Wersja archiwalna 2018-12-06 11:12:32


Protokół z otwarcia ofert dodatkowych


……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..


Protokół z otwarcia ofert / informacja o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………...


       Zamawiający:                                                   Opinogóra Górna, 20 listopada 2018 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.Z.271.13.2018

 

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

„Dostawę oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

 Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 642707-N-2018 z dnia 20.11.2018 r.

- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Podmiot

Gmina Opinogóra Górna ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, Paweł Kluczek fax 23 673 61 10, e-mail pawel.kluczek@opinogoragorna.pl, REGON 130378344

Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie, Kołaczków ul. Szkolna 2, 06-406 Opinogóra Górna, Juliusz Uliński, e-mail spkol@gazeta.pl, REGON 001158022

Szkoła Podstawowa w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 25, 06-406 Opinogóra Górna, Teresa Kudlak e-mail spopinogora@wp.pl, REGON 000784332

Szkoła Podstawowa w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 25, 06-406 Opinogóra Górna, Teresa Kudlak e-mail spopinogora@wp.pl, REGON 000784332

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, krajowy numer identyfikacyjny 13037834400000, ul. ul. Z. Krasińskiego  4 , 06406   Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6717024, 6717085, e-mail ug_opinogora@poczta.onet.pl, faks 236 736 110.
Adres strony internetowej (URL): www.ugopinogora.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego
z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz na podstawie udzielonego umocowania w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale pn. „Opis przedmiotu zamówienia” siwz. Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnym oraz ww. podmiotów. Gmina Opinogóra Górna oraz ww. podmioty będą zawierać oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych.

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.ugopinogora.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ugopinogora.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu w inny sposób:

Tak
Inny sposób:

za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych

Numer referencyjny: RIOŚ.Z.271.13.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:

wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna oraz Szkoły Podstawowej w Opinogórze Górnej, Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej i Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie.

Zamówienie zostało podzielone na 4 części:

Część nr 1. Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna.

Przewidywana wielkość dostawy w 2019 r. - 60 tys. litrów.

Miejsce dostawy: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4 - zbiornik
o pojemności 6 000 l.

Część nr 2. Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Opinogórze Górnej.

Przewidywana wielkość dostawy w 2019 r. - 75 tys. litrów.

Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 25 – zbiorniki
o łącznej pojemności 15 000 l.

Część nr 3. Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej.

Przewidywana wielkość dostawy w 2019 r. - 16 tys. litrów.

Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej – Wola Wierzbowska 27 – 4 zbiorniki o łącznej pojemności 4 000 l.

Część nr 4. Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie.

Przewidywana wielkość dostawy w 2019 r. - 13 tys. litrów.

Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie, ul. Szkolna 2 – zbiornik o pojemności 4 000 l.

Wspólny dla wszystkich części opis przedmiotu zamówienia.

1. Olej opałowy musi spełniać wymagania jakościowe według obowiązującej normy PN-C-96024 gatunek L1 oraz rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji
i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 2008)
i charakteryzować się następującymi parametrami:

1) wartości opałowej nie mniejszej niż 42 600 kJ/kg,

2) temperatura zapłonu min. 56o C,

3) temperatura płynięcia maks. -20o C,

4) zawartość siarki maks. 0,1%,

5) lepkość kinetyczna w 20o C maks. 6,00 mm2/s,

6) skład frakcyjny;

a) do temp. 250oC maks. 65% (V/V)

b) do temp. 350oC min 85% (V/V)

7) zawartość wody maks. 200 mg/kg,

8) gęstość w temp. 15o C maks. 860 kg/m3,

9) zawartość zanieczyszczeń stałych, maks. 24 mg/kg,

10) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej maks. 0,3 % (m/m),

11) pozostałość po spopielaniu maks. 0,01 % (m/m).

2. Zamawiający kupuje konkretne ilości oleju opałowego w litrach w temperaturze rzeczywistej, zgodnie ze wskazaniem zalegalizowanego układu pomiarowego w samochodzie za cenę ustaloną w siwz oraz umowie, bez żadnych dodatkowych przeliczeń. Wykonawca
w zaoferowanej marży lub upuście musi uwzględniać różnice pomiędzy temperaturą rzeczywistą wydawanego paliwa, a temperaturą referencyjną +15o C stosowaną przez producentów oleju opałowego.

3. Zamawiane ilości mogą ulec zmianie w stosunku do wielkości całego zamówienia
w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku ze zmianą ilości oleju
w stosunku do wskazanej wyżej ilości orientacyjnej, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze.

4. Dostawy oleju opałowego będą realizowane sukcesywnie etapami w ilościach wyznaczonych przez Kierowników każdej z placówek na telefoniczne lub pisemne zlecenie wykonania wysłane do Wykonawcy faksem lub e-mailem w terminie nie później niż do 3 dni roboczych od daty zawiadomienia.

5. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego.

6. Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od warunków pogodowych.

7. Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy w przewidywanych ilościach jednorazowych ok. 3.500 – 14.000 l w zależności od stopnia napełnienia zbiorników.

8. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do faktury dołączyć certyfikat/świadectwo jakości dostarczonego oleju opałowego. W razie wątpliwości, co do jakości dostarczonego oleju opałowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania próbki oleju opałowego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy wymaganymi parametrami, a dostarczonym olejem
i świadectwem jego jakości, koszty badania jakości oleju ponosi Wykonawca. W przypadku wystąpienia szkody w instalacji grzewczej Zamawiającego wynikłej i udowodnionej z winy złej jakości oleju, Wykonawca pokryje również koszt naprawy. 9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązuje się do jego bezpłatnej wymiany w ilościach zakwestionowanych na towar wolny od wad w terminie 3 dni od zawiadomienia, pod rygorem nie uiszczenia zapłaty za zamawianą partię.

II.5) Główny kod CPV: 09135100-5

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:

lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

2019-01-01

2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: W celu spełnienia warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca udokumentuje posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (w tym olejami opałowymi) wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Informacje dodatkowe Wykonawcy są zobowiązani do posiadania koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. Ocena potwierdzenia, czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę dokumentów
i oświadczeń wymienionych w rozdziale pn. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów oraz do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu

Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (w tym olejami opałowymi) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do siwz),

2) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa,

3) formularz cenowy (wg załącznika nr 6 do siwz)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak
Informacja na temat wadium

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:

1) na część nr 1 „Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna”: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),

2) na część nr 2 „Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Opinogórze Górnej”: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),

3) na część nr 3 „Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej”: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),

4) na część nr 4 „Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie”: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).

2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1) pieniądzu,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070

5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert
w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych.

7. Niewniesienie wadium w terminie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki tych zmian.

2. W przypadku zmiany producenta (dostawcy) oleju, tj. PKN ORLEN lub LOTOS nastąpi zmiana sposobu liczenia stałego składnika ceny. W obliczaniu składnika ceny dotychczasowy producent zostanie zastąpiony nowym producentem bez możliwości zmiany oferowanej marży M i upustu U.

3. W przypadku likwidacji producenta (dostawcy) oleju nastąpi zmiana obliczenia stałego składnika ceny 1 l oleju opałowego na dzień dostawy opisanego w SIWZ jako L bez możliwości zmiany oferowanej marży M i upustu U, tj. w przypadku likwidacji producenta (dostawcy) PKN ORLEN lub LOTOS obliczenie stałego składnika ceny 1 l oleju opałowego obliczona będzie wg wzoru: C / 1000 gdzie C - cena 1 m3 oleju opałowego publikowana na oficjalnej stronie internetowej dostawcy pozostającego na rynku.

4. W przypadku gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony) lub wystąpi brak możliwości zakupu oleju z przyczyn leżących po stronie producenta, zmianie ulegnie przedmiot zamówienia, tj. dostarczany będzie produkt zmodyfikowany lub zamienny.

5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu:

Data: 29.11.2018 r., godzina: 10:00,

 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Informacja o podwykonawcach

1. Zamawiający dopuszcza realizację dostaw przy pomocy podwykonawców oraz dalszych podwykonawców pod warunkiem, że posiadają oni stosowne uprawnienia do ich wykonania, jeżeli takie uprawnienia są potrzebne do wykonywania danej czynności. W przypadku powierzenia dostaw podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

2. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część podwykonawcom, w celu wykazania wobec nich braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację
o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do siwz, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, dotyczący podwykonawcy/ów.

3. Ust. 2 stosuje się wobec dalszych podwykonawców.

4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie i dokument określony w ust. 2 potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.

5. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować
z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

6. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień podwykonawcy. Zamawiający wyznacza termin na dostarczenie powyższych dokumentów, termin ten jednak nie może być krótszy niż 3 dni.

7. Wykonawca zwraca się z wnioskiem do Zamawiającego o wyrażenie zgody na podwykonawcę, który będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu umowy. Wraz z wnioskiem Wykonawca przedstawia umowę lub jej projekt.

8. Zamawiający w terminie 14 dni od otrzymania wniosku może zgłosić sprzeciw lub zastrzeżenia i żądać zmiany wskazanego podwykonawcy z podaniem uzasadnienia.

9. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy
z podwykonawcą lub jej projektu nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.

10. Umowa pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą powinna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

11. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizacji usług Podwykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania we własnym zakresie zapłaty wynagrodzenia należnego Podwykonawcy z zachowaniem terminów płatności określonych w umowie z Podwykonawcą.

12. W przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców Zamawiający może żądać przed zapłatą oświadczenia podwykonawcy lub dokumentów potwierdzających, że otrzymał zapłatę.

13. Jeżeli w terminie określonym w umowie z Podwykonawcą Wykonawca nie dokona w całości lub w części zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy, a Podwykonawca zwróci się z żądaniem zapłaty tego wynagrodzenia bezpośrednio przez Zamawiającego i udokumentuje zasadność takiego żądania fakturą zaakceptowaną przez Wykonawcę i dokumentami potwierdzającymi wykonanie i odbiór fakturowanych usług, Zamawiający zapłaci na rzecz Podwykonawcy kwotę będącą przedmiotem jego żądania.

14. Zamawiający dokona potrącenia powyższej kwoty z płatności przysługującej Wykonawcy.

15. Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego i Wykonawcy.

16. Wykonanie dostaw w podwykonawstwie nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonanie obowiązków wynikających z umowy i obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:

1) Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,

2) Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;

3) Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument ten musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien być złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

4) Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie przed zawarciem umowy pełnomocnika ustanowionego w ofercie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

2. Składając ofertę wspólnie (art. 23 ustawy) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania:

1) następujące dokumenty i oświadczenia:

a) oferta (wg załącznika nr 1 do siwz) - należy złożyć w terminie składania ofert,

b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do siwz) - należy złożyć w terminie składania ofert – do oferty,

c) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi
(w tym olejami opałowymi) wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki -– składa jedynie wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie zamawiającego składają wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.

2) następujące dokumenty i oświadczenia:

a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 3 do siwz) - należy złożyć w terminie składania ofert – do oferty,

b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – składa jedynie wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie zamawiającego,

c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 4 do siwz) – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale pn. „Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia” ust 4 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Część nr:

1

Nazwa:

Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna.

Przewidywana wielkość dostawy w 2019 r. - 60 tys. litrów.

Miejsce dostawy: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4 - zbiornik
o pojemności 6 000 l.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:

okres w dniach:

data rozpoczęcia: 2019-01-01

data zakończenia: 2019-12-31

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00

Część nr:

2

Nazwa:

Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Opinogórze Górnej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Opinogórze Górnej.

Przewidywana wielkość dostawy w 2019 r. - 75 tys. litrów.

Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 25 – zbiorniki
o łącznej pojemności 15 000 l.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:

okres w dniach:

data rozpoczęcia: 2019-01-01

data zakończenia: 2019-12-31

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00

Część nr:

3

Nazwa:

Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej.

Przewidywana wielkość dostawy w 2019 r. - 16 tys. litrów. Miejsce dostawy:

Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej – Wola Wierzbowska 27 – 4 zbiorniki o łącznej pojemności 4 000 l.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:

okres w dniach:

data rozpoczęcia: 2019-01-01

data zakończenia: 2019-12-31

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00

Część nr:

4

Nazwa:

Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie.

Przewidywana wielkość dostawy w 2019 r. - 13 tys. litrów.

Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie, ul. Szkolna 2 – zbiornik o pojemności 4 000 l.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:

okres w dniach:

data rozpoczęcia: 2019-01-01

data zakończenia: 2019-12-31

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00

 

Kierownik Zamawiającego

mgr inż. Piotr Czyżyk

1. Tablica ogłoszeń/BIP


Do pobrania:

siwz

załącznik nr 6



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871176]

przewiń do góry