Zamawiający: Opinogóra Górna, 17 kwietnia 2018 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.Z.271.5.2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Dostawę kruszywa”
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Opinogóra Górna, Krajowy numer identyfikacyjny 13037834400000, ul.
ul. Z. Krasińskiego 4, 06406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel. 023 6717024, 6717085, e-mail ug_opinogora@poczta.onet.pl,
faks 236 736 110.
Adres strony internetowej (url): www.ugopinogora.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszywa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIOŚ.Z.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) i/lub frakcji 0-63 mm (udział frakcji 31,5 - 63 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %), w łącznej ilości od 2000 do 3000 ton. Zamawiający szacuje, że ok 60% wielkości całego zamówienia stanowić będzie materiał o frakcji 0-63 mm, natomiast ok. 40% o frakcji 0-31,5 mm. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie zależała od stanu dróg gminnych w okresie wiosennym i jesiennym.
Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek transport oraz rozładunek materiału. Zamawiający żąda kruszywa będącego wynikiem kruszenia/mielenia materiału na kruszarce. Wyklucza się przygotowywanie materiału do żądanej fakcji w inny sposób.
Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych.
Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska.
Po podpisaniu umowy Wykonawca otrzyma wykaz dróg wraz z ilością i frakcją kruszywa, którą Wykonawca ma dostarczyć na daną drogę.
Dostawa kruszyw będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia, przy czym ustala się następujący harmonogram dostaw:
1) w terminie do 31.05.2018 r. Wykonawca dostarczy min. 1 000 ton kruszywa;
2) w terminie od 01.06.2018 r. do 31.07.2018 r. Wykonawca dostarczy kolejne 1000 ton;
3) w terminie od 01.08.2018 r. do 31.11.2018 r. Wykonawca dostarczy pozostałą część zamówienia.
Dostawa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna.
Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiającym i równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 20 t.
Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w siwz, Wykonawca zobowiązany jest wymienić towar na spełniający wymagania określone przez Zamawiającego.
W razie wątpliwości co do ilości dostarczanej partii Zamawiający zleci
wykonanie ważenia.
W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości niż deklaruje Wykonawca, koszty
transportu i ważenia pokrywa Wykonawca.
W sytuacji odwrotnej, tj. jeśli waga będzie prawidłowa (zgodnie z deklaracją Wykonawcy) koszty transportu i ważenia pokrywa Zamawiający.
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji. W skład opcji wchodziłaby dostawa mieszanki optymalnej kamiennej 0-31,5 mm w ilości do 300 ton.
Prawo opcji stanowi przywilej Zamawiającego, a nie zobowiązanie do udzielenia zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 14210000-6
Dodatkowe kody CPV: 14212200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 179700.00 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Marchliński Robert Adres pocztowy: Mirów 3 Kod pocztowy: 06-300 Miejscowość: Przasnysz Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 191976.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 191976.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191976.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu pn.: „Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta. Ponadto pierwotne warunki zamówienia nie zostały złożone. W związku z powyższym zasadne było przeprowadzenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kierownik Zamawiającego
mgr inż. Piotr Czyżyk
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-04-17 07:57:21
- Liczba odsłon: 202
- Historia dokumentu: