Wersja archiwalna 2007-03-16 17:21:35
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: ZPPŚ. 341-5/07
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
· pan Piotr Czyżyk
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:
· pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
https://ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamówienia: usługi
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: „Wykonanie usług geodezyjnych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Opinogóra Górna”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych polegających na sporządzeniu:
- map, dokumentacji do celów prawnych z podziałów nieruchomości wskazanych przez zamawiającego (głównie poszerzenia pasów drogowych),
- map do celów projektowych, które wykorzystane zostaną do przygotowania projektów modernizacji dróg na terenie gminy Opinogóra Górna.
Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 31.12.2007r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy :
1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych tj. :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1. Osoba wskazana na kierownika posiada wymagane przez Prawo Geodezyjne i Kartograficzne uprawnienia do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych w z zakresów: pierwszego „geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne” i drugiego „rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych”
2. W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty polegające na sporządzeniu map do celów projektowych i co najmniej dwie roboty polegające na sporządzeniu map do celów prawnych z podziału nieruchomości podobne do przedmiotu zamówienia, oraz potwierdzą składając oświadczenie, że wykonali je z należytą starannością.
Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu dokumentacji do celów prawnych z podziału nieruchomości o wartości brutto (z podatkiem VAT) nie mniejszej niż 5.000 zł i sporządzeniu map do celów projektowych (dla projektów drogowych) w wersji klasycznej papierowej i w wersji elektronicznej (typie eksportu DXF lub DWG) o wartości brutto (z podatkiem VAT) nie mniejszej niż 5.000 zł.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych
2) Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji w tym wzór przyszłej umowy.
3) Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia”, oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 9 oraz w ust. 15 pkt 7 niniejszego rozdziału.
Niespełnienie któregokolwiek warunku lub wymogu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.
10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
· Cena – 100%
11. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.03.2007r. do godz. 11 00
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
14. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: https://ugopinogora.bip.org.pl
W formie papierowej w cenie 20 zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk
w pok. Nr 15 (I piętro) w siedzibie
Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem pocztowym)
15. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
16. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
Opinogóra Górna, dn. 16.03.2007r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Do pobrania: SWIZ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2007-03-16
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-16 17:21:35
- Liczba odsłon: 363
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: