Wersja archiwalna 2015-11-17 11:29:47

      Zamawiający:                                                       Opinogóra Górna, 17 listopada 2015 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.Z.271.7.2015

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

„Zakup samochodu pożarniczego dla OSP w Kołaczkowie”

 

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147493 – 2015 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu pożarniczego dla OSP w Kołaczkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego średniego samochodu pożarniczego GBA dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kołaczkowie o następujących parametrach:

1) wiek pojazdu - pojazd nie starczy niż 16 lat w dniu złożenia oferty, lub pojazd w którym nie później niż w 2014 roku dokonano karosacji,

2) przebieg - do 60 tys. km,

3) moc - min. 180 KM,

4) skrzynia biegów - manualna z blokadą mechanizmów różnicowych,

5) liczba miejsc siedzących min. 7,

6) napęd - 4x4, na osi przedniej koła pojedyncze, na osi tylnej koła podwójne,

7) kabina jednomodułowa 4 drzwiowa,

8) sygnalizacja świetlna i dźwiękowa samochodu uprzywilejowanego,

9) zbiornik wody o poj. min. 2500 l, wyposażony w instalację napełniania z hydrantu oraz instalację przelewową,

10) zbiornik na środek pianotwórczy min. 10% pojemności zbiornika na wodę,

11) autopompa o wydajności min. 1600 l/min,

12) działko wodno-pianowe,

13) linia szybkiego natarcia z wężem wysokociśnieniowym o dł. min. 50 m,

14) hak holowniczy,

15) wyciągarka o udźwigu min. 7000 kg,

16) skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami, wykonane z materiałów odpornych na korozję,

17) maszt oświetleniowy,

18) dodatkowe niezależne ogrzewanie postojowe kabiny,

19) oświetlenie wewnętrzne kabiny,

20) zraszacze przed przednimi i tylnymi kołami,

21) pojazd nie może być wyższy niż 300 cm, a szerokość zabudowy nie może być szersza niż 245 cm,

22) pojazd musi być zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce,

23) pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych,

24) samochód musi być w dobrym stanie technicznym i wizualnym, bezwypadkowy, bez wgnieceń oraz śladów korozji,

25) Wykonawca udzieli gwarancji na pojazd na okres min. 24 miesięcy licząc od dnia, w którym pojazd został wydany. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.

UWAGA: Zamawiający przed ogłoszeniem wyników przetargu zastrzega sobie dokonanie oględzin stanu technicznego i wizualnego oferowanych pojazdów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. DAM-MAM Wiesława Zawierucha HURT-DETAL, ul. Kielecka 3, 26-026 Morawica, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146 178,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169 900,00
  • Oferta z najniższą ceną: 169 900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 169 900,00
  • Waluta: PLN .

 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

 

1. Tablica ogłoszeń/BIP

...................................................................................................................................

Zamawiający:                                               Opinogóra Górna, 19 października 2015 r.

Gmina Opinogóra Górna                                          

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.Z.271.7.2015

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup samochodu pożarniczego dla OSP w Kołaczkowie”.

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:

P.W. DAM-MAM Wiesława Zawierucha HURT-DETAL

ul. Kielecka 3, 26-026 Morawica

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając łącznie 100 pkt. w kryterium cena oraz karosacja lub wiek samochodu.                  

W postępowaniu złożono 1 ofertę, wg zestawienia:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium

cena

Punktacja
w kryterium karosacja
lub wiek samochodu

Łączna punktacja oferty

1

P.W. DAM-MAM

Wiesława Zawierucha

HURT-DETAL

ul. Kielecka 3

26-026 Morawica

85

15

100

 

 

 

    Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1.             BIP/Tablica ogłoszeń

................................................................................................................................

Zamawiający:                                                         Opinogóra Górna, 14 października 2015 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.Z.271.7.2015

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Zakup samochodu pożarniczego dla OSP w Kołaczkowie”

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 147493 - 2015 data 08.10.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

 

 

  

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

 

1. Tablica ogłoszeń/BIP


.................................................................................................................................................................

Zamawiający:                                                        Opinogóra Górna, 14 października 2015 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4                            

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.Z.271.7.2015

 

 

ZMIANA Nr 1

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w dniu 08.10.2015 r. pod numerem 147493-2015 na „Zakup samochodu pożarniczego dla OSP w Kołaczkowie”

 

 

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), zmienia się siwz w następujący sposób:

 

1.    W rozdziale pn. „Opis sposobu przygotowania ofert”:

Obecny zapis brzmi:

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 16.10.2015 r. godz. 1030

Powinno być:

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 16.10.2015 r. godz. 1330

  1. W rozdziale pn. „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert”:

1)    Ust. 1

Obecny zapis brzmi:

Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat), w terminie do dnia 16.10.2015 roku, do godz. 1000  

Powinno być:

Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat), w terminie do dnia 16.10.2015 roku, do godz. 1300

2)    Ust. 3

Obecny zapis brzmi:

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, pok. 11 dnia 16.10.2015 roku, godz. 1030

Powinno być:

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, pok. 11 dnia 16.10.2015 roku, godz. 1330

 

Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

                                                        Kierownik Zamawiającego   

 

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

 

1.     BIP, Tablica ogłoszeń

...................................................................................................................................

       Zamawiający:                                                   Opinogóra Górna, 8 października 2015 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.Z.271.7.2015

 

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Zakup samochodu pożarniczego dla OSP w Kołaczkowie


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

 Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 147493-2015 z dnia 08.10.2015 r.

- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu pożarniczego dla OSP w Kołaczkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego średniego samochodu pożarniczego GBA dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kołaczkowie o następujących parametrach:

1) wiek pojazdu - pojazd nie starczy niż 16 lat w dniu złożenia oferty, lub pojazd w którym nie później niż w 2014 roku dokonano karosacji,

2) przebieg - do 60 tys. km,

3) moc - min. 180 KM,

4) skrzynia biegów - manualna z blokadą mechanizmów różnicowych,

5) liczba miejsc siedzących min. 7,

6) napęd - 4x4, na osi przedniej koła pojedyncze, na osi tylnej koła podwójne,

7) kabina jednomodułowa 4 drzwiowa,

8) sygnalizacja świetlna i dźwiękowa samochodu uprzywilejowanego,

9) zbiornik wody o poj. min. 2500 l, wyposażony w instalację napełniania z hydrantu oraz instalację przelewową,

10) zbiornik na środek pianotwórczy min. 10% pojemności zbiornika na wodę,

11) autopompa o wydajności min. 1600 l/min, 1

2) działko wodno-pianowe, 13) linia szybkiego natarcia z wężem wysokociśnieniowym o dł. min. 50 m,

14) hak holowniczy,

15) wyciągarka o udźwigu min. 7000 kg,

16) skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami, wykonane z materiałów odpornych na korozję,

17) maszt oświetleniowy,

18) dodatkowe niezależne ogrzewanie postojowe kabiny,

19) oświetlenie wewnętrzne kabiny,

20) zraszacze przed przednimi i tylnymi kołami,

21) pojazd nie może być wyższy niż 300 cm, a szerokość zabudowy nie może być szersza niż 245 cm,

22) pojazd musi być zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce,

23) pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych,

24) samochód musi być w dobrym stanie technicznym i wizualnym, bezwypadkowy, bez wgnieceń oraz śladów korozji,

25) Wykonawca udzieli gwarancji na pojazd na okres min. 24 miesięcy licząc od dnia,
w którym pojazd został wydany. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.

UWAGA: Zamawiający przed ogłoszeniem wyników przetargu zastrzega sobie dokonanie oględzin stanu technicznego i wizualnego oferowanych pojazdów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do siwz),

2) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Karosacja lub wiek samochodu - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie terminu realizacji zamówienia, które może ulec zmianie w następujących sytuacjach:

1) zawieszenie wykonywania umowy przez zamawiającego,

2) wystąpienia przeszkód uniemożliwiających dostawę, za które nie odpowiada Wykonawca, taką przeszkodą może być np. wystąpienie tzw. siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

 

1. Tablica ogłoszeń/BIP


Do pobrania:

SIWZ


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871243]

przewiń do góry