Gmina Opinogóra Górna Opinogóra Górna, dn.2010.06.24
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.341-22/10
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90167 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu Edukacja bez porażek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu Edukacja bez porażek. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Pracownia językowa - zestaw dla 24 uczniów 2. Urządzenie wielofunkcyjne szt 1 3. zestaw komputerowy szt. 2 4 Tablice interaktywne szt 5.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 48.90.00.00-7, 39.12.10.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Edukacja bez porażek. W ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- XEROSERWIS Ireneusz Golatowski z siedzibą w Płocku, ul. Dworcowa 12B, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 356547,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 52563,33
-
Oferta z najniższą ceną: 52563,33 / Oferta z najwyższą ceną: 52563,33
-
Waluta: PLN.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
-------------------------------------------------------------------------------------
Gmina Opinogóra Górna Opinogóra Górna, dn.2010.05.06
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.341-22/10
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna,
działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu Edukacja bez porażek”
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta „XEROSERWIS” Ireneusz Golatowski
z siedziba w Płocku, ul. Dworcowa 12B, 09-402 Płock
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. ”Opis kryteriów którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert”. SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 1 oferte, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
„XEROSERWIS” Ireneusz Golatowski |
ul. Dworcowa 12B, 09-402 Płock |
100 |
100 |
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, dn. 2010-04-23
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 341-22/10
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 20.04.2010 pod numerem 90167-2010 na :
"DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU EDUKACJA BEZ PORAŻEK"
W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
TREŚĆ ZAPYTAŃ:
1.1 W opisie pracowni językowej ( pozycja 1) Zamawiający wymaga zasilenia jednostki centralnej 15V/0,5A – wielkość tego parametru zależy od sposobu zaprojektowania systemu. Czy zamawiający dopuszcza zasilanie 12V – zasilanie wewnętrznej elektroniki jednostki centralnej oraz wbudowanego w jednostkę centralna wzmacniacza mocy z wyjściem na głośniki.
Ad. 1.1
Zamawiający nie dopuszcza zasilania 12 V
1.2 Zamawiający wymaga wyposażenia jednostki centralnej w wyjście na głośniki aktywne- z uwagi na fakt, że wszystkie znane nam typy pracowni produkowane w Polsce maja standardowo wbudowane wzmacniacze stereofoniczne – pytanie: Czy to jest pomyłka językowa Zamawiającego, czy zamawiający zamiast typowego wzmacniacza z mikserem z wyjściem na głośniki i wbudowanych w biurko nauczyciela głośników – wymaga typowych głośników komputerowych ustawionych na biurku?
Ad 1.2
Zamawiający wymaga wyjścia na głośniki aktywne
1.3 Czy Zamawiający ( nie przedstawiono w opisie) – wymaga ujęcia w wykazie elementów również 2 głośników umożliwiających realizację wymienionych dalej funkcji.
Ad 1.3
Zamawiający posiada głośniki
1.4 W opisie oprogramowania do sterowania pracownią Zamawiający wymienia ( w osobnych pozycjach) słuchawki i mikrofon dynamiczny. Proszę o informację, czy nie jest to błąd pisarski – standardowo w pracowniach są stosowane zintegrowane słuchawki z mikrofonem dynamicznym.
Ad 1.4 Zamawiający żąda aby wykonawca dostarczył słuchawki stereofoniczne z mikrofonem elektretowym zgodnie ze zmienionym opisem przedmiotu zamówienia SIWZ
1.5 Odtwarzacz DVD – czy Zamawiający ( nie przedstawiono w opisie) – wymaga ujęcia w wykazie elementów również DVD ( jeżeli tak – proszę przedstawić wymagane parametry), czy chodzi (standard) o możliwość odtwarzania (i nagrywania) płyt CD/DVD na bazie komputera
Ad 1.5
Zamawiający wymaga odtwarzacz DVD Stacjonarny jako osobne urządzenia niezależne od komputera
1.6 Wymóg 5 letniej gwarancji na pracownię Zamawiający umieścił w opisie biurka nauczyciela – czy z uwagi różne okresy gwarancji podawane przez producenta). Podobnie zestaw komputerowy wchodzący w skład pracowni. Proszę o sprecyzowanie wymogów zamawiających z gwarancją.
