Zamawiający:                                                              Opinogóra Górna, 28 marca 2013 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.2.2013

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

„Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy

na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie”

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

- Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 17530-2013 z dnia 28.03.2013 r.

- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17530 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

1. Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy świetlicy w m. Dzbonie.

2. Zakres prac obejmuje:

1) Roboty rozbiórkowe:

a) rozebranie drewnianych podłóg,

b) wykucie z muru ościeżnic drewnianych,

c) wykucie otworów w ścianach,

d) wykucie z otworów podokienników betonowych z lastryko,

2) Roboty murarsko-tynkarskie:

a) wykonanie nadproża,

b) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych,

c) wykonanie tynków,

3) Roboty posadzkowe:

a) wykonanie podkładu betonowego,

b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej,

c) wykonanie posadzek cementowych,

4) Stolarka okienna i drzwiowa:

a) montaż okien z parapetami,

b) montaż drzwi,

5) Roboty malarskie i wykończeniowe:

a) wykonanie podwójnie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych,

b) wykonanie izolacji z wełny mineralnej,

c) wykonanie tynków,

d) zagruntowanie podłoży ścian i sufitów,

e) ułożenie glazury,

f) ułożenie terakoty w pomieszczeniach na kleju mrozoodpornym,

6) Roboty dociepleniowe:

a) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie,

b) uzupełnienie tynków,

c) montaż parapetów zewnętrznych,

d) wykonanie ocieplenia ścian,

e) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,

f) malowanie elewacji farbami silikonowymi,

7) Roboty zewnętrzne:

a) ułożenie obrzeży i krawężników betonowych,

b) utwardzenie nawierzchni z kostki brukowej.

2. Remont garażu przy świetlicy wiejskiej. Zakres prac obejmuje:

1) Roboty murarsko-tynkarskie,

2) Roboty posadzkowe,

3) Roboty malarskie i wykończeniowe:

a) Wykonanie podwójnie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych,

b) Wykonanie izolacji cieplnych,

c) wykonanie tynków,

d) zagruntowanie podłoży ścian,

e) malowanie ścian i sufitów,

4) Roboty dociepleniowe:

a) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie,

b) docieplenie ościeży budynku,

c) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi,

d) wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa,

e) malowanie elewacji farbami silikonowymi.

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:

Załącznik Nr 7 Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

Załącznik Nr 8 Dokumentacja projektowa

Załącznik Nr 9a, 9b Przedmiar robót

Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.

Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.32.10.00-3, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Złożono wniosek pn.: Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie
    o dofinansowanie w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju
    dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WALD-GLOB Jan Radecki Sp. j., ul. Kościuszki 41, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94690,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73854,92
  • Oferta z najniższą ceną: 73854,92 / Oferta z najwyższą ceną: 175905,79
  • Waluta: PLN.

 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. Tablica ogłoszeń/BIP

 

...................................................................................................................................

Zamawiający:                                                       Opinogóra Górna, 15 marca 2013 r.

Gmina Opinogóra Górna                                          

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.2.2013

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

       Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie”.

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:

„WALD-GLOB”  Jan Radecki Sp. j. 06-100 Pułtusk ul. Kościuszki 41

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.                  

W postępowaniu złożono 20 ofert, wg zestawienia:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Łączna punktacja oferty

1

Artur Mieczkowski

Zakład Blacharsko-Dekarsko-Ogólnobudowlany

18-300 Zambrów

ul. Grunwaldzka 13/57

69,51

69,51

2

ADRO s.c. Adam Giernatowski Justyna Giernatowska

05-120 Legionowo

ul. Kwiatowa 69

78,34

78,34

3

Zakład Usług Produkcji i Handlu „ZUPiH” Jan Górliński

06-200 Maków Mazowiecki

ul. Moniuszki 85

75,99

75,99

4

PANON IZOLACJE Sp. z o.o.

ul. Archiwalna 9 lok. 48

02-103 Warszawa

70,53

70,53

5

„DACH-POL” Prusak Stanisław Marian

13-200 Działdowo

ul. Jana Matejki 31

79,33

79,33

6

ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY

Jerzy i Wojciech Kuchta – Spółka cywilna

Nowe Wielątki 39

07-205 Rząśnik

-

-

7

Zakład Remontowo-Budowlany

Arkadiusz Pochopień

91-008 Łódź

ul. Drewnowska 130 m. 83

41,99

41,99

8

Firma Remontowo-Budowlana „MAŁY” Roman Kawczyński

Józefkowo 25A

87-630 Skępe

86,99

86,99

9

Zakład Remontowo-Budowlany TOM-BUD s.c.

09-414 Brudzeń Duży

ul. Norwida 1

-

-

10

„R-BUD Przedsiębiorstwo Usługowe Krzysztof Rutkowski”

06-400 Ciechanów

ul. Bukietowa 9

88,41

88,41

11

P.H.U. BUDOMUR Sp. z o.o.

06-100 Pułtusk

ul. Adama Mickiewicza 36 „i”

68,21

68,21

12

Usługi Ogólnobudowlane

Marian Bednarczyk

06-300 Przasnysz

ul. Miodowa 3

-

-

13

Usługi Remontowo-Budowlane

„SŁAW-BUD” Sławomir Budek

Żeleźnia 23

06-450 Glinojeck

-

-

14

Usługi Remontowo-Budowlane „Arbud” Kaszuba Arkadiusz

06-100 Pułtusk

ul. Tadeusza Kościuszki 16

-

-

15

Zakład Handlowo-Usługowy „KORD” Krzysztof Kordowski

06-400 Ciechanów

ul. Gruduska 78

90,57

90,57

16

Firma Ogólnobudowlana „GRO”

Grzegorz Gronowski

Łukowo 17

06-425 Karniewo

71,87

71,87

17

„WALD-GLOB” 

Jan Radecki Sp. j.

06-100 Pułtusk

ul. Kościuszki 41

100

100

18

A. Kapitański, T. Niedziałkowski PPUH „IKAN” s.c.

06-400 Ciechanów

ul. Ściegiennego 10/8

81,11

81,11

19

SOL-BET Usługi Remontowo-Budowlane Sołdański Paweł

ul. Targowa 37

09-200 Sierpc

83,40

83,40

20

Usługi Budowlano-Remontowe „GIPS-BUD” s.c. Charzyński Zbigniew, Antczak Marian

06-400 Ciechanów

ul. Sikorskiego 16/39

97,14

97,14

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1.             BIP/Tablica ogłoszeń

 

...................................................................................................................................

Zamawiający:                                                               Opinogóra Górna, 23 stycznia 2013 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.2.2013

ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA

do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.01.2013 r. pod numerem 17530-2013 na „Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie”.

W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęły zapytania o wyjaśnienie treści siwz, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami

Pytanie 1:

Jakiego koloru ma być stolarka okienna oraz czy współczynnik przenikania ciepła dotyczy całego okna czy tylko szyby?

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga aby stolarka okienna była koloru białego, a współczynnik przenikania ciepła dotyczył całego okna.

Pytanie 2:

Czy mają Państwo jakieś wymagania dotyczące koloru wewnętrznych podokienników z konglomeratu, jeżeli tak to jaki to ma być kolor?

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga, aby podokienniki wewnętrzne były koloru wg palety RAL – 1001 lub innego po uzgodnieniu z Zamawiającym.

Pytanie 3:

Jakiego koloru ma być glazura w kuchni oraz terakota w pozostałych pomieszczeniach?

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga, aby glazura w kuchni była koloru wg RAL – 1015, a terakota w pozostałych pomieszczeniach koloru wg RAL – 1001 z wstawieniem elementów koloru wg RAL – 8024 lub innych podobnych po uzgodnieniu z Zamawiającym.

Pytanie 4:

Czy mają Państwo jakieś wymagania co do kolorystyki i materiału stolarki drzwiowej drzwi wewnętrznych drewno czy płyta wiórowa oraz kolorystyki drzwi stalowych i aluminiowych

Odpowiedź:

Zamawiający nie narzuca zastosowania konkretnego materiału, z którego mają być wykonane drzwi wewnętrzne, może to być np. drewno, płyta wiórowa, płyta HDF, MDF lub inne podobne, ale posiadające stosowne atesty lub deklaracje zgodności. Kolor wg RAL – 8004, natomiast drzwi stalowe ew. aluminiowe powinny być koloru wg RAL – 8002.

Z up. Kierownika Zamawiającego

mgr inż. Beata Golasińska

1.     BIP/Tablica ogłoszeń

 

.............................................................................................................................

Zamawiający:                                                               Opinogóra Górna, 11 stycznia 2013 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.2.2013

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy
na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie

SEKCJA I

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 17530-2012 z dnia 11.01.2013 r.

-tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

-strona internetowa Zamawiającego –  www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

1. Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy świetlicy w m. Dzbonie. Zakres prac obejmuje:

1) Roboty rozbiórkowe:

a) rozebranie drewnianych podłóg,

b) wykucie z muru ościeżnic drewnianych,

c) wykucie otworów w ścianach,

d) wykucie z otworów podokienników betonowych z lastryko,

2) Roboty murarsko-tynkarskie:

a) wykonanie nadproża,

b) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych,

c) wykonanie tynków,

3) Roboty posadzkowe:

a) wykonanie podkładu betonowego,

b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej,

c) wykonanie posadzek cementowych,

4) Stolarka okienna i drzwiowa:

a) montaż okien z parapetami,

b) montaż drzwi,

5) Roboty malarskie i wykończeniowe:

a) wykonanie podwójnie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych,

b) wykonanie izolacji z wełny mineralnej,

c) wykonanie tynków,

d) zagruntowanie podłoży ścian i sufitów,

e) ułożenie glazury,

f) ułożenie terakoty w pomieszczeniach na kleju mrozoodpornym,

6) Roboty dociepleniowe:

a) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie,

b) uzupełnienie tynków,

c) montaż parapetów zewnętrznych,

d) wykonanie ocieplenia ścian,

e) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,

f) malowanie elewacji farbami silikonowymi,

7) Roboty zewnętrzne:

a) ułożenie obrzeży i krawężników betonowych,

b) utwardzenie nawierzchni z kostki brukowej.

2. Remont garażu przy świetlicy wiejskiej.

Zakres prac obejmuje:

1) Roboty murarsko-tynkarskie,

2) Roboty posadzkowe,

3) Roboty malarskie i wykończeniowe:

a) Wykonanie podwójnie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych,

b) Wykonanie izolacji cieplnych,

c) wykonanie tynków,

d) zagruntowanie podłoży ścian,

e) malowanie ścian i sufitów,

4) Roboty dociepleniowe:

a) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie,

b) docieplenie ościeży budynku,

c) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi,

d) wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa,

e) malowanie elewacji farbami silikonowymi.

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:

Załącznik Nr 7 Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

Załącznik Nr 8 Dokumentacja projektowa

Załącznik Nr 9a, 9b Przedmiar robót

Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty
(w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone
w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego
w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych
co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.

Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych
w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji
o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.32.10.00-3, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).

2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1) pieniądzu,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070

5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć
do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych.

7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz).
      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia w skład, którego wchodziły roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), wykazu wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do siwz) oraz dokumentów potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających wykonanie robót, spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz).
      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg załącznika nr 4 do siwz) oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby (wg załącznika nr 4 do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu osób oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz).
      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
    o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
      o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
      w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział
      w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

2. Kosztorysy ofertowe.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
w następującym zakresie:

1) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:

a) w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu budowy,

b) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile braki lub wady zostaną potwierdzone przez zamawiającego i zamawiający zobowiązany jest
do przekazania takich dokumentów wykonawcy,

c) opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych,

d) zawieszenie robót przez zamawiającego,

e) wystąpienia przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, taką przeszkodą może być np. wystąpienie tzw. siły wyższej,

f) zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy
do takiej zmiany.

2) wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót,

3) inne zmiany:

a) w zakresie podwykonawstwa zgodnie z § 11 umowy,

b) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej
ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Złożono wniosek pn.: Remont świetlicy wiejskiej
oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie
o dofinansowanie w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. Tablica ogłoszeń/BIP

Do pobrania:

SIWZ

Załącznik nr 7

Załącznik nr 8

Załącznik nr 9a

Załącznik nr 9b

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2870115]

przewiń do góry