Wersja archiwalna 2007-05-10 13:22:54

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  ZPPŚ. 341-14/07

1.   Nazwa i adres Zamawiającego

      Nazwa:

      Gmina Opinogóra Górna

Adres:

Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06 – 406 Opinogóra

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->pani Grażyna Ozimek                                

2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->pan Piotr Czyżyk                                         

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

      www.ugopinogora.bip.org.pl

4.   Rodzaj zamówienia: usługi

5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

6.   Określenie przedmiotu zamówienia:

    Nazwa zadania: : „Wykonanie Projektu Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Opinogóra Górna”

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Opinogóra Górna. Zasięg opracowania to teren całej Gminy Opinogóra Górna.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 

74251000-3

Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.

7.   Oferty częściowe i wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

8.  Termin wykonania zamówienia :    

      Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 kwietnia 2008r.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia

     tych warunków:

O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot postępowania mogą ubiegać się usługodawcy, którzy:

<!--[if !supportLists]-->a)    <!--[endif]-->nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy,

<!--[if !supportLists]-->b)    <!--[endif]-->posiadają odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponują odpowiednim sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

<!--[if !supportLists]-->c)     <!--[endif]-->dysponują co najmniej jedna osobą posiadająca uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, dysponują osobą, która posiada stosowne zaświadczenie o przynależności do Izby Urbanistów.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania co najmniej dwóch wykonanych i uchwalonych projektów studium, projektów zmiany studium lub dwóch planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego o powierzchni powyżej 10 tys. ha dla terenów wiejskich i miejskich w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych  do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów                z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,              w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)

10.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->Cena – 100%

11.  Wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 900,- zł

Wadium może być wnoszone w formie (lub formach) określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 w Banku Spółdzielczym w Glinojecku oddział Opinogóra.

12.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4                    w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.05.2007r. do godz. 10 00

13.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy                                         przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu 24.05.2007r. o godz. 10 30 .

14.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

       Bezpłatna do uzyskania (poniżej) na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl

       W formie papierowej w cenie 15,- zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr  15 (I piętro) w siedzibie

        Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej,  bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem

       pocztowym)

15.  Termin związania z ofertą:

       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

16.  Zamówienia uzupełniające:

       Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp w zakresie wynikającym z procedury powtórzenia czynności formalno-prawnych zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.

17. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

18.  Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’

Opinogóra Górna, dn. 10.05.2007r.        

                                                        Wójt Gminy

                                                mgr Stanisław Wieteska

    Do pobrania: SIWZ

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871314]

przewiń do góry