Wersja archiwalna 2011-09-09 15:14:21
Gmina Opinogóra Górna Opinogóra Górna, 9 września 2011 r.
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.16.2011
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna,
działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze
najkorzystniejszej oferty
dla zadania nr 2 „Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości
Chrzanówek”
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach: Władysławowo, Chrzanówek i Kobylin”.
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta
Zakład Usług Wod-Kan. C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę, 06-500 Mława,
ul. Dzierzgowska 40
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 1 ofertę:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Zakład Usług Wod-Kan. C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę |
06-500 Mława, ul. Dzierzgowska 40 |
100 |
100 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. BIP/Tablica ogłoszeń
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 6 września 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.16.2011
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Wójt Gminy Opinogóra Górna działając na podstawie przepisów art. 8 ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach: Władysławowo, Chrzanówek i Kobylin” dla zadania (części) nr 1 pn. „Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo” i zadania (części) nr 3 pn. „Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Kobylin”.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
UZASADNIENIE
W postępowaniu na zadanie (część) nr 1 i zadanie (część) nr 3 złożono oferty z ceną przekraczającą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
W budżecie Gminy środki zarezerwowane na inwestycję dla zadania (części) nr 1 wynoszą 170.000,00 zł natomiast środki zarezerwowane na inwestycję dla zadania (części) nr 3 wynoszą 43.000,00 zł. Oferty z najniższą ceną jakie złożono w postępowaniu wynoszą odpowiednio: dla zadania (części) nr 1 – 207.491,64 zł i zadania (części) nr 3 – 58.544,57 zł.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, postępowanie dla zadania (części) nr 1 i zadania (części) nr 3.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 16 sierpnia 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 271.16.2011
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach: Władysławowo, Chrzanówek i Kobylin” Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach: Władysławowo, Chrzanówek i Kobylin. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej: a) z rur PE90 (dz*g=90*8,2 mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 126,0 m. b) z rur PE110 (dz*g=110*10,0 mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 403,0 m. c) z rur PE160 (dz*g=160*14,6 mm, SDR17, klasy PE110, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 688,0 m Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN16, SDR11) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16 Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN10, SDR17) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10 Zadanie nr 2: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanówek. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PE110 (dz*g=110*10,0mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 121,0 m Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów: - z rur PE110 (klasy PN16, SDR11) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16 Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów: - z rur PE110 (klasy PN10, SDR17) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10 Zadanie nr 3: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Kobylin. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC110 (dz*g=110*10,0 mm, SDR11, klasy PE100, PN10 rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 582,0 m Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów: - z rur PE110 (PN16, SDR11), - kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16 Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów: - z rur PVC110 (PN10) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10 Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 6a, 6b, 6c Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7a, 7b, 7c Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 8a, 8b, 8c Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.27.00-2, 45.11.12.00-0, 45.23.33.30-1, 45.23.32.52-0. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Dla zadania nr 1: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). b) Dla zadania nr 2: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). c) Dla zadania nr 3: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, - w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile braki lub wady zostaną potwierdzone przez zamawiającego i zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy, - opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, - zawieszenie robót przez zamawiającego, - badań archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, taką przeszkodą może być np. wystąpienie tzw. siły wyższej, - zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany. b) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, c) inne zmiany: - w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, - w zakresie podwykonawstwa zgodnie z § 10 umowy, - w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej: a) z rur PE90 (dz*g=90*8,2 mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 126,0 m. b) z rur PE110 (dz*g=110*10,0 mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 403,0 m. c) z rur PE160 (dz*g=160*14,6 mm, SDR17, klasy PE110, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 688,0 m Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN16, SDR11) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16 Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN10, SDR17) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10 Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 6a Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7a Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 8a Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanówek. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PE110 (dz*g=110*10,0mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 121,0 m Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów: - z rur PE110 (klasy PN16, SDR11) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16 Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów: - z rur PE110 (klasy PN10, SDR17) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10 Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 6b Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7b Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 8b Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Kobylin. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC110 (dz*g=110*10,0 mm, SDR11, klasy PE100, PN10 rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 582,0 m Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów: - z rur PE110 (PN16, SDR11), - kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16 Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów: - z rur PVC110 (PN10) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10 Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 6c Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7c Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 8c Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
|
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
Pliki do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-09-09
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-09 15:14:21
- Liczba odsłon: 384
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: