Wersja archiwalna 2008-08-08 15:28:45
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: GZEAS 341-1/08
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 71 95 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) Wojciech Tymkowski
2) Emilia Walędziak
Telefon: (023) 671 71 95 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamówienia: usługi
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: „Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna"
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do Szkoły Podstawowej w Opinogórze Górnej, Gimnazjum w Opinogórze Górnej, Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej, Szkoły Podstawowej w Dzboniu i z powrotem do miejsca ich zamieszkania oraz dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 13 i innych szkół w Ciechanowie oraz powrót do miejsc zamieszkania.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- główny przedmiot
Wartość zamówienia: mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podst. Art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
01.09.2008r. – 19.06.2009r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których
mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
- wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego
postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych
czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy
10. Dokumenty wymagane w postępowaniu:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub
innych dokumentów rejestrowych
- koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub
licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
11. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena za realizację zamówienia – 100%
12. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Zamawiającego przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.08.2008r. do godz. 10:00
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Zamawiającego przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej w dniu 18.08.2008r. o godz. 10:30 .
15. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
16. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
18. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’
Opinogóra Górna, dn. 8.08.2008r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Dokumenty do pobrania:
SIWZ
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2008-08-08
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-08-08 15:28:45
- Liczba odsłon: 526
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: