Wersja archiwalna 2013-02-13 15:52:15
Zamawiający: Opinogóra Górna, 13 luty 2013 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Opinogórze Górnej
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
GOPS.2310.1.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej, Gimnazjum
w Opinogórze Górnej, Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej, Szkole Podstawowej w Kołaczkowie.”
SEKCJA I
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia:
-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 23001-2013 z dnia 13.02.2013 r.
-tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
-strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717078, faks 023 6717078.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej, Gimnazjum w Opinogórze Górnej, Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej i Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa, załadunek i rozładunek posiłków jednodaniowych uczniom Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Opinogórze Górnej oraz Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej i Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie. Planowana liczba dożywianych dzieci w poszczególnych szkołach jest następująca: Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Opinogórze Górnej: 55, Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej: 5, Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie: 6. 2. Gorącym posiłkiem planuje się objąć łącznie ok. 66 uczniów w/w szkół. Rzeczywista liczba uczniów objętych dożywianiem będzie znana dopiero po zakończeniu naboru wniosków na dożywianie. Zamawiający zastrzega o możliwości zmian w zakresie planowej liczby dzieci korzystających z posiłków. W okresie realizacji zamówienia liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. 3. Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy dostarczonych zostanie do 11.500 posiłków. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia o max. 30%. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 5. Określone w umowie ilości posiłków w całym okresie trwania umowy, mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie w zależności od zmiany liczby uprawnionych do posiłków, ich absencji i innych czynników niezależnych od Zamawiającego. 6. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od lutego 2013 do grudnia 2013 r. z wyłączeniem przerw w nauce (np. ferii, dni świątecznych oraz wakacji) 7. Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej (zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r . (tj. Dz. U z 2010 r., nr 136, poz. 914 z poźn. zm). 8. Posiłki jednodaniowe obejmują : dwa razy w tygodniu zupa z bułką, dwa razy drugie danie, raz danie jarskie. Minimalna wartość kaloryczna posiłków to 900 cal. Rodzaj zupy- m.in. grochówka, krupnik z ziemniakami - pomidorowa z ryżem - jarzynowa 7 składnikowa - ogórkowa - kapuśniak - fasolowa - grzybowa. Rodzaj drugiego dania - m.in. filet drobiowy panierowany + ziemniaki + surówka - gulasz wieprzowy + kasza + ogórek kiszony - pieczeń wieprzowa +sos + ziemniaki + surówka - udko kurczaka + ziemniaki + marchewka - kotlet mielony/schabowy + ziemniaki + buraczki - gołąbki + ziemniaki + sos pomidorowy - makaron spaghetti +sos boloński z mięsem mielonym - krokiety mięsne + kapusta gotowana. Rodzaj dania jarskiego m.in. - filet rybny + ziemniaki +surówka - naleśniki z dżemem lub serem - pierogi/kluski leniwe z masłem i cukrem - placki ziemniaczane z cukrem 9. Gramatura posiłku: - ziemniaki, kasza, makaron 200 g, - mięso, ryba 100 g, - surówka, warzywa 100 g, - naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety 300 g, - zupa 350 ml. 10. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego nie później niż 12 godzin przed spożyciem. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności spełniających normy jakości produktów spożywczych zgodnie z normami HCCP. 11. Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Dowożone posiłki winny być dostarczone w termosach zapewniających zachowanie odpowiedniej temperatury przy ich spożywaniu - zupa + 75oC - gorące drugie danie + 63oC - potrawy serwowane na zimno + 4oC. Wykonawca zadba o czystość termosów , w których odbywać się będzie transport posiłków. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 12. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczać posiłki w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi. 13. Dostawa posiłków do szkół zostanie szczegółowo ustalona z dyrektorami szkół i przekazana Wykonawcy po zawarciu umowy. 14. Posiłki będą przygotowywane wg wcześniej ustalonego tygodniowego jadłospisu, który Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Dyrektorom Szkół w ostatni dzień tygodnia poprzedzający tydzień, którego dotyczy jadłospis. Przy planowaniu posiłków Wykonawca uwzględniać będzie zalecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku szkolnym oraz normy produktów z każdej grup, będzie brać również pod uwagę wartość odżywczą przygotowywanych posiłków. Jadłospis powinien być ustalany tak aby w trakcie tygodnia posiłki nie powtarzały się. 15. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami w/w szkół. 16. Odbioru posiłków będą dokonywali Dyrektorzy Szkół bądź upoważnieni przez nich pracownicy. 17. Wykonawca zobowiązany jest dbać o czystość termosów oraz do odbierania resztek posiłków i zużytych naczyń jednorazowego użytku niezwłocznie następnego dnia po dostarczeniu kolejnego posiłku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polski Czerwony Krzyż Oddział Rejonowy w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 11, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 63250,00
- Oferta z najniższą ceną: 63250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83375,00
- Waluta: PLN.
Kierownik Zamawiającego
mgr Ewa Żórawska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
.............................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 30 stycznia 2013 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Opinogórze Górnej
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
GOPS.2310.1.2013
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Opinogórze, Gimnazjum w Opinogórze, Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej i Szkole Podstawowej w Kołaczkowie”
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
Polski Czerwony Krzyż Oddział Rejonowy w Ciechanowie
ul. Rzeczkowska 11
06-400 Ciechanów
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 2 oferty, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Polski Czerwony Krzyż Oddział Rejonowy w Ciechanowie |
ul. Rzeczkowska 11 06-400 Ciechanów |
100 |
100 |
2 |
Bar u Niedźwiadków Dorota Niedźwiecka |
ul. Mickiewicza 24 06-100 Pułtusk |
75,86 |
75,86 |
W trakcie postępowania nie wykluczono Wykonawców i nie odrzucono ofert.
Kierownik Zamawiającego
mgr Ewa Żórawska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
.............................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 21 stycznia 2013 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Opinogórze Górnej
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
GOPS.2310.1.2013
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej, Gimnazjum w Opinogórze Górnej, Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej, Szkole Podstawowej w Kołaczkowie.” SEKCJA I Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 29000-2012 z dnia 21.01.2013 r. -tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej, Gimnazjum w Opinogórze Górnej, Szkole Podstawowej II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa, załadunek i rozładunek posiłków jednodaniowych uczniom Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Opinogórze Górnej oraz Szkoły Podstawowej II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej, ul. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 12. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Kierownik Zamawiającego
mgr Ewa Żórawska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2013-02-13
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-13 15:52:15
- Liczba odsłon: 315
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: