Wersja archiwalna 2010-04-23 19:26:25

 

Zamawiający:                                                 Opinogóra Górna, dn. 2010-04-23

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4                                        

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-22/10

ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 20.04.2010 pod numerem 90167-2010 na :

"DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU EDUKACJA BEZ PORAŻEK"
 

W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o  wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.

TREŚĆ ZAPYTAŃ:

1.1  W opisie pracowni językowej ( pozycja 1) Zamawiający wymaga zasilenia jednostki centralnej 15V/0,5A – wielkość tego parametru zależy od sposobu zaprojektowania systemu. Czy zamawiający dopuszcza zasilanie 12V – zasilanie wewnętrznej elektroniki jednostki centralnej oraz wbudowanego w jednostkę centralna wzmacniacza mocy z wyjściem na głośniki.

Ad. 1.1

Zamawiający nie dopuszcza zasilania 12 V

1.2  Zamawiający wymaga wyposażenia jednostki centralnej w wyjście na głośniki aktywne- z uwagi na fakt, że wszystkie znane nam typy pracowni produkowane w Polsce maja standardowo wbudowane wzmacniacze stereofoniczne – pytanie: Czy to jest pomyłka językowa Zamawiającego, czy zamawiający zamiast typowego wzmacniacza z mikserem z wyjściem na głośniki i wbudowanych w biurko nauczyciela głośników – wymaga typowych głośników komputerowych ustawionych na biurku?

Ad 1.2

Zamawiający wymaga wyjścia na głośniki aktywne

1.3  Czy Zamawiający ( nie przedstawiono w opisie) – wymaga ujęcia w wykazie elementów również 2 głośników umożliwiających realizację wymienionych dalej funkcji.

Ad 1.3

Zamawiający posiada głośniki

1.4  W opisie oprogramowania do sterowania pracownią Zamawiający wymienia ( w osobnych pozycjach) słuchawki i mikrofon dynamiczny. Proszę o informację, czy nie jest to błąd pisarski – standardowo w pracowniach    stosowane zintegrowane słuchawki z mikrofonem dynamicznym.

Ad 1.4  Zamawiający żąda aby wykonawca dostarczył słuchawki stereofoniczne z mikrofonem elektretowym zgodnie ze zmienionym opisem przedmiotu zamówienia SIWZ

1.5 Odtwarzacz DVD – czy Zamawiający ( nie przedstawiono w opisie) – wymaga ujęcia w wykazie elementów również DVD ( jeżeli tak – proszę przedstawić wymagane parametry), czy chodzi (standard) o możliwość odtwarzania (i nagrywania) płyt CD/DVD na bazie komputera

Ad 1.5

Zamawiający wymaga odtwarzacz DVD Stacjonarny jako osobne urządzenia niezależne od komputera

1.6  Wymóg 5 letniej gwarancji na pracownię Zamawiający umieścił w opisie biurka nauczyciela – czy z uwagi różne okresy gwarancji podawane przez producenta). Podobnie zestaw komputerowy wchodzący w skład pracowni. Proszę o sprecyzowanie wymogów zamawiających z gwarancją.

Ad 1.6

Zamawiający wymaga nastepującej gwarancji: Gwarancja na pracownie 2 lata na resztę sprzętu minimum 2 lata.

1.7  Komplet krzeseł – proszę o kreślenie rodzaju krzeseł, których wymaga Zamawiający – siedzisko i oparcie twarde czy tapicerowane, czy dla nauczyciela krzesło uczniowskie czy fotel obracany – brak dokładnego opisu uniemożliwi prawidłowa ocenie ofert.

Ad 1.7

Krzesła uczniowskie siedziska i oparcie twarde, krzesło nauczycielskie obracane siedzisko i oparcie tapicerowane.

1.8  Czy Zamawiający dopuszcza meble szkolne nieposiadajace potwierdzenia zgodności z polskimi normami tym zakresie?

Ad 1.8

Zamawiający nie dopuszcza mebli nie posiadających zgodności z polskimi normami.

2.1 W opisie tablic interaktywnych (pozycja 4) Zamawiający wymienia parametry tablic Smart Boaed 680 77” i Smart Board 660 64” . Czy celem zapewnienia uczciwej konkurencji Zamawiający dopuści odstępstwa od tak wyznaczonych rozmiarów, przez zmianę zapisu na „efektywna powierzchnia tablic min 156.5 cm x 117.2 cm(+-) 2 cm” przy opisie tablicy 77”, oraz „efektywna powierzchnia tablic min 130.2 cm x 97.2 cm(+-) 2 cm” przy opisie tablicy 64”, co umożliwi zaoferowanie rozwiązań równoważnych.

Ad2.1

Zamawiający nie dopuszcza odstępstwa od wyznaczonych rozmiarów

2.2 Zamawiający wymaga komunikacji tablicy z komputerem – przewodowo USB i bezprzewodowo Bluetooth – proszę o informację czy nie jest to pomyłka pisarska z uwagi  na:

-         tylko Smart Board (przy takich rozmiarach) posiada dodatkowe złącze  Bluetooth

-         złącze  Bluetooth w przypadku tablicy interaktywnej, niezależnie od bezprzewodowego połączenia z komputerem wymaga dodatkowego przewodu zasilającego tablicę  napięciem stałym 5V

-         w opisie wymogów dot. zestawów komputerowych Zamawiający wyraźnie precyzuje cyt.: „ Bluetooth – nie”

Czy Zamawiający zrezygnuje z opcji bezprzewodowej komunikacji  Bluetooth jako istotnego warunku zamówienia.

Ad. 2.2

Zamawiający wymaga – komunikacji  z tablicą przewodowo USB oraz bezprzewodowo Bluetooth.

2.3 Zamawiający żąda by tablica była wpisana na listę środków zalecanych przez MEN. Na stronie http://www.srodki-dydaktyczne.men.gov.pl znajduje się informacja dotycząca środków dydaktycznych, cyt.: „Uprzejmie informujemy, że w związku z art. 1 pkt 23 lit. A i art. 26 ust. 1 ustawy  z dnia 19 marca 2009 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 56, poz. 458), Ministerstwo Edukacji Narodowej, od dnia 8 czerwca 2009 r., nie będzie zalecał do użytku szkolnego środków dydaktycznych”

Pytanie: Czy Zamawiający rezygnuje z nielegalnego (w świetle powyższej informacji) wymogu?

Ad 2.3

Zamawiający skreśla wymóg  aby  tablica była  wpisana  jako  zalecany środek  dydaktyczny

3.1 W opisie „Warunków udziału w postępowaniu , opisie sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków” Zamawiający w p. 2 precyzuje formułę oceny na „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, a jednocześnie nie przedstawia sposobu sporządzania tych dokumentów (standardowo producent, model, wycena poszczególnych elementów zamówienia – celem zapewnienia porównywalności zarówno cen – składu ofert). Opis przedmiotu zamówienia nie jest precyzyjny, zestawienie z załącznika nr 1 (formularz ofertowy – również).

Ad 3.1

Zgodnie z SIWZ zamawiający żąda aby wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków w niniejszym postępowaniu dostarczy nastepujące dokumenty. 

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią (Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ).

Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Na podstawie ww. dokumentów dokonywana będzie ocena czy wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu.

3.2 W opisie tablic interaktywnych (pozycja 4) – Zamawiający wymaga montażu tablicy na ścianie (77”) oraz na podstawie  jezdnej (64”) oraz wymaga uruchomienia i kalibracji urządzeń – nie wspominając o niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania tablic elementach – tzn. projektorach multimedialnych, oraz o sposobach ich mocowania (uchwyty sufitowe lub ścienne, okablowanie) w szkołach. Proszę o przedstawienie informacji o potrzebach w tym zakresie lub ewentualnym stanie posiadania, oraz o przewidywanym sposobie zamontowania – bez tych informacji nie jest możliwe prawidłowe przygotowanie oferty przetargowej.

Ad 3.2 Zamawiający będzie  wymagał uruchomienia, kalibracji  oraz  szkolenia  dla użytkowników .  Zamawiający posiada projektory różnych marek, różnych jasności i rozdzielczości. Projektory te będą urządzeniami mobilnymi i będą wykorzystywane do pracy nie tylko z tablicami.

 

Kierownik Zamawiającego   

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                 Opinogóra Górna, dn. 2010-04-23

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4                                        

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-22/10

ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 20.04.2010 pod numerem 90167-2010 na :

"DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU EDUKACJA BEZ PORAŻEK"
 

W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o  wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.

TREŚĆ ZAPYTAŃ:

1)     Czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie tablic interaktywnych w technologii rezystywno dotykowej, charakteryzującej się dużą odpornością na czynniki zewnętrzne -zabrudzenie, wodę, kurz itp., dającej możliwość operowania na ekranie dotykowym za pomocą palca lub dowolnego przedmiotu np. rysika, a tym samym nie wymagającej dodatkowych narzędzi z dodatkowym zasilaniem – piórek interaktywnych (co eliminuje ryzyko zgubienia narzędzia do obsługiwania tablicy i problemu z jej użytkowaniem). Technologia ta nie wymaga również pisaków imitujących kolory czy specjalnej gąbki do ścierania pisma elektronicznego i suchościeralnego. Do zestawu dołączone są cztery pisaki we wskazanych przez Zamawiającego kolorach oraz gąbka do ścierania pisma suchościeralnego. (Pozostałe parametry oprogramowania takie jak oczekiwane przez Zamawiającego).

Ad. 1 Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie tablic interaktywnych w technologji rezystywno dotykowej.

2)     Wnosimy o wykreślenie z wymagań odnośnie tablic interaktywnych zapisu „Zalecona do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania oraz by była ona wpisana do wykazu środków dydaktycznych zaleconych oraz posiadała numer zalecenia”. Powyższy zapis mocno zawęża konkurencję przez co stanowi naruszenie art. 7 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto. zgodnie z informacją widniejącą na stronie ministerstwa (http://www.srodki-dydaktyczne.men.gov.pl) Minister Edukacji Narodowej, od dnia 8 czerwca 2009 r., nie zaleca do użytku szkolnego środków dydaktycznych.

Ad. 2 Zamawiający skreśla wymóg aby tablica była wpisana jak zalecany środek dydaktyczny

 

Kierownik Zamawiającego   

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Zamawiający:                                          Opinogóra Górna, dn. 2010-04-23

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4 

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-22/10

ZMIANA Nr 1

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 20.04.2010 pod numerem 90167 na wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą:

„DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU EDUKACJA BEZ PORAŻEK”

Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący sposób:

1.w pozycji 1 pracownia językowa – zestaw dla 24 uczniów opis oprogramowania do sterowania +magnetofon cyfrowy dwuścieżkowy

usuwa się następujący zapis

·                     słuchawki 2x 400 Ohm

·                     mikrofon dynamiczny 200 Ohm

natomiast dodaje się zapis o nastepującej treści:

·                     Słuchawki sterofoniczne z mikrofonem elektretowym.

2. w Pozycji 4. TABLICE INTERAKTYWNE szt.5 Minimalne wymagane parametry:

Tablica szt. 2 oraz Tablica szt. 3 skreśla się wymóg aby tablica była wpisana jako zalecany środek dydaktyczny.

3.w Pozycja 1. PRACOWNIA JEZYKOWA – zestaw dla 24 uczniów

p. Minimalne wymagane parametry

pp. Komplet krzeseł

dodaje się następujący zapis: Krzesła uczniowskie siedziska i oparcie twarde, krzesło nauczycielskie obracane siedzisko i oparcie tapicerowane.

4. zamawiający ujednolica w przedmiocie zamówienia okres gwarancji w następujący sposób:Gwarancja na pracownie 2 lata na resztę sprzętu minimum 2 lata.

Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego,                          na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

                                                        Kierownik Zamawiającego   

                                                                   mgr Stanisław Wieteska

1.      A/a

2.      BIP, Tablica ogłószeń

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opinogóra Górna dnia 20.04.2010r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna , ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.

·                       Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU EDUKACJA BEZ PORAŻEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pozycja 1. PRACOWNIA JĘZYKOWA - zestaw dla 24 uczniów Pozycja 2. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE szt.1 Pozycja 3. ZESTAW KOMPUTEROWY szt. 2 Pozycja 4. TABLICE INTERAKTYWNE szt.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 48.90.00.00-7, 39.12.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·                       Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·                  III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                               Wykonawca złoży stosowne oświadczenie ( wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załacznik nr 2) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Złożenie przez wykonawce dokumentów i oswiadczeń bedzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postepowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły : spełnia - nie spełnia.

·                  III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                               W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

·                  III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                               W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

·                  III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                               W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

·                  III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                               W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·                  III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.04.2010r. do godz. 11 00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                            Wójt Gminy

                                                                            mgr Stanisław Wieteska

 

 Dokumenty do pobrania:

 

 SIWZ

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871315]

przewiń do góry