036]

przewiń do góry