Wersja archiwalna 2013-06-19 11:56:39
Zamawiający: Opinogóra Górna, 19 czerwca 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.10.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna”
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 106433 - 2013 data 11.06.2013 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
1. Umowa Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej z wykonawcą umowie. Zmiany będą możliwe w następujących sytuacjach: 1) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć 2) zmian w obowiązujących przepisach; 3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 4) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 5) zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia; a) zakresu przedmiotu zamówienia; b) terminu wykonania; c) wynagrodzenia; 2. Zamawiający zastrzega sobie: 1) zmianę godzin oraz trasę przewozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia; 2) możliwość wprowadzenia na określone dni
innego niż ustalony rozkład jazdy 3) możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc. 3. Z przyczyn określonych w ust. 2, Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
1. Umowa Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej z wykonawcą umowie. Zmiany będą możliwe w następujących sytuacjach: 1) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć 2) zmian w obowiązujących przepisach; 3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 4) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 5) zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia; a) zakresu przedmiotu zamówienia; b) terminu wykonania; c) wynagrodzenia; 2. Zamawiający zastrzega sobie: 1) zmianę godzin oraz trasę przewozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia; 2) możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc. 3. Z przyczyn określonych w ust. 2, Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica
ogłoszeń/BIP
...................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 19 czerwca 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.10.2013
ZMIANA Nr 1
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w dniu 11.06.2013 r. pod numerem 106433-2013 na „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Opinogóra Górna”
Zgodnie z art.
38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zmienia się siwz w
następujący sposób:
1. W rozdziale pn. „Opis przedmiotu zamówienia” pkt 3 ppkt 2
Obecny zapis brzmi:
Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być oznakowane, ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
Powinno być:
Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
2. W rozdziale pn. „Opis sposobu przygotowania ofert”
Obecny zapis brzmi:
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 24.06.2013 r. godz. 10:30
Powinno być:
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 25.06.2013 r. godz. 12:00
3. W rozdziale pn. „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert”
1) pkt 1
Obecny zapis brzmi:
Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat), w terminie do dnia 24.06.2013 roku, do godz. 1000
Powinno być:
Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat), w terminie do dnia 25.06.2013 roku, do godz. 1130
2) pkt 3
Obecny zapis brzmi:
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, pok. 11 dnia 24.06.2013 roku, godz. 1030
Powinno być:
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, pok. 11 dnia 25.06.2013 roku, godz. 1200
4. W załączniku nr 5 do siwz „Wzór umowy”
1) § 2 ust. 2
Obecny zapis brzmi:
Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być oznakowane, ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
Powinno być:
Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
2) Usuwa się § 8 ust. 2 pkt 2
Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1.
BIP, Tablica ogłoszeń
..................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 11 czerwca 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.10.2013
OGŁOSZENIE O
WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Dowożenie uczniów do szkół
na terenie gminy Opinogóra Górna” SEKCJA I Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego. Miejsce publikacji
ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień
Publicznych Nr 106433-2013 z dnia 11.06.2013 r. -tablica
ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa
Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
|
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica
ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2013-06-19
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-19 11:56:39
- Liczba odsłon: 540
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: