Wersja archiwalna 2008-08-08 16:35:46

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  GZEAS 341-1/08

1.   Nazwa i adres Zamawiającego
      Nazwa:
      Gmina Opinogóra Górna
      Adres:
      Opinogóra Górna
      ul. Z. Krasińskiego 4
      06 – 406 Opinogóra
      Telefon: (023) 671 71 95             Fax.: (023) 673 61 10
2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
      1) Wojciech Tymkowski                                
      2) Emilia Walędziak                                        
      Telefon: (023) 671 71 95             Fax.: (023) 673 61 10
3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest
      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
      www.ugopinogora.bip.org.pl
4.   Rodzaj zamówienia: usługi
5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6.   Określenie przedmiotu zamówienia:
      Nazwa zadania:  „Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna"

Opis przedmiotu zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do Szkoły Podstawowej  w Opinogórze Górnej, Gimnazjum w Opinogórze Górnej, Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej, Szkoły Podstawowej w Dzboniu i z powrotem do miejsca ich zamieszkania oraz dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 13 i innych szkół  w Ciechanowie oraz powrót do miejsc zamieszkania.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
- główny przedmiot    60.11.00.00-2  

Wartość zamówienia: mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podst. Art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7.   Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8.  Termin wykonania zamówienia :   
      01.09.2008r. – 19.06.2009r.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:


W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
   - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
   - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
   - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
   - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
   - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których
     mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
   - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego
     postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych
     czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
   - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
   - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
     dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy


10. Dokumenty wymagane w postępowaniu:

    - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru  - załącznik nr 3
    - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
      gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
      gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub
      innych dokumentów rejestrowych
    - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub
      licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
    - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu
      sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
      wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona
       nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
      Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że
      wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
      lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
      płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
      miesiące przed upływem terminu składania ofert
    - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy
      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

11.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena za realizację zamówienia  – 100%
12.  Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Zamawiającego przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 18.08.2008r.  do godz. 10:00
14.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Zamawiającego  przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu 18.08.2008r. o godz. 10:30 .
15.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:   www.ugopinogora.bip.org.pl
16.  Termin związania z ofertą:
       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17.  Zamówienia uzupełniające:
       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
18. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19.  Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’


Opinogóra Górna, dn. 8.08.2008r.


                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

 

Dokumenty do pobrania:

SIWZ

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871092]

przewiń do góry