Wersja archiwalna 2009-08-13 18:03:10

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:
 RIOŚ.Z.341-11/09

1.   Nazwa i adres Zamawiającego

      Nazwa:

      Gmina Opinogóra Górna

Adres:

Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06 – 406 Opinogóra

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     

·        pani Ewa Wójcik   

Telefon (023) 671 70 60                           

2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     

·     pan Piotr Czyżyk                                        

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków

       Zamówienia:

      www.ugopinogora.bip.org.pl

4.   Rodzaj zamówienia: usługi

5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony na usługi o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( DZ. U z 2007 r. Nr. 223, poz 1655 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą.

6.   Określenie przedmiotu zamówienia:

Nazwa zadania: „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000 zł."

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000  zł. (słownie: jeden milion dwieście tysięcy zł.) na –sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2009 w wysokości 200.402,26 zł. (słownie: dwieście tysięcy czterysta dwa złote, 26/100) oraz spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 999.597,74 zł. (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt siedem zł, 74/100)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

66113000-5 Usługi udzielania kredytu

7.   Oferty częściowe

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.

8.  Oferty wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

9.  Termin wykonania zamówienia :   

      Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30.09.2009r.

10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia

       tych warunków:

    1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)      posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodne z ustawą „Prawo bankowe”,

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 

c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

        spełniają warunki nałożone ustawą Prawo zamówień publicznych i nie podlegają

        wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu

 Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI

             Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

        Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych

        w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia – nie spełnia.

11.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

·        Cena – 100%

12.  Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

13.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 24.08.2009r. do godz. 10.00

14.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy   przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu . 24.08.2009r. o godz. 10.30

15.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:   www.ugopinogora.bip.org.pl oraz  w siedzibie

        Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej,  pok. Nr  15 (I piętro)

16.  Termin związania z ofertą:

       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

17.  Zamówienia uzupełniające:

       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

18. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

19.  Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

20. Informacje o zamiarze udostępnienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje udostępnienia dynamicznego systemu zakupów.

   

Opinogóra Górna, dn. 13.09.2009r.                                                                         

                                                                                  Wójt Gminy

                                                                          mgr Stanisław Wieteska

 

Dokumenty do pobrania:

SIWZ

Załącznik nr 1, 2, 3.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871199]

przewiń do góry