Wersja archiwalna 2007-04-04 13:16:49

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  ZPPŚ. 341-5/07

1.   Nazwa i adres Zamawiającego

      Nazwa:

      Gmina Opinogóra Górna

Adres:

Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06 – 406 Opinogóra

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     

·         pan Piotr Czyżyk                                

2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     

·         pan Piotr Czyżyk                                         

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

      https://ugopinogora.bip.org.pl

4.   Rodzaj zamówienia: usługi

5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

6.   Określenie przedmiotu zamówienia:

    Nazwa zadania: Wykonanie usług geodezyjnych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Opinogóra Górna

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych polegających na sporządzeniu:

- map, dokumentacji do celów prawnych z podziałów nieruchomości wskazanych przez zamawiającego (głównie poszerzenia pasów drogowych),

- map do celów projektowych, które wykorzystane zostaną do przygotowania projektów modernizacji dróg na terenie gminy Opinogóra Górna.

Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.

7.   Oferty częściowe i wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

8.  Termin wykonania zamówienia :    

      Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 31.12.2007r.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia

     tych warunków:

W  postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia  mogą  brać udział Wykonawcy, którzy :

1)  Spełniają  wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych  tj. : 

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

1.         Osoba wskazana na kierownika posiada wymagane przez Prawo Geodezyjne i Kartograficzne uprawnienia do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych w z zakresów: pierwszego „geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne” i drugiego „rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych”

2.         W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty polegające na sporządzeniu map do celów projektowych i co najmniej dwie roboty polegające na sporządzeniu map do celów prawnych z podziału nieruchomości podobne do przedmiotu zamówienia, oraz potwierdzą składając oświadczenie, że wykonali je z należytą starannością.

Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu dokumentacji do celów prawnych z podziału nieruchomości o wartości brutto (z podatkiem VAT) nie mniejszej niż 5.000 zł i sporządzeniu map do celów projektowych (dla projektów drogowych) w wersji klasycznej papierowej i w wersji elektronicznej (typie eksportu DXF lub DWG) o wartości brutto (z podatkiem VAT) nie mniejszej niż 5.000 zł. 

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych 

2)    Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji w tym wzór przyszłej umowy.

3)    Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia”, oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 9  oraz  w ust. 15 pkt  7 niniejszego rozdziału.

Niespełnienie któregokolwiek warunku lub wymogu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.

10.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

·         Cena – 100%

11.  Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

12.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 29.03.2007r.  do godz. 11 00

13.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu 29.03.2007r. o godz. 11 30 .

14.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: https://ugopinogora.bip.org.pl 

       W formie papierowej w cenie 20 zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk
       w pok. Nr  15 (I piętro) w siedzibie

        Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej,  bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem pocztowym)

15.  Termin związania z ofertą:

       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

16.  Zamówienia uzupełniające:

       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

17. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

18.  Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

Opinogóra Górna, dn. 16.03.2007r.

                                                                                          Wójt Gminy

                                                                                mgr Stanisław Wieteska

Do pobrania: SWIZ

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871125]

przewiń do góry