Ad 1.6
Zamawiający wymaga nastepującej gwarancji: Gwarancja na pracownie 2 lata na resztę sprzętu minimum 2 lata.
1.7 Komplet krzeseł – proszę o kreślenie rodzaju krzeseł, których wymaga Zamawiający – siedzisko i oparcie twarde czy tapicerowane, czy dla nauczyciela krzesło uczniowskie czy fotel obracany – brak dokładnego opisu uniemożliwi prawidłowa ocenie ofert.
Ad 1.7
Krzesła uczniowskie siedziska i oparcie twarde, krzesło nauczycielskie obracane siedzisko i oparcie tapicerowane.
1.8 Czy Zamawiający dopuszcza meble szkolne nieposiadajace potwierdzenia zgodności z polskimi normami tym zakresie?
Ad 1.8
Zamawiający nie dopuszcza mebli nie posiadających zgodności z polskimi normami.
2.1 W opisie tablic interaktywnych (pozycja 4) Zamawiający wymienia parametry tablic Smart Boaed 680
Ad2.1
Zamawiający nie dopuszcza odstępstwa od wyznaczonych rozmiarów
2.2 Zamawiający wymaga komunikacji tablicy z komputerem – przewodowo USB i bezprzewodowo Bluetooth – proszę o informację czy nie jest to pomyłka pisarska z uwagi na:
- tylko Smart Board (przy takich rozmiarach) posiada dodatkowe złącze Bluetooth
- złącze Bluetooth w przypadku tablicy interaktywnej, niezależnie od bezprzewodowego połączenia z komputerem wymaga dodatkowego przewodu zasilającego tablicę napięciem stałym 5V
- w opisie wymogów dot. zestawów komputerowych Zamawiający wyraźnie precyzuje cyt.: „ Bluetooth – nie”
Czy Zamawiający zrezygnuje z opcji bezprzewodowej komunikacji Bluetooth jako istotnego warunku zamówienia.
Ad. 2.2
Zamawiający wymaga – komunikacji z tablicą przewodowo USB oraz bezprzewodowo Bluetooth.
2.3 Zamawiający żąda by tablica była wpisana na listę środków zalecanych przez MEN. Na stronie http://www.srodki-dydaktyczne.men.gov.pl znajduje się informacja dotycząca środków dydaktycznych, cyt.: „Uprzejmie informujemy, że w związku z art. 1 pkt 23 lit. A i art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 19 marca 2009 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 56, poz. 458), Ministerstwo Edukacji Narodowej, od dnia 8 czerwca 2009 r., nie będzie zalecał do użytku szkolnego środków dydaktycznych”
Pytanie: Czy Zamawiający rezygnuje z nielegalnego (w świetle powyższej informacji) wymogu?
Ad 2.3
Zamawiający skreśla wymóg aby tablica była wpisana jako zalecany środek dydaktyczny
3.1 W opisie „Warunków udziału w postępowaniu , opisie sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków” Zamawiający w p. 2 precyzuje formułę oceny na „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, a jednocześnie nie przedstawia sposobu sporządzania tych dokumentów (standardowo producent, model, wycena poszczególnych elementów zamówienia – celem zapewnienia porównywalności zarówno cen – składu ofert). Opis przedmiotu zamówienia nie jest precyzyjny, zestawienie z załącznika nr 1 (formularz ofertowy – również).
Ad 3.1
Zgodnie z SIWZ zamawiający żąda aby wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków w niniejszym postępowaniu dostarczy nastepujące dokumenty.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią (Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ).
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Na podstawie ww. dokumentów dokonywana będzie ocena czy wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu.
3.2 W opisie tablic interaktywnych (pozycja 4) – Zamawiający wymaga montażu tablicy na ścianie (
Ad 3.2 Zamawiający będzie wymagał uruchomienia, kalibracji oraz szkolenia dla użytkowników . Zamawiający posiada projektory różnych marek, różnych jasności i rozdzielczości. Projektory te będą urządzeniami mobilnymi i będą wykorzystywane do pracy nie tylko z tablicami.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
----------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, dn. 2010-04-23
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 341-22/10
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 20.04.2010 pod numerem 90167-2010 na :
"DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU EDUKACJA BEZ PORAŻEK"
W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
TREŚĆ ZAPYTAŃ:
1) Czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie tablic interaktywnych w technologii rezystywno dotykowej, charakteryzującej się dużą odpornością na czynniki zewnętrzne -zabrudzenie, wodę, kurz itp., dającej możliwość operowania na ekranie dotykowym za pomocą palca lub dowolnego przedmiotu np. rysika, a tym samym nie wymagającej dodatkowych narzędzi z dodatkowym zasilaniem – piórek interaktywnych (co eliminuje ryzyko zgubienia narzędzia do obsługiwania tablicy i problemu z jej użytkowaniem). Technologia ta nie wymaga również pisaków imitujących kolory czy specjalnej gąbki do ścierania pisma elektronicznego i suchościeralnego. Do zestawu dołączone są cztery pisaki we wskazanych przez Zamawiającego kolorach oraz gąbka do ścierania pisma suchościeralnego. (Pozostałe parametry oprogramowania takie jak oczekiwane przez Zamawiającego).
Ad. 1 Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie tablic interaktywnych w technologji rezystywno dotykowej.
2) Wnosimy o wykreślenie z wymagań odnośnie tablic interaktywnych zapisu „Zalecona do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania oraz by była ona wpisana do wykazu środków dydaktycznych zaleconych oraz posiadała numer zalecenia”. Powyższy zapis mocno zawęża konkurencję przez co stanowi naruszenie art. 7 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto. zgodnie z informacją widniejącą na stronie ministerstwa (http://www.srodki-dydaktyczne.men.gov.pl) Minister Edukacji Narodowej, od dnia 8 czerwca 2009 r., nie zaleca do użytku szkolnego środków dydaktycznych.
Ad. 2 Zamawiający skreśla wymóg aby tablica była wpisana jak zalecany środek dydaktyczny
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
--------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, dn. 2010-04-23
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 341-22/10
ZMIANA Nr 1
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 20.04.2010 pod numerem 90167 na wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą:
„DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU EDUKACJA BEZ PORAŻEK”
Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący sposób:
1.w pozycji 1 pracownia językowa – zestaw dla 24 uczniów opis oprogramowania do sterowania +magnetofon cyfrowy dwuścieżkowy
usuwa się następujący zapis
· słuchawki 2x 400 Ohm
· mikrofon dynamiczny 200 Ohm
natomiast dodaje się zapis o nastepującej treści:
· Słuchawki sterofoniczne z mikrofonem elektretowym.
2. w Pozycji 4. TABLICE INTERAKTYWNE szt.5 Minimalne wymagane parametry:
Tablica szt. 2 oraz Tablica szt. 3 skreśla się wymóg aby tablica była wpisana jako zalecany środek dydaktyczny.
3.w Pozycja 1. PRACOWNIA JEZYKOWA – zestaw dla 24 uczniów
p. Minimalne wymagane parametry
pp. Komplet krzeseł
dodaje się następujący zapis: Krzesła uczniowskie siedziska i oparcie twarde, krzesło nauczycielskie obracane siedzisko i oparcie tapicerowane.
4. zamawiający ujednolica w przedmiocie zamówienia okres gwarancji w następujący sposób:Gwarancja na pracownie 2 lata na resztę sprzętu minimum 2 lata.
Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. BIP, Tablica ogłószeń
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opinogóra Górna dnia 20.04.2010r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna , ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU EDUKACJA BEZ PORAŻEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pozycja 1. PRACOWNIA JĘZYKOWA - zestaw dla 24 uczniów Pozycja 2. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE szt.1 Pozycja 3. ZESTAW KOMPUTEROWY szt. 2 Pozycja 4. TABLICE INTERAKTYWNE szt.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 48.90.00.00-7, 39.12.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca złoży stosowne oświadczenie ( wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załacznik nr 2) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Złożenie przez wykonawce dokumentów i oswiadczeń bedzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postepowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły : spełnia - nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4 06-406 Opinogóra Górna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.04.2010r. do godz. 11 00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Dokumenty do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-24 13:41:12
- Liczba odsłon: 447
- Historia dokumentu: