Wersja archiwalna 2007-05-25 17:05:18

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  

ZPPŚ.341-15/07

1.   Nazwa i adres Zamawiającego

      Nazwa:

      Gmina Opinogóra Górna

Adres:

Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06 – 406 Opinogóra

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

 2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     

·         pani Grażyna Ozimek                                

2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     

·         pan Piotr Czyżyk                                         

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

      www.ugopinogora.bip.org.pl

4.   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

6.   Określenie przedmiotu zamówienia:

    Nazwa zadania: : „Wykonanie robót wykończeniowych w Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej    

                                  położonym na działce Nr 60/47 w Opinogórze Górnej – etap I”

      Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 

45400000-1;   45324000-4;   45442100-8 ;  45432110-8;  45311000-0;  45231300-8

Opis przedmiotu zamówienia:

       W zakres zamówienia wchodzą cztery części  jn.:

      Część 1 :

·         Roboty wykończeniowe budowlane w następujących pomieszczeniach budynku OSP : korytarz, magazyn, stanowisko garażowe mniejsze i stanowisko garażowe większe,

      Część 2:

1)      Roboty wykończeniowe sanitarne w następujących pomieszczeniach budynku OSP : korytarz, magazyn, stanowisko garażowe mniejsze i stanowisko garażowe większe;

2)      Przyłącze wodociągowe

      Część 3:

1)      Roboty wykończeniowe elektryczne w następujących pomieszczeniach budynku OSP : korytarz, magazyn, stanowisko garażowe mniejsze i stanowisko garażowe większe;

2)      Przyłącze elektryczne kablowe

      Część 4:

·         Wykonanie  nawierzchni z kostki brukowej

Wartość zamówienia: poniżej 60 tys. euro.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.

7.   Oferty częściowe

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.

8.  Oferty wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

9.  Termin wykonania zamówienia :   

      Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30.09.2007r.

10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia

       tych warunków:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późn. zm. oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

1. Osoba wskazana na kierownika robót posiada:

dla części 1 :

-          wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;

dla części 2 :

-          wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;

dla części 3 :

-          wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;

dla części 4 :

-          wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;

 2. W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej

     dwie roboty  budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym

     stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali

     je z   należytą starannością.

 Przez robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym

 przedmiot  zamówienia, należy rozumieć:

·         dla części 1 :  roboty wykończeniowe w branży budowlanej wykonane w obiektach kubaturowych, 

                                o wartości nie mniejszej niż cena oferty, 

·         dla części 2 :  roboty wykończeniowe w branży sanitarnej  wykonane w obiektach kubaturowych

                                lub/i przyłącze wodociągowe, o wartości nie mniejszej niż cena oferty,

·         dla części 3 :  roboty wykończeniowe w branży elektrycznej wykonane w obiektach

                                kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż cena oferty

·         dla części 4 –  roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż cena oferty

Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych  do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający                od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)

11.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

·         Cena – 100%

12.  Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

13.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4                    w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 25.05.2007r.  do godz. 10 00

14.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy                                         przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu 25.05.2007r. o godz. 10 30 .

15.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:   www.ugopinogora.bip.org.pl

      (ponożej)

       W formie papierowej w cenie 150,00 zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr  15 (I piętro) w siedzibie

        Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej,  bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem

       pocztowym)

16.  Termin związania z ofertą:

       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

17.  Zamówienia uzupełniające:

       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

18. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

19.  Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

Opinogóra Górna, dn. 14.05.2007r.

                                                                                   Wójt Gminy

                                                                       mgr Stanisław Wieteska

 

Dokumenty do pobrania:

SIWZ

Załącznik Nr 9 Przedmiary 

Załącznik Nr 10 Projekty budowlane

Załącznik Nr 11 Specyfikacje techniczne wykonania i Odbioru Robót budowlanych

w tym:St roboty budowlane,ST wodno kanalizacyjna, ST elektryka

---------------------------------------------------------------------------------------

UNIEWAŻNIENIE CZĘŚCI 2 POSTEPOWANIA

UNIEWAŻNIAM CZĘŚĆ 2 POSTEPOWANIA, dotyczącą 

1)  Robót wykończeniowych sanitarnych w następujących pomieszczeniach budynku OSP : korytarz, magazyn, stanowisko garażowe mniejsze i stanowisko garażowe większe;

2)   Przyłącze wodociągowe

na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamowień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz 1163 z późn. zm.).

W w/w części postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegajacej odżuceniu.

 Opinogóra Górna, dn. 25.05.2007r.

                                                                                   Wójt Gminy

                                                                       mgr Stanisław Wieteska  

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871180]

przewiń do góry