Opinogóra Górna, dn. 2009-09-15
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
---------------------------------------------------------------------------
Opinogóra Górna dnia 09.09.2009r.
o wyborze oferty najkorzystniejszej
---------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:
RIOŚ.Z.341-11/09
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
· pani Ewa Wójcik
Telefon (023) 671 70 60
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:
· pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówienia:
4. Rodzaj zamówienia: usługi
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony na usługi o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( DZ. U z 2007 r. Nr. 223, poz 1655 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą.
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000 zł."
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000 zł. (słownie: jeden milion dwieście tysięcy zł.) na –sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2009 w wysokości 200.402,26 zł. (słownie: dwieście tysięcy czterysta dwa złote, 26/100) oraz spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 999.597,74 zł. (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt siedem zł, 74/100)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66113000-5 Usługi udzielania kredytu
7. Oferty częściowe
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
8. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Termin wykonania zamówienia :
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30.09.2009r.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodne z ustawą „Prawo bankowe”,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
spełniają warunki nałożone ustawą Prawo zamówień publicznych i nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych
w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia – nie spełnia.
11. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
· Cena – 100%
12. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
13. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.08.2009r. do godz. 10.00
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej w dniu . 24.08.2009r. o godz. 10.30
15. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl oraz w siedzibie
Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, pok. Nr 15 (I piętro)
16. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
18. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
20. Informacje o zamiarze udostępnienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udostępnienia dynamicznego systemu zakupów.
Opinogóra Górna, dn. 13.09.2009r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Dokumenty do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-24 16:39:42
- Liczba odsłon: 382
- Historia dokumentu: