OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:
RIOŚ.Z. 341-2/08
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
• pani Alicja Stryczniewicz
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:
• pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych
Warunków Zamówienia:
www.ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: : „Przebudowa drogi gminnej Nr 120736W Łęki – Pajewo –Króle od km 0+000,00 do km 0+885,00 zlokalizowanej na dz. 38 w obrębie Pajewo-Króle”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej Nr 120736W Łęki – Pajewo –Króle od km 0+000,00 do km 0+885,00 zlokalizowanej na dz. 38 w obrębie Pajewo-Króle w zakresie obejmującym:
Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej do zaprojektowanego przekroju szlakowego z jezdnią jednopasmową szerokości 4,00m poprzez:
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego spoiwem hydraulicznym „silment” grubości 20 cm (3540 m2);
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm (3540 m2);
- uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym (1327,50 m2).zgodnie ze SWIZ i załączona do niej dokumentacją przetargowa tj. przedmiarem robót, Opisem technicznym, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45 233 120 - 6 – roboty w zakresie dróg
45 110 000 - 1 – roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne
45 100 000 - 8 – przygotowanie terenu pod budowę
45 111 200 - 0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne (roboty przygotowawcze)
45 200 000 - 9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej
45 233 320 - 8 – roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania – podbudowa
45 233 220 - 7 – roboty w zakresie nawierzchni
Wartość zamówienia: mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podst. Art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
Zamówienie będzie realizowane w okresie II – III kwartał 2008 r. nie dłużej niż do 15 sierpnia 2008r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
9.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
9.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:
9.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
9.2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
9.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia:
9.2.2.1. udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia.
Należy wykazać wykonanie (remont lub budowa):
a) co najmniej 2 zamówień z zakresu wykonania nawierzchni, jezdni z asfaltobetonu na powierzchni min. 3 000 m2 każda,
Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.
9.2.2.2. udokumentują dysponowanie kadrą techniczną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami:
- 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej,
Wykaz kadry technicznej należy przedstawić według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 5. do SIWZ.
9.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
9.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w ostatnich trzech latach obrotowych, tj. 2004, 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) w wysokości co najmniej 2 000 000 złotych w każdym roku, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki Nr 6a lub Nr 6b do SIWZ.
9.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)
10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena za realizację zamówienia – 90%
• Termin realizacji zamówienia – 10%
11. Wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000 zł.
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4.04.2008r. do godz. 10 00
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej w dniu 4.04.2008r. o godz. 10 30 .
14. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
15. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
16. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’
Opinogóra Górna, dn. 14.03.2008r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Dokumenty do pobrania:
Załącznik Nr 8 Przedmiary
Załącznik Nr 9 opis techniczny
Załącznik Nr 10 Specyfikacje techniczne wykonania i Odbioru Robót budowlanych
Załącznik Nr 11 kosztorys ofertowy
--------------------------------------------------------------------------------------
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
z dn. 28.04.2008r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-28 17:48:14
- Liczba odsłon: 473
- Historia dokumentu: