Wersja archiwalna 2007-06-12 15:03:07
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
NUMER: ZPPŚ.341-17/07
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
· pani Alicja Stryczniewicz
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:
· pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: : „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie”
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Opis przedmiotu zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzą trzy części jn.:
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7. Oferty częściowe
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
8. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Termin wykonania zamówienia :
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30.09.2007r.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późn. zm. oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
1) Osoba wskazana na kierownika robót posiada:
a. dla części 1 : wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
b. dla części 2 : wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
c. dla części 3 : wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;
2) W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością.
Przez robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć:
· dla części 1 : roboty wykończeniowe w branży budowlanej wykonane w obiektach kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż cena oferty,
· dla części 2 : roboty wykończeniowe w branży sanitarnej wykonane w obiektach kubaturowych o wartości nie mniejszej niż cena oferty,
· dla części 3 : roboty wykończeniowe w branży elektrycznej wykonane w obiektach kubaturowych o wartości nie mniejszej niż cena oferty
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji, w tym wzór przyszłej umowy. Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia”, oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 9 oraz w ust. 15 pkt 7 niniejszego rozdziału.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)
11. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
· Cena – 100%
12. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
13. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.06.2007r. do godz. 10 00
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
15. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
W formie papierowej w cenie 50,00 zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr 15 (I piętro) w siedzibie
Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem
pocztowym)
16. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
18. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Opinogóra Górna, dn. 6.06.2007r.
Wójt Gminy
mgr Stanislaw Wieteska
Dokumenty do pobrania:
Załącznik Nr 9 Przedmiar robót
Załącznik Nr 10 Projekt i rysunki techniczne
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2007-06-12
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-12 15:03:07
- Liczba odsłon: 579
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: