Wersja archiwalna 2007-04-12 13:15:35
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: ZPPŚ. 341-10/07
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
· pan Sławomir Kulaszewski
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:
· pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 72 09 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
https://ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamówienia: dostawy
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: „Zakup kruszywa łamanego, żwiru i żużla paleniskowego z przeznaczeniem na bieżącą konserwację dróg gminnych z dostawą na miejsce”
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje dostawę transportem samochodowym wykonawcy:
- kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym – w ilości ok. 400 ton,
- żwir - w ilości ok. 2000 ton,
- żużel paleniskowy - w ilości ok. 900 ton.
Dostawa będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 30.11.2007r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb i na wskazane miejsca wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 14210000-6; 27190000-3
Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30.11.2007r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy :
1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych tj. :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1. posiadają odpowiedni sprzęt, który będzie służyć realizacji zamówienia.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych
2) Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji, w tym wzór przyszłej umowy.
3) Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia”, oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 9 oraz w ust. 15 pkt 7 niniejszego rozdziału.
Niespełnienie któregokolwiek warunku lub wymogu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.
10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
· Cena – 100%
11. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy
ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.04.2007r. do godz. 10 00
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
14. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: https://ugopinogora.bip.org.pl
W formie papierowej w cenie 20 zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr 15 (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem pocztowym)
15. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
16. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Opinogóra Górna, dn. 12.04.2007r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Do pobrania: SWIZ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2007-04-12
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-12 13:15:35
- Liczba odsłon: 198
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: