Wersja archiwalna 2013-02-11 09:50:41
Zamawiający: Opinogóra Górna, 7 lutego 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.22.2012
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Władysławowo i Chrzanówek”
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
Roboty Ziemne Mirosław Majka, 11-042 Jonkowo, ul. Hanowskiego 26/3
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 8 ofert, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Robert Ulanicki |
07-130 Łochów Łazy 28A |
85,71 |
85,71 |
2 |
Budowlana Spółdzielnia Piaseczno |
ul. Wojska Polskiego 54 05-500 Piaseczno |
76,22 |
76,22 |
3 |
Roboty Ziemne Mirosław Majka |
11-042 Jonkowo ul. Hanowskiego 26/3 |
100 |
100 |
4 |
MARBUD Marek Jaworski |
06-500 Mława ul. Warszawska 46/2 |
66,48 |
66,48 |
5 |
Przedsiębiorstwo Robót Wodno-Inżynieryjnych „MELWOBUD” Sp. z o.o. |
06-400 Ciechanów ul. Niechodzka 7 |
77,29 |
77,29 |
6 |
Zakład Usług Wod-Kan. C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę Wiesław Kuczalski |
06-500 Mława ul. Dzierzgowska 40 |
69,90 |
69,90 |
7 |
Zakład Budownictwa Ogólnego „INSTAL” s.c. M. Garbacz G. Garbacz |
13-200 Działdowo ul. Księżodworska 6 |
98,78 |
98,78 |
8 |
Zakład Instalacji Sieci Gazowych, Wod-Kan. Energetycznych, Handlu i Usług M. M. Młyńscy Spółka jawna |
06-400 Ciechanów ul. Śmiecińska 8 |
58,17 |
58,17 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
....................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 14 stycznia 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.22.2012
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.12.2012 r. pod numerem 524450-2012 na „Rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Władysławowo i Chrzanówek”.
W związku z faktem, że do Zamawiającego wpłynęły zapytania o wyjaśnienie treści siwz, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie 1:
Ze względu na występowanie przynajmniej siedmiu rozpoznanych stanowisk archeologicznych na miejscowości Władysławowo inwestycja ta powinna uzyskać opinię Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Czy uzyskała takową?
Odpowiedź:
Według informacji posiadanych przez Zamawiającego realizacja inwestycji pn. „Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Władysławowo i Chrzanówek” nie koliduje z występowaniem stanowisk archeologicznych w związku z czym Zamawiający nie występował o opinię do Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zamawiający występował jedynie o opinię do Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków przy sporządzaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Władysławowo i Chrzanówek.
Pytanie 2:
Zgodnie z art. 4 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. do Państwa, jako organu administracji publicznej należy podejmowanie działań mających na celu:
„1) Zapewnienie warunków prawnych, organizacyjnych i finansowych umożliwiających trwałe zachowanie zabytków oraz ich zagospodarowanie i utrzymanie;
2) Zapobieganie zagrożeniom mogącym spowodować uszczerbek dla wartości zabytków;
3) Udaremnienie niszczenia i niewłaściwego korzystania z zabytków; (…)
6) Uwzględnianie zadań ochronnych w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przy kształtowaniu środowiska.”
Uczulamy również na zapisy art. 18 i 19 tejże ustawy, mówiące o tym w jakich dokumentach zobowiązani są Państwo do uwzględnienia ochrony zabytków i ich otoczenia.
Przypominamy również, iż zgodnie z art. 20 projekty i zmiany planów zagospodarowania podlegają uzgodnieniom z wojewódzkim konserwatorem zabytków.
Czy zatem, koszty niezbędnego- w świetle obowiązującego prawa- nadzoru archeologicznego ma w swojej ofercie skalkulować Wykonawca, czy też zapewni go Zamawiający?
Odpowiedź:
Jeśli zajdzie konieczność przeprowadzenia nadzoru archeologicznego to zarówno jego wykonanie jak i sfinansowanie będzie po stronie Zamawiającego.
Pytanie 3:
Czy w przypadku spowolnienia prac budowlanych, spowodowanego krótkotrwałymi przestojami związanymi z koniecznością eksploracji nawarstwień archeologicznych, odkrytych w trakcie robót ziemnych przewiduje się zmianę sposobu rozliczenia prac?
Odpowiedź:
Zamawiający zgodnie z § 12 ust. 2 pkt 2 wzoru umowy przewiduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy jedynie w przypadku rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych robót.
Natomiast zgodnie z § 5 ust. 7 wszelkie nieprzewidziane asortymenty robót, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia, a ich konieczność zostanie udokumentowana oraz potwierdzona protokołem konieczności, będą wykonywane na podstawie odrębnego zamówienia Zamawiającego i rozliczone powykonawczo.
Z up. Kierownika Zamawiającego
mgr inż. Beata Golasińska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
..........................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 7 stycznia 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.22.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
Rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
w miejscowościach: Władysławowo i Chrzanówek
Na podstawie art. 12a ust. 3 w związku z art. 38 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) informuję o zmianach treści ogłoszenia Nr RIOŚ.Z.271.22.2012 z dnia 21.12.2012 r.
ZMIANY W OGŁOSZENIU Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
|
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP, Tablica ogłoszeń
...............................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 7 stycznia 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.22.2012
ZMIANA Nr 1
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w dniu 21.12.2012 r. pod numerem 524450-2012 na „Rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Władysławowo i Chrzanówek”
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zmienia się siwz w następujący sposób:
W rozdziale pn. „Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków” pkt 2
Obecny zapis brzmi:
Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 1.500,00 m sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł oraz przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 2.100,00 m sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 850.000,00 zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), wykazu wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do siwz) oraz dokumentów potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających wykonanie usług, spowoduje wykluczenie
z postępowania.
Powinno być:
Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 1.500,00 m sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł oraz przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 2.100,00 m sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 850.000,00 zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), wykazu wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do siwz) oraz dokumentów potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających wykonanie robót budowlanych, spowoduje wykluczenie z postępowania.
Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP, Tablica ogłoszeń
................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 21 grudnia 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.Z.271.22.2012
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej SEKCJA I Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: - Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 524450-2012 z dnia 21.12.2012 r. - tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego - strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Władysławowo i Chrzanówek. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo na odcinku W1-W4, W2-HP8, W3-W7, W6-HP9 z rur PE 90 o dł. 203,5 m, rur PE 110 o dł. 84,5 m i rur PE 160 o dł. 716,0 m Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne + obudowy wykopów, b) roboty montażowe sieci wodociągowej. Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN16, SDR11) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16 Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN10, SDR17) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10 2) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo na odcinku W10-HP22, W12-HP21, W13-HP24-HP25a z rur PE 90 o dł. 1,5 m i rur PE 110 o dł. 533,5 m Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne + obudowy wykopów, b) roboty montażowe sieci wodociągowej. Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110 (klasy PN16, SDR11) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16 Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110 (klasy PN10, SDR17) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10 3) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Władysławowo na odcinku S1istn-S20, S9-S22, S11-S23, S18-S27, S28-S36, S37-S42, S2istn-S48, S49-S55, S3istn-S62, S63-S64 z rur PVC-U200 z wydłużonym kielichem o długości 2011,5 m Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne + obudowy wykopów, b) odwadnianie wykopów, c) roboty montażowe sieci kanalizacji sanitarnej. 4) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chrzanówek na odcinku S1istn.-S7 Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne + obudowy wykopów, b) roboty montażowe sieci kanalizacji sanitarnej c) roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe nawierzchni dróg na odcinkach budowy sieci kanalizacji sanitarnej d) odtworzenie istniejących warstw drogi po przekopach pod sieć kanalizacji sanitarnej W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, wykonawca winien prowadzić dziennik budowy. Dziennik budowy powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 7a, 7b Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 8a, 8b Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 9a, 9b, 9c, 9d Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.27.00-2, 45.11.12.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.33.30-1, 45.23.32.52-0. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU · III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Kosztorysy ofertowe. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy 1) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, b) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, c) opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, d) zawieszenie robót przez Zamawiającego, e) badań archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, f) zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy 2) wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, 3) inne zmiany: a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, b) w zakresie podwykonawstwa zgodnie z § 10 umowy, c) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest z PROW z działania na „Podstawowe usługi dla gospodarki IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2013-02-11
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-11 09:50:41
- Liczba odsłon: 526
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: