Wersja archiwalna 2011-02-11 14:56:35
Zamawiający: Opinogóra Górna, dn.2011.02.11
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.2.2011
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA Nr2
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2011 r. pod numerem 42489 na „Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu”
W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078) poniżej przedstawiam treść zapytania wraz z wyjaśnieniem
Pytanie nr1
Zgodnie z SIWZ (opis przedmiotu zamówienia)szkolenia mają zostać przeprowadzone dla określonej liczby osób. Czy w wypadku zmniejszenia liczby osób na danym szkoleniu, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający uzna szkolenie za zrealizowane?
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia liczby osób na szkoleniach. Zgodnie z treścią ogłoszenia wiadomo jest, że zamówienie związane jest z projektem pn. „Dążymy do celu” finansowanego ze środków unijnych. Projekt zakłada realizację konkretnych celów, weryfikowanych przez osiągnięcie zakładanych wskaźników.
Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za zobowiązania leżące po stronie zamawiającego, natomiast należy odróżnić to od sytuacji w której zmniejszenie liczby osób na szkoleniu zależne będzie od Wykonawcy. Zamawiający uzna szkolenie za zrealizowane, jeśli zostanie wykonane zgodnie z ustaleniami zawartymi w podpisanej z Wykonawcą umowie.
Pytanie nr 2
W SIWZ Zamawiający wskazał ilość grup, ich liczebność oraz ilość godzin lekcyjnych zajęć. Czy w wypadku zmniejszenia się liczby grup Zamawiający uzna zadanie za zrealizowane?
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia się liczby grup, ich liczebności oraz godzin lekcyjnych zajęć. Zgodnie z treścią ogłoszenia wiadomo jest, że zamówienie związane jest z projektem pn. „Dążymy do celu” finansowanego ze środków unijnych. Projekt zakłada realizację konkretnych celów, weryfikowanych przez osiągnięcie zakładanych wskaźników.
Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za zobowiązania leżące po stronie zamawiającego, natomiast należy odróżnić to od sytuacji w której zmniejszenia się liczby grup, ich liczebności oraz godzin lekcyjnych zajęć zależne będzie od Wykonawcy. Zamawiający uzna szkolenie za zrealizowane, jeśli zostanie wykonane zgodnie z ustaleniami zawartymi w podpisanej z Wykonawcą umowie.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
-
a/a -
BIP/
Tablica ogłoszeń
----------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, dn.2011.02.10
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.2.2011
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2011 r. pod numerem 42489 na „Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu”
W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078) poniżej przedstawiam treść zapytania wraz z wyjaśnieniem
Pytanie
Jakim certyfikatem ma się wykazać Wykonawca? Czy fakt posiadania przez Wykonawcę certyfikatu Centrum Egzaminacyjnego ECDL w zakresie ECDL Core oraz ECDL e-Citizen będzie uznane przez Zamawiającego za spełnienie warunku posiadania certyfikatu zgodności z wymogami egzaminów na ECDL?
Odpowiedź:
W dniu 08.02.2011 Zamawiający dokonał zmiany SIWZ zamieszczając na swojej stronie internetowej www.ugopinogora.bip.org.pl zmianę nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia o następującej treści:
Dla wykazania, że zakres szkoleń zgodny jest z wymaganiami egzaminów na ECDL Wykonawca zobowiązany jest udokumentować to przedkładając:
· oświadczenie o następującej treści: „Niniejszym oświadczamy, że prowadzone szkolenia realizowane będą w oparciu o podział i zakres treści zgodny z podziałem i zakresem opisanym w sylabusie 5.0 ECDL, a każdy słuchacz otrzyma kartę egzaminacyjną w której wpisane będą kolejne zaliczone przez niego moduły egzaminu.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. a/a
2. BIP/Tablica ogłoszeń
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 2011.02.08
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 271.2.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA NA:
„Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu” Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 42489 - 2011 data 07.02.2011 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: · Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3. W ogłoszeniu jest: I. komputerowych z egzaminem ECDL (European Computer Driving License). W ogłoszeniu powinno być: I. komputerowych z egzaminem ECDL START (European Computer Driving License) lub równoważny. · Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3. W ogłoszeniu jest: 1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL. W ogłoszeniu powinno być: 1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL START lub równoważnym. · Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3. W ogłoszeniu jest: 3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL. W ogłoszeniu powinno być: 3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL START. · Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3. W ogłoszeniu jest: 4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy W ogłoszeniu powinno być: 4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy · Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3. W ogłoszeniu jest: 6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL dla każdego Słuchacza. W ogłoszeniu powinno być: 6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL START lub równoważnego dla każdego Słuchacza. · Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3. W ogłoszeniu jest: Wykonawca zobowiązany jest do: e) zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL. W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca zobowiązany jest do: e) zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL START lub równoważnego. · Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.5. W ogłoszeniu jest: certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL. W ogłoszeniu powinno być: Oświadczenie o następującej treści: Niniejszym oświadczamy, że prowadzone szkolenia realizowane będą w oparciu o podział i zakres treści zgodny z podziałem i zakresem opisanym w sylabusie 5.0 ECDL, a każdy słuchacz otrzyma kartę egzaminacyjną, w której wpisane będą kolejne zaliczone przez niego moduły egzaminu. |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
--------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, dn. 2011-02-08
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.2.2011
ZMIANA Nr 1
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2011 pod numerem 42489 na „Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu”
Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078), zmienia się SIWZ w następujący sposób:
1. W rozdziale pn. „Opis przedmiotu zamówienia”
a) pkt. I
Obecny zapis brzmi:
komputerowych z egzaminem ECDL (European Computer Driving License).
Powinno być:
komputerowych z egzaminem ECDL START (European Computer Driving License) lub równoważny.
b) pkt. I, ppkt. 1
Obecny zapis brzmi:
Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów
(3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum
w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL.
Powinno być:
Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów
(3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum
w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL START lub równoważnym.
c) pkt. I, ppkt. 3
Obecny zapis brzmi:
Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL.
Powinno być:
Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL START.
d) pkt I, ppkt. 4
Obecny zapis brzmi:
W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
w ramach ECDL oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.
Powinno być:
W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
w ramach ECDL START lub równoważny oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.
e) pkt. I, ppkt. 6
Obecny zapis brzmi:
Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL dla każdego Słuchacza.
Powinno być:
Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL START lub równoważnego dla każdego Słuchacza.
f) pkt. pn. „Dodatkowe informacje” pkt. 1, ppkt. e
Obecny zapis brzmi:
Zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL.
Powinno być:
Zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL START lub równoważnego.
2. W rozdziale pn. „Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków”
Obecny zapis brzmi:
Dla wykazania, że zakres szkoleń zgodny jest z wymaganiami egzaminów na ECDL Wykonawca zobowiązany jest udokumentować to przedkładając:
· certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL.
Powinno być:
Dla wykazania, że zakres szkoleń zgodny jest z wymaganiami egzaminów na ECDL Wykonawca zobowiązany jest udokumentować to przedkładając:
· oświadczenie o następującej treści: „Niniejszym oświadczamy, że prowadzone szkolenia realizowane będą w oparciu o podział i zakres treści zgodny z podziałem i zakresem opisanym w sylabusie 5.0 ECDL, a każdy słuchacz otrzyma kartę egzaminacyjną w której wpisane będą kolejne zaliczone przez niego moduły egzaminu.
3. W rozdziale pn. „Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu”
a) pkt. 6
Obecny zapis brzmi:
Certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL.
Powinno być:
Oświadczenie o następującej treści: „Niniejszym oświadczamy, że prowadzone szkolenia realizowane będą w oparciu o podział i zakres treści zgodny z podziałem
i zakresem opisanym w sylabusie 5.0 ECDL, a każdy słuchacz otrzyma kartę egzaminacyjną w której wpisane będą kolejne zaliczone przez niego moduły egzaminu.
Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. BIP, Tablica ogłószeń
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 2011.02.07
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 271.2.2011
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu” Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń:
Dodatkowe informacje.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugopinogora@bip.org.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
Załączniki do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-02-11
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-11 14:56:35
- Liczba odsłon: 605
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: