Wersja archiwalna 2013-01-07 11:51:28

Zamawiający:                                                                 Opinogóra Górna, 7 stycznia 2013 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.22.2012

 

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
w miejscowościach: Władysławowo i Chrzanówek

 

 

 

Na podstawie art. 12a ust. 3 w związku z art. 38 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) informuję o zmianach treści ogłoszenia Nr RIOŚ.Z.271.22.2012 z dnia 21.12.2012 r.

 

 

ZMIANY W OGŁOSZENIU

Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).

  • W ogłoszeniu jest: Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 1.500,00 m sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł oraz przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 2.100,00 m sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 850.000,00 zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), wykazu wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do siwz) oraz dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających wykonanie usług, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 1.500,00 m sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł oraz przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 2.100,00 m sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 850.000,00 zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), wykazu wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do siwz) oraz dokumentów potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających wykonanie robót budowlanych, spowoduje wykluczenie z postępowania.

 

 

Kierownik Zamawiającego 

 

 

                                                                                     mgr Stanisław Wieteska

 

 

1.     BIP, Tablica ogłoszeń

 

...............................................................................................................................

Zamawiający:                                                       Opinogóra Górna, 7 stycznia 2013 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4                            

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.22.2012

ZMIANA Nr 1

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w dniu 21.12.2012 r. pod numerem 524450-2012 na „Rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Władysławowo i Chrzanówek”

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zmienia się siwz w następujący sposób:

W rozdziale pn. „Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków” pkt 2

Obecny zapis brzmi:

Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 1.500,00 m sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł oraz przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 2.100,00 m sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 850.000,00 zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), wykazu wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do siwz) oraz dokumentów potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających wykonanie usług, spowoduje wykluczenie
z postępowania.

Powinno być:

Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 1.500,00 m sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł oraz przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 2.100,00 m sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 850.000,00 zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), wykazu wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do siwz) oraz dokumentów potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających wykonanie robót budowlanych, spowoduje wykluczenie z postępowania.

Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

                                                        Kierownik Zamawiającego   

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

1.     BIP, Tablica ogłoszeń

 

................................................................................................................................

Zamawiający:                                                               Opinogóra Górna, 21 grudnia 2012 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.Z.271.22.2012

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
w miejscowościach: Władysławowo i Chrzanówek

SEKCJA I

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

- Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 524450-2012 z dnia 21.12.2012 r.

- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

- strona internetowa Zamawiającego –  www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Władysławowo i Chrzanówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest:

1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo na odcinku W1-W4, W2-HP8, W3-W7, W6-HP9 z rur PE 90 o dł. 203,5 m, rur PE 110 o dł. 84,5 m i rur PE 160 o dł. 716,0 m

Zakres robót obejmuje:

a) roboty ziemne + obudowy wykopów,

b) roboty montażowe sieci wodociągowej.

Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów:

- z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN16, SDR11)

- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16

Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów:

- z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN10, SDR17)

- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10

W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10

2) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo na odcinku W10-HP22, W12-HP21, W13-HP24-HP25a z rur PE 90 o dł. 1,5 m i rur PE 110 o dł. 533,5 m

Zakres robót obejmuje:

a) roboty ziemne + obudowy wykopów,

b) roboty montażowe sieci wodociągowej.

Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem.

W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów:

- z rur PE90, PE110 (klasy PN16, SDR11)

- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16

Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów:

- z rur PE90, PE110 (klasy PN10, SDR17)

- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10

W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10

3) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Władysławowo na odcinku S1istn-S20, S9-S22, S11-S23, S18-S27, S28-S36, S37-S42, S2istn-S48, S49-S55, S3istn-S62, S63-S64 z rur PVC-U200 z wydłużonym kielichem o długości 2011,5 m

Zakres robót obejmuje:

a) roboty ziemne + obudowy wykopów,

b) odwadnianie wykopów,

c) roboty montażowe sieci kanalizacji sanitarnej.

4) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chrzanówek na odcinku S1istn.-S7
z rur PVC-U200 z wydłużonym kielichem o dł. 144,0 m

Zakres robót obejmuje:

a) roboty ziemne + obudowy wykopów,

b) roboty montażowe sieci kanalizacji sanitarnej

c) roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe nawierzchni dróg na odcinkach budowy sieci kanalizacji sanitarnej

d) odtworzenie istniejących warstw drogi po przekopach pod sieć kanalizacji sanitarnej
na odcinku o istniejącej nawierzchni bitumicznej

W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, wykonawca winien prowadzić dziennik budowy. Dziennik budowy powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego.

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:

Załącznik Nr 7a, 7b Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

Załącznik Nr 8a, 8b Dokumentacja projektowa

Załącznik Nr 9a, 9b, 9c, 9d Przedmiar robót

Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty
(w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone
w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)
lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.

Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych
w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.27.00-2, 45.11.12.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.33.30-1, 45.23.32.52-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1) pieniądzu,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070

5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć
do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych.

7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz).
      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku
      tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 1.500,00 m sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł oraz przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wybudowaniu min. 2.100,00 m sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 850.000,00 zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), wykazu wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do siwz) oraz dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających wykonanie usług, spowoduje wykluczenie z postępowania.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz).
      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje dysponowanie przynajmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacji sanitarnych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg załącznika nr 4 do siwz) oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności instalacji sanitarnych (wg załącznika nr 4 do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, Wykazu osób oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych spowoduje wykluczenie z postępowania.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz).
      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

2. Kosztorysy ofertowe.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
w następującym zakresie:

1) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:

a) w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu budowy,

b) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów,
o ile braki lub wady zostaną potwierdzone przez Zamawiającego i Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów Wykonawcy,

c) opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych,

d) zawieszenie robót przez Zamawiającego,

e) badań archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót,
za które nie odpowiada wykonawca, taką przeszkodą może być np. wystąpienie tzw. siły wyższej,

f) zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy
do takiej zmiany.

2) wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót,

3) inne zmiany:

a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,

b) w zakresie podwykonawstwa zgodnie z § 10 umowy,

c) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Zadanie współfinansowane jest z PROW z działania na „Podstawowe usługi dla gospodarki
i ludności wiejskiej” w ramach złożonego wniosku pn. „Racjonalizacja gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Opinogóra Górna poprzez rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i budowę przydomowych oczyszczalni ścieków”.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. Tablica ogłoszeń/BIP

Do pobrania:

SIWZ

Załącznik nr 7a

Załącznik nr 7b

Załącznik nr 8a

Załącznik nr 8b

Załącznik nr 9a

Załącznik nr 9b

Załącznik nr 9c

Załącznik nr 9d

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871121]

przewiń do góry