Wersja archiwalna 2009-07-10 17:43:16
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: RIOŚ.Z. 341-9/09
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W zakresie proceduralnym i merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
• pani Alicja Stryczniewicz
• pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamówienia: usługi
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony na usługi o wartości zamówiania mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( DZ. U z 2007 r. Nr. 223, poz 1655 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą.
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Przebudowa drogi gminnej Elżbiecirn-Czernice na odcinku ad km 0 + 000 do km 3 + 692,09. Na samą inwestycję drogową składało się będzie
wykonanie następujących elementów prac: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, chodnik i zatoki autobusowe, przepusty, podbudowa, nawierzchnia, zjazdy, roboty wykończeniowe, budowa linii napowietrznej NN-0,4 KV oświetlenia ulicznego wraz z oprawami w miejscowości Czernice. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało pełnienie obowiązków wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane z dna 7 lipca 1994 r. w tym z art. 25, 26, 27 (Dz, U. 2006 nr 156 poz. 1118) -od wprowadzenia Wykonawcy robot na plac budowy do zakończenia procesu inwestycyjnego z końcowym rozliczeniem budowy i zgłoszeniem obiektu do użytkowania.
Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: data zakończenia: 30 października 2009. Termin realizacji może ulec zmianie w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:
Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny
Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów przez zastosowanie formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
10. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. Oświadczenie z art. 22 i 24 wg załącznika do SIWZ.
2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument dołączany przez Wykonawcę
3. Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku niniejszego zamówienia wymagane są uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Dokument dołączany przez Wykonawcę.
4. Wykaz wykonanych usług. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg załącznika do SIWZ.
11. Kryterium oceny ofert :
• Cena = 100%
12. Informacje na temat wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
13. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Należy złożyć w Sekretariacie (I piętro pokój nr. 18) w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do 20.07.2009 do godz. 12 00
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ulicy Zygmunta Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej w dniu 20.07.2009r. o godz. 12:30.
15. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
w siedzibie Zamawiającego, bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
16. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
18. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. Przebudowa dróg gminnych Elżbiecin- Czernice na odcinku od km 0 + 000 do 3 + 692,09 ” znajduje się na liście rankingowej projektów pozytywnie ocenionych pod względem merytorycznym w ramach RPO WM 2007-2013, Priorytet III - Regionalny system transportowy Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa.
Opinogóra Górna, dn. 10.07.2009r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Dokumenty do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-07-10
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-10 17:43:16
- Liczba odsłon: 383
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: