Zamawiający: Opinogóra Górna, 2011.02.21

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 271.2.2011




INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA



Wójt Gminy Opinogóra Górna działając na podstawie przepisów art. 8 ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu”.


Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt. 7



UZASADNIENIE


Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.





Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska



1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

----------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                                         Opinogóra Górna, dn.2011.02.14

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra


RIOŚ.Z.271.2.2011



ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2011 r. pod numerem 42489 na „Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu

W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęły zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami


Pytanie:

Czy szkolenia finansowane będą w całości ze środków publicznych?


Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że zamówienie będzie finansowane w 85% ze środków Unii Europejskiej natomiast w 15% ze środków Budżetu Państwa.


Pytanie:

Czy dysponują Państwo swoim laboratorium ECDL, w którym będzie możliwość przeprowadzenia egzaminów, jeśli nie to czy Wykonawca musi posiadać Laboratorium Mobilne ECDL?


Odpowiedź:

Zamawiający dysponuje swoim laboratorium ECDL, w którym będzie możliwość przeprowadzenia egzaminów.


Pytanie:

Jakie dni tygodnia i ile godzin zajęć dziennie Zamawiający przewiduje dla szkoleń opisanych
w punktach I oraz II.


Odpowiedź:

Ad. I opisu przedmiotu zamówienia SIWZ

1 grupa

poniedziałek 2*45 minut

wtorek 2* 45 minut

w godzinach 14 10-15 50


2 grupa

Poniedziałek 2*45 minut

Środa 2*45 minut

w godzinach 14 15 -15 55


3 grupa

wtorek 2*45 minut

czwartek 2*45 minut

w godzinach 14 15 -15 55


Uwaga:

Przyjęty rozkład zajęć może ulec zmianie, np. z nowym rokiem szkolnym itp.


Ad. II opisu przedmiotu zamówienia SIWZ

Zamawiający informuje, że na chwilę obecną nie ma jeszcze ustalonego ze szkołami harmonogramu zajęć. Zamawiający nie jest w stanie określić w jakich dniach tygodnia i ile godzin zajęć dziennie odbywać będą się szkolenia.


Pytanie:

Czy udostępnienie przez Zamawiającego sal komputerowych będzie nieodpłatne?


Odpowiedź:

Tak. Sale komputerowe udostępnione będą nieodpłatnie przez Zamawiającego.


Pytanie:

Czy Zamawiający oczekuje, aby egzaminy były przeprowadzone w tej samej lokalizacji/lokalizacjach zapewnionych przez Zamawiającego, w których będą realizowane szkolenia ECDL?


Odpowiedź:

Tak Zamawiający oczekuje przeprowadzenia egzaminów na miejscu realizacji szkoleń.



Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska




  1. a/a

  2. BIP/Tablica ogłoszeń

------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                                  Opinogóra Górna, dn.2011.02.11

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra


RIOŚ.Z.271.2.2011

ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA Nr2

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2011 r. pod numerem 42489 na „Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu

W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078) poniżej przedstawiam treść zapytania wraz z wyjaśnieniem


Pytanie nr1

Zgodnie z SIWZ (opis przedmiotu zamówienia)szkolenia mają zostać przeprowadzone dla określonej liczby osób. Czy w wypadku zmniejszenia liczby osób na danym szkoleniu, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający uzna szkolenie za zrealizowane?


Odpowiedź:

Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia liczby osób na szkoleniach. Zgodnie z treścią ogłoszenia wiadomo jest, że zamówienie związane jest z projektem pn. „Dążymy do celu” finansowanego ze środków unijnych. Projekt zakłada realizację konkretnych celów, weryfikowanych przez osiągnięcie zakładanych wskaźników.

Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za zobowiązania leżące po stronie zamawiającego, natomiast należy odróżnić to od sytuacji w której zmniejszenie liczby osób na szkoleniu zależne będzie od Wykonawcy. Zamawiający uzna szkolenie za zrealizowane, jeśli zostanie wykonane zgodnie z ustaleniami zawartymi w podpisanej z Wykonawcą umowie.


Pytanie nr 2

W SIWZ Zamawiający wskazał ilość grup, ich liczebność oraz ilość godzin lekcyjnych zajęć. Czy w wypadku zmniejszenia się liczby grup Zamawiający uzna zadanie za zrealizowane?


Odpowiedź:

Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia się liczby grup, ich liczebności oraz godzin lekcyjnych zajęć. Zgodnie z treścią ogłoszenia wiadomo jest, że zamówienie związane jest z projektem pn. „Dążymy do celu” finansowanego ze środków unijnych. Projekt zakłada realizację konkretnych celów, weryfikowanych przez osiągnięcie zakładanych wskaźników.

Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za zobowiązania leżące po stronie zamawiającego, natomiast należy odróżnić to od sytuacji w której zmniejszenia się liczby grup, ich liczebności oraz godzin lekcyjnych zajęć zależne będzie od Wykonawcy. Zamawiający uzna szkolenie za zrealizowane, jeśli zostanie wykonane zgodnie z ustaleniami zawartymi w podpisanej z Wykonawcą umowie.

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska


  1. a/a

  2. BIP/Tablica ogłoszeń

----------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                    Opinogóra Górna, dn.2011.02.10

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.2.2011

ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2011 r. pod numerem 42489 na „Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu

W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078) poniżej przedstawiam treść zapytania wraz z wyjaśnieniem

Pytanie

Jakim certyfikatem ma się wykazać Wykonawca? Czy fakt posiadania przez Wykonawcę certyfikatu Centrum Egzaminacyjnego ECDL w zakresie ECDL Core oraz ECDL e-Citizen będzie uznane przez Zamawiającego za spełnienie warunku posiadania certyfikatu zgodności z wymogami egzaminów na ECDL?

Odpowiedź:

W dniu 08.02.2011 Zamawiający dokonał zmiany SIWZ zamieszczając na swojej stronie internetowej www.ugopinogora.bip.org.pl zmianę nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia o następującej treści:

Dla wykazania, że zakres szkoleń zgodny jest z wymaganiami egzaminów na ECDL Wykonawca zobowiązany jest udokumentować to przedkładając:

·         oświadczenie o następującej treści: „Niniejszym oświadczamy, że prowadzone szkolenia realizowane będą w oparciu o podział i zakres treści zgodny z podziałem i zakresem opisanym w sylabusie 5.0 ECDL, a każdy słuchacz otrzyma kartę egzaminacyjną w której wpisane będą kolejne zaliczone przez niego moduły egzaminu.

 Kierownik Zamawiającego 

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

1.     a/a

2.     BIP/Tablica ogłoszeń

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                         Opinogóra Górna, 2011.02.08

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 271.2.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA NA:

Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 42489 - 2011 data 07.02.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

I. komputerowych z egzaminem ECDL (European Computer Driving License).

W ogłoszeniu powinno być:

I. komputerowych z egzaminem ECDL START (European Computer Driving License) lub równoważny.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL.

W ogłoszeniu powinno być:

1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL START lub równoważnym.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL.

W ogłoszeniu powinno być:

3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL START.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
w ramach ECDL oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

W ogłoszeniu powinno być:

4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
w ramach ECDL START lub równoważny oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL dla każdego Słuchacza.

W ogłoszeniu powinno być:

6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL START lub równoważnego dla każdego Słuchacza.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

Wykonawca zobowiązany jest do: e) zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL.

W ogłoszeniu powinno być:

Wykonawca zobowiązany jest do: e) zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL START lub równoważnego.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.5.

W ogłoszeniu jest:

certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL.

W ogłoszeniu powinno być:

Oświadczenie o następującej treści: Niniejszym oświadczamy, że prowadzone szkolenia realizowane będą w oparciu o podział i zakres treści zgodny z podziałem i zakresem opisanym w sylabusie 5.0 ECDL, a każdy słuchacz otrzyma kartę egzaminacyjną, w której wpisane będą kolejne zaliczone przez niego moduły egzaminu.

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                 Opinogóra Górna, dn. 2011-02-08

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4                            

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.2.2011

ZMIANA Nr 1

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2011 pod numerem 42489 na „Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu”

Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078), zmienia się SIWZ w następujący sposób:

1. W  rozdziale pn. „Opis przedmiotu zamówienia”

a) pkt. I

Obecny zapis brzmi:

komputerowych z egzaminem ECDL (European Computer Driving License).

Powinno być:

komputerowych z egzaminem ECDL START (European Computer Driving License) lub równoważny.

b) pkt. I, ppkt. 1

Obecny zapis brzmi:

Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów
(3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum
w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL.

Powinno być:

Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów
(3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum
w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL START lub równoważnym.

c)    pkt. I, ppkt. 3

Obecny zapis brzmi:

Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL.

Powinno być:

Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL START.

d) pkt I, ppkt. 4

Obecny zapis brzmi:

W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
w ramach ECDL oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

Powinno być:

W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
w ramach ECDL START lub równoważny oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

e) pkt. I, ppkt. 6

Obecny zapis brzmi:

Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL dla każdego Słuchacza.

Powinno być:

Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL START lub równoważnego dla każdego Słuchacza.

f) pkt. pn. „Dodatkowe informacje” pkt. 1, ppkt. e

Obecny zapis brzmi:

Zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL.

Powinno być:

Zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL START lub równoważnego.

2. W rozdziale pn. „Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków”

Obecny zapis brzmi:

Dla wykazania, że zakres szkoleń zgodny jest z wymaganiami egzaminów na ECDL Wykonawca zobowiązany jest udokumentować to przedkładając:

·         certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL.

Powinno być:

Dla wykazania, że zakres szkoleń zgodny jest z wymaganiami egzaminów na ECDL Wykonawca zobowiązany jest udokumentować to przedkładając:

·         oświadczenie o następującej treści: „Niniejszym oświadczamy, że prowadzone szkolenia realizowane będą w oparciu o podział i zakres treści zgodny z podziałem i zakresem opisanym w sylabusie 5.0 ECDL, a każdy słuchacz otrzyma kartę egzaminacyjną w której wpisane będą kolejne zaliczone przez niego moduły egzaminu.

3. W rozdziale pn. „Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu”

a) pkt. 6

Obecny zapis brzmi:

Certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL.

Powinno być:

Oświadczenie o następującej treści: „Niniejszym oświadczamy, że prowadzone szkolenia realizowane będą w oparciu o podział i zakres treści zgodny z podziałem
i zakresem opisanym w sylabusie 5.0 ECDL, a każdy słuchacz otrzyma kartę egzaminacyjną w której wpisane będą kolejne zaliczone przez niego moduły egzaminu.

Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego,                          na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

                                                        Kierownik Zamawiającego   

                                                                   mgr Stanisław Wieteska

1.     A/a

2.     BIP, Tablica ogłószeń

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                            Opinogóra Górna, 2011.02.07

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 271.2.2011


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 42489 z dnia 07.02.2011

  • tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

  • strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń:

  1. komputerowych z egzaminem ECDL (European Computer Driving License).

  1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz
    z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL.

  2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej.

  3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL.

  4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy
    w ramach ECDL oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

  5. Wyboru modułów dokona Zamawiający.

  6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL dla każdego Słuchacza.

  7. Część materiałów dydaktycznych (nie mniej niż 5h/grupę) Słuchacze realizować będą online w formie e-learningowej, na materiałach zapewnionych przez Wykonawcę.

  8. Wykonawca zapewni we własnym zakresie sprawdzające wiedzę testy e-learningowe dla każdego Słuchacza.

  1. z zakresu dydaktyki pracy z multimediami.

  1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 25 nauczycieli z zakresu dydaktyki pracy
    z multimediami w ilości 150 godzin lekcyjnych (45 minut) dla 5 grup pięcioosobowych po 30 godzin każda grupa.

  2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej.

  3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu oceny wiedzy z zakresu dydaktyki pracy z multimediami słuchaczy i ewentualnie dokonania stosownych korekt w podziale na grupy w zależności od stopnia wiedzy słuchaczy.

  4. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć co najmniej następujące zagadnienia: obsługa komputera (podstawy obsługi - jeśli poziom wiedzy słuchaczy będzie tego wymagać), prezentacje - przygotowanie prezentacji, obróbka plików graficznych i wideo, podstawy grafiki (wykonywanie prostych rysunków, praca
    z tekstem, formatowanie, opływanie tekstu, prosta obróbka bitmap), tworzenie publikacji (np. MS Publisher).

Dodatkowe informacje.

  1. Zamawiający udostępni Wykonawcy:

  1. sale komputerowe z odpowiednią liczbą stanowisk z dostępem do Internetu, spełniające odpowiednie wymagania,

  2. pełne listy uczestników szkoleń Wykonawcy w terminie 2 dni przed uzgodnionym rozpoczęciem zajęć w każdej grupie,

  3. własną platformę elearningową do szkoleń elearningowych zapewniającą możliwość generowania raportów z pracy uczniów.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do:

  1. prawidłowego oznaczenia sal dydaktycznych, w których odbywają się szkolenia poprzez zamieszczenie w widocznym miejscu informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej i budżetu Państwa. Stosowne plakaty z taką informacją dostarczy Zamawiający,

  2. prowadzenia dokumentacji szkolenia, a w szczególności list obecności Beneficjentów Ostatecznych i wolnych słuchaczy. Na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego,

  3. terminowego, zgodnego z podanym przez Zamawiającego harmonogramem rozpoczynania i kończenia zajęć,

  4. powiadamiania Zamawiającego z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia - natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego,

  1. zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL.

  1. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do żądania obecności wykładowców Wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1 h lekcyjnej tygodniowo dla każdej grupy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwóch kursów/szkoleń (za kurs/szkolenie przyjmuje się grupowe szkolenie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zlecone przez podmioty zewnętrzne, tj. niezależne od firmy Wykonawcy, obejmujące przedmiot i co najmniej liczbę osób opisaną w niniejszej dokumentacji przetargowej, które uczestniczyły w danym kursie jednocześnie) w których udział wzięło co najmniej 55 uczestników (w każdym z kursów/szkoleń) o wartości każdego z kursów/szkoleń co najmniej 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ) oraz wykazu wykonanych usług (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających wykonanie usług, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

certyfikat zgodności z wymogami egzaminów na ECDL

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:

  1. jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia,

  2. z przyczyn zależnych od Zamawiającego.

  1. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugopinogora@bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Opreracyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak




Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska



1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

Załączniki do pobrania:

SIWZ

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2870126]

przewiń do góry