Wersja archiwalna 2018-04-17 07:57:21

      Zamawiający:                                                   Opinogóra Górna, 17 kwietnia 2018 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.Z.271.5.2018

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

„Dostawę kruszywa”

 

 

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Opinogóra Górna, Krajowy numer identyfikacyjny 13037834400000, ul. ul. Z. Krasińskiego  4, 06406   Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6717024, 6717085, e-mail ug_opinogora@poczta.onet.pl, faks 236 736 110.
Adres strony internetowej (url): www.ugopinogora.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kruszywa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIOŚ.Z.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) i/lub frakcji 0-63 mm (udział frakcji 31,5 - 63 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %), w łącznej ilości od 2000 do 3000 ton. Zamawiający szacuje, że ok 60% wielkości całego zamówienia stanowić będzie materiał o frakcji 0-63 mm, natomiast ok. 40% o frakcji 0-31,5 mm. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie zależała od stanu dróg gminnych w okresie wiosennym i jesiennym.

Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek transport oraz rozładunek materiału. Zamawiający żąda kruszywa będącego wynikiem kruszenia/mielenia materiału na kruszarce. Wyklucza się przygotowywanie materiału do żądanej fakcji w inny sposób.

Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych.

Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska.

Po podpisaniu umowy Wykonawca otrzyma wykaz dróg wraz z ilością i frakcją kruszywa, którą Wykonawca ma dostarczyć na daną drogę.

Dostawa kruszyw będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia, przy czym ustala się następujący harmonogram dostaw:

1) w terminie do 31.05.2018 r. Wykonawca dostarczy min. 1 000 ton kruszywa;

2) w terminie od 01.06.2018 r. do 31.07.2018 r. Wykonawca dostarczy kolejne 1000 ton;

3) w terminie od 01.08.2018 r. do 31.11.2018 r. Wykonawca dostarczy pozostałą część zamówienia.

Dostawa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna.

Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiającym i równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 20 t.

Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w siwz, Wykonawca zobowiązany jest wymienić towar na spełniający wymagania określone przez Zamawiającego.

W razie wątpliwości co do ilości dostarczanej partii Zamawiający zleci wykonanie ważenia.
W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości niż deklaruje Wykonawca, koszty transportu i ważenia pokrywa Wykonawca.

W sytuacji odwrotnej, tj. jeśli waga będzie prawidłowa (zgodnie z deklaracją Wykonawcy) koszty transportu i ważenia pokrywa Zamawiający.

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji. W skład opcji wchodziłaby dostawa mieszanki optymalnej kamiennej 0-31,5 mm w ilości do 300 ton.

Prawo opcji stanowi przywilej Zamawiającego, a nie zobowiązanie do udzielenia zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:

Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14210000-6

Dodatkowe kody CPV: 14212200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 179700.00

Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1

w tym:

liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Marchliński Robert

Adres pocztowy: Mirów 3

Kod pocztowy: 06-300

Miejscowość: Przasnysz

Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 191976.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem 191976.00

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191976.00

Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

W postępowaniu pn.: „Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta. Ponadto pierwotne warunki zamówienia nie zostały złożone. W związku z powyższym zasadne było przeprowadzenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Kierownik Zamawiającego

mgr inż. Piotr Czyżyk

 

1. Tablica ogłoszeń/BIP

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pdf


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-04-17
  • Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-04-17 07:57:21
  • Liczba odsłon: 203
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2871127]

przewiń do góry