Wersja archiwalna 2010-10-15 15:26:59
Zamawiający: Opinogóra Górna, 2010.10.15
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 341-31/10
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł” Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 332702 z dnia 15.10.2010 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: · Okres kredytowania: od chwili podpisania umowy do 31.12.2015 r. · Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do 31.12.2011 r. · Okres spłaty kredytu 4 lata od 2012 do 2015 roku w 4 ratach płatnych na 31.12 następująco: I rata - 31.12.2012 - 100 000 zł, II rata - 31.12.2013 - 300 000 zł, III rata - 31.12.2014 - 70 000 zł, IV rata - 31.12.2015 - 330 000 zł. Spłata odsetek kredytu będzie następować w okresach miesięcznych, płatnych w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca począwszy od daty uruchomienia kredytu. · Waluta kredytu PLN. · Kredyt pozostawiony zostanie do dyspozycji Gminy Opinogóra Górna jednorazowo przelewem na konto Zamawiającego. · W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin spłaty został zachowany jeśli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. · Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części lub całego kredytu bez opłat, odsetek i prowizji od kwoty spłaconej przed terminem. · W ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 1M obowiązującej na dzień 20.09.2010r. · Do oferty należy załączyć sposób wyliczenia całości obsługi kredytu: stawkę WIBOR 1M, marżę banku, prowizję i inne opłaty. · Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy. · Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco, deklaracja wekslowa. · Zmiana wysokości oprocentowania kredytu odbywać się będzie pisemnie, niezwłocznie po każdej zmianie wysokości oprocentowania. · Poza kwotami określonymi w ofercie Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat. · O wysokości raty odsetkowej w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca (Bank) będzie informował Zamawiającego (Kredytobiorcę) na piśmie na 7 dni przed końcem ich płatności. · Marża banku stała w całym okresie kredytowania. · Do wyliczeń oferty należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni występujących w miesiącu · W celu zabezpieczenia spłaty kredytu Gmina Opinogóra Górna dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji i podpisanie weksla przez Skarbnika Gminy. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM · Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI · Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku · Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku · Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania · III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku · Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku · Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku · Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY · III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: · III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: · oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia · aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy · III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: . IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
SIWZ, Zał. nr 4, Zał. Nr 5, Zał. Nr 6, Zał. Nr 7 cz. 1, Zał. Nr 7 cz. 2, Zał. Nr 8, Zał. Nr 9
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-10-15
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-15 15:26:59
- Liczba odsłon: 808
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: