Wersja archiwalna 2007-05-10 13:22:54
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: ZPPŚ. 341-14/07
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->pani Grażyna Ozimek
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
4. Rodzaj zamówienia: usługi
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: : „Wykonanie Projektu Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Opinogóra Górna”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Opinogóra Górna. Zasięg opracowania to teren całej Gminy Opinogóra Górna.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 kwietnia 2008r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot postępowania mogą ubiegać się usługodawcy, którzy:
<!--[if !supportLists]-->a) <!--[endif]-->nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy,
<!--[if !supportLists]-->b) <!--[endif]-->posiadają odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponują odpowiednim sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
<!--[if !supportLists]-->c) <!--[endif]-->dysponują co najmniej jedna osobą posiadająca uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, dysponują osobą, która posiada stosowne zaświadczenie o przynależności do Izby Urbanistów.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania co najmniej dwóch wykonanych i uchwalonych projektów studium, projektów zmiany studium lub dwóch planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego o powierzchni powyżej 10 tys. ha dla terenów wiejskich i miejskich w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)
10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Cena – 100%
11. Wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 900,- zł
Wadium może być wnoszone w formie (lub formach) określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 w Banku Spółdzielczym w Glinojecku oddział Opinogóra.
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.05.2007r. do godz. 10 00
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
14. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania (poniżej) na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
W formie papierowej w cenie 15,- zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr 15 (I piętro) w siedzibie
Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem
pocztowym)
15. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
16. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp w zakresie wynikającym z procedury powtórzenia czynności formalno-prawnych zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’
Opinogóra Górna, dn. 10.05.2007r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Do pobrania: SIWZInformacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2007-05-10
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-10 13:22:54
- Liczba odsłon: 280
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: