Wersja archiwalna 2010-03-15 13:27:00

 Opinogóra Górna, dn., 15-03-2010r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

W dniu 10 marca 2010r. z wybranym w drodze przetargu nieograniczonego wykonawcą została podpisana umowa na wykonanie inwestycji pn.

"Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych".

Wybranym wykonawcą został w części 1 pn. Dostawa  żwiru z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych uznano ofertę wykonawcy:

 

ZPHU " TOMAR" Tomar Prusiński Rutki Begny 15 06-400 Ciechanów.

Cena za jaką zostanie wykonana inwestycja to: 104000,00 zł brutto

Wybranym wykonawcą został w części 2 pn. Dostawa  kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych uznano ofertę wykonawcy:

 

ZPHU " TOMAR" Tomar Prusiński Rutki Begny 15 06-400 Ciechanów.

Cena za jaką zostanie wykonana inwestycja to: 25500,00 zł brutto

 

 

 

                                                                                      mgr Stanisław Wieteska

                                                                                                     Wójt Gminy

W załączeniu pełna treść ogłoszenia (do pobrania)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opinogóra Górna, dn. 2010-03-03  

                                          


ZAWIADOMIENIE

o wyborze oferty najkorzystniejszej

Wójt Gminy Opinogóra Górna – działając w imieniu Gminy Opinogóra Górna, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223  poz. 1655 z póżn. zm.) informuje o wyniku postępowania.


Za najkorzystniejszą ofertę w części 1 pn. Dostawa  żwiru z przeznaczeniem na remonty bieżace dróg gminnych uznano ofertę wykonawcy:

ZPHU " TOMAR" Tomar Prusiński Rutki Begny 15 06-400 Ciechanów.

który złożył ofertę wykonania zamówienia za cenę:

  16,39zł (netto)

  20 zł (brutto)

zdobywając największą liczbę tj. 100 punktów w jedynym postawionym kryterium oceny.

Za najkorzystniejszą ofertę w części 2 pn. Dostawa  kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty bieżace dróg gminnych uznano ofertę wykonawcy:

ZPHU " TOMAR" Tomar Prusiński Rutki Begny 15 06-400 Ciechanów.

który złożył ofertę wykonania zamówienia za cenę:

  24,59zł (netto)

  30 zł (brutto)

zdobywając największą liczbę tj. 100 punktów w jedynym postawionym kryterium oceny.

                                                                                           mgr Stanisław Wieteska

                                                                                                     Wójt Gminy


W załączeniu pełna treść ogłoszenia w formacie PDF (do pobrania).

------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  RIOŚ.Z. 341-6/10

1. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

2. Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra

Telefon: (
023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugopinogora.bip.org.pl

4. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

5. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”

6. Rodzaj zamówienia: dostawy

7. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie podzielono na dwie części.

a) w pierwszej części zamówienia zamówienie obejmuje dostawę żwiru (kruszywa naturalnego) w ilości około 5200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.

b) w drugiej części zamówienia zamówienie obejmuje dostawę kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym, frakcji 0 - 31,5mm w ilości około 850 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Jako kruszywo łamane ma być dostarczony kruszony kamień lub kruszony beton (gruz betonowy) o frakcji jak wyżej.

Dostawa będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2010 r. lub do wyczerpania funduszy dla części pierwszej zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę żwiru, a dla części drugiej zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę kruszywa łamanego i zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi o ładowności nie przekraczającej 15t.

    8. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.


    9. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

Główny przedmiot: 14.21.21.20-7

Dodatkowe przedmioty: 14.21.20.00-0


    10. Oferty częściowe:

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.


11. Oferty wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


12. Umowy ramowe:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


13. Czas trwania zamówienia:

        Data zakończenia zamówienia: 31.12.2010 r.

          14. Wadium:

          Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


        15. Zaliczki:

            Zamawiający nie przewiduje zaliczek.


          16. Warunki udziału w postępowaniu:

            a) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

            W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.


            b) Wiedza i doświadczenie

            W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.


            c) Potencjał techniczny

            W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.


            d) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

            W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.


            e) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

            W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.


            17. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu:

              W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

              a) w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

              - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

              - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy


              b) Dokumenty podmiotów zagranicznych


              Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada

              - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


              18. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

                19.Kryteria oceny ofert:

                  Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Cena - waga kryterium 100 %, = 100 pkt.


                      20. Aukcja elektroniczna:

                     Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.


                    21. Dynamiczny system zakupów.

                    Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

                    22. Zmiana umowy:

                    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


                    Powołując się na art. 144 ust.1 ustawy, zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:

                    a) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana stawki urzędowej podatku VAT,

                    b) Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części dostaw niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw, - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. c) Warunki zmian : - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy lub obniżenie kosztów realizacji, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.


                    23. Adres strony internetowej na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl

                    24. Termin i miejsce składania ofert:

                    Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.02.2010r. do godz. 10 00

                    25. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

                    26. Informacje dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

                      Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

                      ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

                      CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa żwiru z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.

                      1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę żwiru (kruszywa naturalnego) w ilości około 5200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Dostawa będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2010 r. lub do wyczerpania funduszy zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę żwiru i zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi o ładowności nie przekraczającej 15t..

                      2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.20-7.

                      3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

                      4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

                      CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych..

                      1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym, frakcji 0 - 31,5mm w ilości około 850 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Jako kruszywo łamane ma być dostarczony kruszony kamień lub kruszony beton (gruz betonowy) o frakcji jak wyżej. Dostawa będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2010 r. lub do wyczerpania funduszy zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę kruszywa łamanego i zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi o ładowności nie przekraczającej 15t..

                      2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

                      3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

                      4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

                      ZAŁĄCZNIK II – SIWZ (do pobrania)

                      Opinogóra Górna, dnia 11 lutego 2010 r.

                                                                                                Wójt Gminy

                                                                                   mgr Stanisław Wieteska

                      Informacje o dokumencie:

                      [Liczba odsłon: 2871308]

                      przewiń do góry