Wersja archiwalna 2010-03-31 11:47:39
Na podstawie art. 12 a ust.3 informuję o zmianach trerści ogłoszenia Nr RIOŚ.Z.341-16/10 z dnia 26.02.2010 r.
Poniżej zamieszczam informacje o zmianach.
1. Ogłoszenie dotyczy: ogłoszenia o zamówieniu
2. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
Adres strony internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
Adres poczty elektronicznej: e-mail: ugopinogora@bip.org.pl
3. Zmiany w ogłoszeniu:
16 b)
W ogłoszeniu jest:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
W ogłoszeniu powinno być:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3) i udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót budowlanych - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy wykazać wykonanie (przebudowa lub budowa) co najmniej 1 zamówienia dotyczącego wykonania przebudowy lub budowy drogi, a w nim wykonanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni min. 8 500 m2. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
16 d)
W ogłoszeniu jest:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
W ogłoszeniu powinno być:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenia. Wzory oświadczeń załączone są do SIWZ jako załącznik nr 3 (na podstawie art. 22 ust. 1) i załącznik nr 5 (wykaz osób). Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowych oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
Opinogóra Górna, dnia 5 marca 2010 r. Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: RIOŚ.Z. 341-16/10
1. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
2. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
Adres strony internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
Adres poczty elektronicznej: e-mail: ugopinogora@bip.org.pl
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
5. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi gminnej Kołaki Kwasy – Janowięta w km 0+000 – 0+500 oraz drogi gminnej Dzbonie – Janowięta – Wierzbowo w km 0+000 - 1+
6. Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane
7. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej Kołaki Kwasy – Janowięta w km 0+000 – 0+500 oraz drogi gminnej Dzbonie – Janowięta – Wierzbowo w km 0+000 - 1+
odcinka drogi gminnej Dzbonie – Janowięta - Wierzbowo km 0+000-1+
1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
2. ROBOTY ZIEMNE
2.1. Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki
2.2. Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi
2.3. Formowanie i zagęszczanie nasypów
3. ZATOKA AUTOBUSOWA I CHODNIK
3.1 Ława pod krawężniki betonowa z oporem,
3.2 Krawęzniki betonowe wystające
3.3 Obrzeża betonowe
3.4 Wzmocnienie podłoża – Podbudowa z kruszywa naturalnego
3.5 Wzmocnienie podłoża – Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem
3.6 Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – warstwa górna
3.7 Mechaniczne czyszczenie podbud. Tłuczniowej
3.8 Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową
3.9 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa wiążąca asfaltowa KR-2 - zatoka autobusowa
3.10 Skropienie nawieżchni bitumicznej emulsją asfaltową – zatoka autobusowa
3.11 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa KR-2 – zatoka autobusowa
3.12 Chodnik-peron
3.13 Przepusty rurowe – rów kryty na zatokach autobusowych
3.14 Przepusty rurowe pod zatoką – rów kryty na zatokach autobusowych
3.15 Ścianki czołowe – rów kryty na zatokach autobusowych
4. PODBUDOWA
4.1 Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni w gruncie kat. I-IV
4.2 Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wyk mieszarkami samojezdnymi
4.3 Dodatek – Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wyk. mieszakami doczepnymi
4.4 Mechaniczne czyszczenie podbudowy drogowej ulepszonej
4.5 Skopienie nawierzchni drogowej asfaltem
5. NAWIERZCHNIA
5.1 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych
5.2 Powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową kruszywem łamanym
6. ZJAZDY INDYWIDUALNE
6.1 Nawierzchnia żwirowa na zjazdach indywidualnych i publicznych
7. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
7.1 Uzupełnienie poboczy
7.2 Słupki do znaków drogowych
7.3 Przymocowanie tablic znaków drogowych
7.4 Oczyszczanie rowów z wyprofilowanych skarp z namułu odcinka drogi gminnej Kołaki Kwasy – Janowięta w km 0+000 – 0+500
1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE.
1.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
2 ROBOTY ZIEMNE.
2.1. Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki
2.2. Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi
2.3. Roboty ziemne wykonane koparkami posiębiernymi o poj. Łyżki
3 CHODNIK I ZATOKA AUTOBUSOWA.
3.1. Ława pod krawężniki betonowa z oporem,
3.2. Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem. Piaskowej
3.3. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na posypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową
3.4. Wzmocnienie podłoża
3.5 Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – warstwa górna
3.6. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – warstwa górna
3.7. Mechaniczne czyszczenie podbud. tłuczniowej
3.8. Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową
3.9. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – zatoki autobusowe
3.10. Chodnik – nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub.
4 PODBUDOWA.
4.1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV
4.2. Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni
4.3. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi
4.4. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – warstwa dolna
4.5. Podbudowa z krzuszywa łamanego 0/31,5 – warstwa górna
4.6. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) w km 0+002 do 0+045,00
4.7. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej
4.8. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem
4.9. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym
5 NAWIERZCHNIA.
5.1. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwą wiążącą asfaltowa
5.2. Powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową kruszywem łamanym
6 ZJAZDY INDYWIDUALNE.
6.1. Nawierzchnia żwirowa na zjazdach indywidualnych
7 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE.
7.1. Uzupełnienie poboczy
7.2. Słupki do znaków drogowych
7.3. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych
8. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot:
45 233 120 - 6 – Roboty w zakresie dróg
Dodatkowe przedmioty:
45 100 000 - 8 – Przygotowanie terenu pod budowę
45 110 000 - 1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
45 111 200 - 0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45 112 730 -1 – Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45 233 220 - 7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45 233 290 - 8 – Instalowanie znaków drogowych
10. Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Umowy ramowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Czas trwania zamówienia:
Data zakończenia zamówienia: 30.07.2010 r.
14. Wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium
w wysokości: 15.000,00 zł.
15. Zaliczki:
Zamawiający nie przewiduje zaliczek.
16. Warunki udziału w postępowaniu:
a) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
b) Wiedza i doświadczenie
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
c) Potencjał techniczny
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
d) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
e) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
17. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu:
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
a) w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
- aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę)
b) w zakresie potwierdzenia spełnienia warunków określnonych w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy wykazać wykonanie (przebudowa lub budowa) co najmniej 1 zamówienia dotyczącego wykonania przebudowy lub budowy drogi, a w nim wykonanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni min.
- wykaz osób – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ ze wskazaniem osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, posiadającego stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, będącego członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa do nadzorowania robót i prowadzenia dziennika budowy.
c) inne dokumenty wymagane w postępowaniu.
- potwierdzenie wniesienia wadium
18. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
19.Kryteria oceny ofert:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Cena - waga kryterium 100 %, = 100 pkt.
20. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
21. Dynamiczny system zakupów.
Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
22. Zmiana umowy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Powołując się na art. 144 ust.1 ustawy, zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie :
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
- w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu placu budowy,
- w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy,
- opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych,
- zawieszenie robót przez zamawiającego,
- badań archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca,
- zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany.
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach :
- zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
- rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych robót,
3. Inne zmiany :
- w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,
- w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót,
- o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
- w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie,
- w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych.
23. Adres strony internetowej na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
24. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul.
Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.03.2010r. do godz. 10 00
25. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
26. Informacje dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie stanowi część projektu, o którego dofinansowanie został złożony wniosek w ramach RPO WM 2007-2013, Priorytet III – Regionalny system transportowy, Działanie 3,1 Infrastruktura drogowa.
Regionalny system transportowy, Działanie 3,1 Infrastruktura drogowa.
SIWZ (do pobrania)
ZAŁĄCZNIK (do pobrania)
Opinogóra Górna, dnia 26 lutego 2010 r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-03-31
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-31 11:47:39
- Liczba odsłon: 362
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: