Zamawiający: Opinogóra Górna, 26 maja 2014 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.Z.271.7.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Remont budynku oczyszczalni ścieków”
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140102 – 2014 r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku oczyszczalni ścieków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego budynku oczyszczalni
ścieków w m. Pomorze, gmina Opinogóra Górna. Zakres robót obejmuje wykonanie
prac budowlanych, polegających na demontażu istniejącej stalowej konstrukcji
nośnej budynku, ze znajdującym się w jego wnętrzu złożem torfowym wraz z
stalową konstrukcją podtrzymującą.
Na pozostawionych fundamentach zmontowana zostanie nowa konstrukcja nośna
rusztu i złoża torfowego wraz z osłaniającym ją budynkiem. Nowa konstrukcja
pozostanie w niezmienionej formie, rozmiary i materiały użyte do budowy
pozostaną takie same.
Dodatkowo wykonane zostanie:
- 4 czerpnie powietrza
- docieplenie fundamentów
- tynki na cokole
- izolacje poziome ścian fundamentowych
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:
Załącznik Nr 9 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 10 Projekt budowlany
Załącznik Nr 11 Inwentaryzacja budowlana i opinia techniczna
Załącznik nr 12 Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (np. w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie brana pod uwagę przez zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.24.21-9, 45.26.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.24.10-8, 45.40.00.00-1, 45.44.20.00-7, 45.44.22.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane jest z PROW w ramach złożonego wniosku o przyznanie pomocy na działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej pn. Racjonalizacja gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Opinogóra Górna - etap II.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD USŁUG WODNYCH dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie, ul. Nowa 40, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149918,23 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 191202,70
- Oferta z najniższą ceną: 191202,70 / Oferta z najwyższą ceną: 191202,70
- Waluta: PLN.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
......................................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 16 maja 2014 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.Z.271.7.2014
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont budynku oczyszczalni ścieków”.
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
ZAKŁADU
USŁUG WODNYCH dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie, 06-500 Mława,
ul. Nowa 40
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 1 ofertę:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
ZAKŁAD USŁUG WODNYCH dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie |
06-500 Mława ul. Nowa 40 |
100 |
100 |
Z up. Kierownika Zamawiającego
mgr inż. Beata Golasińska
1.
BIP/Tablica ogłoszeń
....................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 25 kwietnia 2014 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.Z.271.7.2014
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Remont budynku oczyszczalni ścieków”
SEKCJA I
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 140102-2014 z dnia 25.04.2014 r.
- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku oczyszczalni ścieków. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest remont istniejącego budynku oczyszczalni ścieków w m.
Pomorze, gmina Opinogóra Górna. Zakres robót obejmuje wykonanie prac
budowlanych, polegających na demontażu istniejącej stalowej konstrukcji nośnej
budynku, ze znajdującym się w jego wnętrzu złożem torfowym wraz z stalową
konstrukcją podtrzymującą. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach
do SIWZ: Załącznik Nr 9 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych Załącznik Nr 10 Projekt budowlany Załącznik Nr 11 Inwentaryzacja
budowlana i opinia techniczna Załącznik nr 12 Przedmiar robót Wymagany okres
gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały
i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót
budowlanych II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.24.21-9, 45.26.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.24.10-8, 45.40.00.00-1, 45.44.20.00-7, 45.44.22.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) wypełniony Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, 3) kosztorys ofertowy, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu (wg załącznika nr 7) SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, b) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile braki lub wady zostaną potwierdzone przez zamawiającego i zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy, c) opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, d) zawieszenie robót przez zamawiającego, e) wystąpienia przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, taką przeszkodą może być np. wystąpienie tzw. siły wyższej, f) zmian w dokumentacji
projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy 2) wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, 3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest z PROW w ramach złożonego wniosku o przyznanie pomocy na działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej pn. Racjonalizacja gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Opinogóra Górna - etap II. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica
ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-05-26 09:03:08
- Liczba odsłon: 294
- Historia dokumentu: