Wersja archiwalna 2010-03-05 13:44:46

Na podstawie art. 12 a ust.2 pkt. 3 informuję o zmianach trerści ogłoszenia Nr RIOŚ.Z.341-16/10 z dnia 26.02.2010 r.

 Poniżej zamieszczam informacje o zmianach.

 

1.    Ogłoszenie dotyczy: ogłoszenia o zamówieniu

2.    Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85     Fax.: (023) 673 61 10

Adres strony internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl

Adres poczty elektronicznej: e-mail: ugopinogora@bip.org.pl

3.     Zmiany w ogłoszeniu:

16 b)

W ogłoszeniu jest:

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

W ogłoszeniu powinno być:

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3) i udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie  robót budowlanych - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy wykazać wykonanie (przebudowa lub budowa) co najmniej 1 zamówienia dotyczącego wykonania przebudowy lub budowy drogi, a w nim wykonanie nawierzchni  asfaltowej na powierzchni min. 8 500 m2. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

16 d)

W ogłoszeniu jest:

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

W ogłoszeniu powinno być:

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenia. Wzory oświadczeń załączone są do SIWZ jako załącznik nr 3 (na podstawie art. 22 ust. 1) i załącznik nr 5 (wykaz osób). Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowych oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

 

 

Opinogóra Górna, dnia 5 marca 2010 r.                                                                                                                           Wójt Gminy

                                                                   mgr Stanisław Wieteska

1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

 ------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  RIOŚ.Z. 341-16/10

1. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

2. Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Opinogóra Górna

Adres:

Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06 – 406 Opinogóra

Telefon: (023) 671 70 85     Fax.: (023) 673 61 10

     Adres strony internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl

Adres poczty elektronicznej: e-mail: ugopinogora@bip.org.pl

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugopinogora.bip.org.pl

4. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

5. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej Kołaki Kwasy – Janowięta w km 0+000 – 0+500 oraz drogi gminnej Dzbonie – Janowięta – Wierzbowo w km 0+000 - 1+617”

6. Rodzaj zamówienia:

roboty budowlane

7. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej Kołaki Kwasy – Janowięta w km 0+000 – 0+500 oraz drogi gminnej Dzbonie – Janowięta – Wierzbowo w km 0+000 - 1+617, a w tym: 

odcinka drogi gminnej Dzbonie – Janowięta - Wierzbowo km 0+000-1+617” w zakresie obejmującym:

1.         ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE

1.1       Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych

2.         ROBOTY ZIEMNE

2.1.      Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m³ w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km

2.2.      Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi 0.40 m³ w ziemi kat. I-II uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. 10 km

2.3.      Formowanie i zagęszczanie nasypów

3.         ZATOKA AUTOBUSOWA I CHODNIK

3.1       Ława pod krawężniki betonowa z oporem,

3.2       Krawęzniki betonowe wystające 

3.3       Obrzeża betonowe

3.4       Wzmocnienie podłoża – Podbudowa z kruszywa naturalnego

3.5       Wzmocnienie podłoża – Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem

3.6       Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – warstwa górna

3.7       Mechaniczne czyszczenie podbud. Tłuczniowej

3.8       Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową   

3.9            Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa wiążąca asfaltowa KR-2 - zatoka autobusowa

3.10     Skropienie nawieżchni bitumicznej emulsją asfaltową  – zatoka autobusowa

3.11     Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa KR-2 – zatoka autobusowa

3.12     Chodnik-peron

3.13     Przepusty rurowe  – rów kryty na zatokach autobusowych

3.14     Przepusty rurowe pod zatoką  – rów kryty na zatokach autobusowych

3.15     Ścianki czołowe – rów kryty na zatokach autobusowych

4.    PODBUDOWA

4.1 Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 

 nawierzchni w gruncie kat. I-IV

4.2 Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wyk mieszarkami samojezdnymi

4.3 Dodatek – Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wyk. mieszakami doczepnymi

4.4 Mechaniczne czyszczenie podbudowy drogowej ulepszonej

4.5 Skopienie nawierzchni drogowej asfaltem

5.  NAWIERZCHNIA

5.1 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych

5.2       Powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową kruszywem łamanym

6. ZJAZDY INDYWIDUALNE

6.1 Nawierzchnia żwirowa na zjazdach indywidualnych i publicznych       

7. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 

7.1 Uzupełnienie poboczy

7.2 Słupki do znaków drogowych  

7.3 Przymocowanie tablic znaków drogowych

7.4 Oczyszczanie rowów z wyprofilowanych skarp z namułu odcinka drogi gminnej Kołaki Kwasy – Janowięta w km 0+000 – 0+500

 1         ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE.

1.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych

 2         ROBOTY ZIEMNE.

2.1.    Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m³ w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km, wykonanie rowów odparowujących  

2.2. Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi 0.40 m³ w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl.  do 10 km     

2.3. Roboty ziemne wykonane koparkami posiębiernymi o poj. Łyżki 0,40 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi na odległość 20 km

 3         CHODNIK I ZATOKA AUTOBUSOWA.

3.1. Ława pod krawężniki betonowa z oporem,

3.2. Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem. Piaskowej 

3.3. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na posypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową     

3.4. Wzmocnienie podłoża  

3.5 Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – warstwa górna 

3.6. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – warstwa górna

3.7. Mechaniczne czyszczenie podbud. tłuczniowej

3.8. Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową  

3.9. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – zatoki autobusowe 

3.10. Chodnik – nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 

 4         PODBUDOWA.

4.1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV

4.2. Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni

4.3. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi

4.4. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – warstwa dolna

4.5. Podbudowa z krzuszywa łamanego 0/31,5 – warstwa górna

4.6. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) w km 0+002 do 0+045,00

4.7. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej

4.8. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem

4.9. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym

 5         NAWIERZCHNIA.

5.1. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwą wiążącą asfaltowa

5.2. Powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową kruszywem łamanym

 6         ZJAZDY INDYWIDUALNE.

6.1. Nawierzchnia żwirowa na zjazdach indywidualnych

 7         ROBOTY WYKOŃCZENIOWE.

7.1. Uzupełnienie poboczy

7.2. Słupki do znaków drogowych

7.3. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych

8. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

9. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

Główny przedmiot:

45 233 120 - 6 – Roboty w zakresie dróg

Dodatkowe przedmioty:

45 100 000 - 8 – Przygotowanie terenu pod budowę

45 110 000 - 1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne

45 111 200 - 0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45 112 730 -1 – Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45 233 220 - 7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45 233 290 - 8 – Instalowanie znaków drogowych

10. Oferty częściowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

11. Oferty wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

12. Umowy ramowe:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Czas trwania zamówienia:

Data zakończenia zamówienia: 30.07.2010 r.

14. Wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium

w wysokości: 15.000,00 zł.

15. Zaliczki:

Zamawiający nie przewiduje zaliczek.

16. Warunki udziału w postępowaniu:

a) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

b) Wiedza i doświadczenie

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

c) Potencjał techniczny

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

d) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

e) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 3. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

17. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu:

W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

a) w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

            aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

            aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).

- aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę)

b) w zakresie potwierdzenia spełnienia warunków określnonych w art. 22  ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie   - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy wykazać wykonanie (przebudowa lub budowa) co najmniej 1 zamówienia dotyczącego wykonania przebudowy lub budowy drogi, a w nim wykonanie nawierzchni  asfaltowej na powierzchni min. 8 500 m2. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień.

- wykaz osób – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ ze wskazaniem osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, posiadającego stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, będącego członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa do nadzorowania robót i prowadzenia dziennika budowy.

c) inne dokumenty wymagane w postępowaniu.

- potwierdzenie wniesienia wadium

18. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

19.Kryteria oceny ofert:

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:   Cena -  waga kryterium 100 %, = 100 pkt.

20. Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

21. Dynamiczny system zakupów.

Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

22. Zmiana umowy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Powołując się na art. 144 ust.1 ustawy, zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie :

1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:

- w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu placu budowy,

- w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy,

- opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych,

- zawieszenie robót przez zamawiającego,

- badań archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca,

- zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany.

2.  Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach :

- zmiana stawki urzędowej podatku VAT,

- rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych robót,

3.  Inne zmiany :

- w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,

- w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego:

   - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,

   - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót,

   - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.

- w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie,

- w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych.

23. Adres strony internetowej na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl

24. Termin i miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy  przy ul.

Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.03.2010r.  do godz. 10 00

25. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

26. Informacje dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Zamówienie stanowi część projektu, o którego dofinansowanie został złożony wniosek w ramach RPO WM 2007-2013, Priorytet III – Regionalny system transportowy, Działanie 3,1 Infrastruktura drogowa.

Regionalny system transportowy, Działanie 3,1 Infrastruktura drogowa.

 

SIWZ (do pobrania)

 

ZAŁĄCZNIK (do pobrania)

                7a , 7b

                 8a, 8b

                 9a, 9b

Opinogóra Górna, dnia 26 lutego 2010 r.

 

                                                                                   Wójt Gminy

 

                                                                          mgr Stanisław Wieteska

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871209]

przewiń do góry