Opinogóra Górna, dn., 15-03-2010r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
W dniu 10 marca 2010r. z wybranym w drodze przetargu nieograniczonego wykonawcą została podpisana umowa na wykonanie inwestycji pn.
"Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych".
ZPHU " TOMAR" Tomar Prusiński Rutki Begny 15 06-400 Ciechanów.
Cena za jaką zostanie wykonana inwestycja to: 104000,00 zł brutto
Wybranym wykonawcą został w części 2 pn. Dostawa kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych uznano ofertę wykonawcy:
ZPHU " TOMAR" Tomar Prusiński Rutki Begny 15 06-400 Ciechanów.
Cena za jaką zostanie wykonana inwestycja to: 25500,00 zł brutto
mgr Stanisław Wieteska
Wójt Gminy
W załączeniu pełna treść ogłoszenia (do pobrania)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opinogóra Górna, dn. 2010-03-03
ZAWIADOMIENIE
o wyborze oferty najkorzystniejszej
Wójt Gminy Opinogóra Górna – działając w imieniu Gminy Opinogóra Górna, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z póżn. zm.) informuje o wyniku postępowania.
Za najkorzystniejszą ofertę w części 1 pn. Dostawa żwiru z przeznaczeniem na remonty bieżace dróg gminnych uznano ofertę wykonawcy:
ZPHU " TOMAR" Tomar Prusiński Rutki Begny 15 06-400 Ciechanów.
który złożył ofertę wykonania zamówienia za cenę:
16,39zł (netto)
20 zł (brutto)
zdobywając największą liczbę tj. 100 punktów w jedynym postawionym kryterium oceny.
Za najkorzystniejszą ofertę w części 2 pn. Dostawa kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty bieżace dróg gminnych uznano ofertę wykonawcy:
ZPHU " TOMAR" Tomar Prusiński Rutki Begny 15 06-400 Ciechanów.
który złożył ofertę wykonania zamówienia za cenę:
24,59zł (netto)
30 zł (brutto)
zdobywając największą liczbę tj. 100 punktów w jedynym postawionym kryterium oceny.
mgr Stanisław Wieteska
Wójt Gminy
W załączeniu pełna treść ogłoszenia w formacie PDF (do pobrania).
------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: RIOŚ.Z. 341-6/10
1. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
2. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
5. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”
6. Rodzaj zamówienia: dostawy
7. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie podzielono na dwie części.
a) w pierwszej części zamówienia zamówienie obejmuje dostawę żwiru (kruszywa naturalnego) w ilości około 5200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.
b) w drugiej części zamówienia zamówienie obejmuje dostawę kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym, frakcji 0 - 31,5mm w ilości około 850 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Jako kruszywo łamane ma być dostarczony kruszony kamień lub kruszony beton (gruz betonowy) o frakcji jak wyżej.
Dostawa będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2010 r. lub do wyczerpania funduszy dla części pierwszej zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę żwiru, a dla części drugiej zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę kruszywa łamanego i zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi o ładowności nie przekraczającej 15t.
8. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 14.21.21.20-7
Dodatkowe przedmioty: 14.21.20.00-0
10. Oferty częściowe:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
11. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Umowy ramowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Czas trwania zamówienia:
Data zakończenia zamówienia: 31.12.2010 r.
14. Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
15. Zaliczki:
16. Warunki udziału w postępowaniu:
a) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
b) Wiedza i doświadczenie
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
c) Potencjał techniczny
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
d) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
e) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik nr 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.
17. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu:
a) w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
b) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada
- dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
18. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
19.Kryteria oceny ofert:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Cena - waga kryterium 100 %, = 100 pkt.
20. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.21. Dynamiczny system zakupów.
Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
22. Zmiana umowy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Powołując się na art. 144 ust.1 ustawy, zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
a) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b) Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części dostaw niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw, - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. c) Warunki zmian : - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy lub obniżenie kosztów realizacji, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
23. Adres strony internetowej na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
24. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.02.2010r. do godz. 10 00
25. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
26. Informacje dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa żwiru z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę żwiru (kruszywa naturalnego) w ilości około 5200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Dostawa będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2010 r. lub do wyczerpania funduszy zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę żwiru i zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi o ładowności nie przekraczającej 15t..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kruszywa łamanego z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym, frakcji 0 - 31,5mm w ilości około 850 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Jako kruszywo łamane ma być dostarczony kruszony kamień lub kruszony beton (gruz betonowy) o frakcji jak wyżej. Dostawa będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2010 r. lub do wyczerpania funduszy zabezpieczonych w budżecie gminy, przeznaczonych na dostawę kruszywa łamanego i zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi o ładowności nie przekraczającej 15t..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
ZAŁĄCZNIK II – SIWZ (do pobrania)
Opinogóra Górna, dnia 11 lutego 2010 r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-15 13:27:00
- Liczba odsłon: 272
- Historia dokumentu: