Wersja archiwalna 2013-03-28 11:45:10
Zamawiający: Opinogóra Górna, 28 marca 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.2.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy
na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie”
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
- Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 17530-2013 z dnia 28.03.2013 r.
- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17530 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy świetlicy w m. Dzbonie.
2. Zakres prac obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe:
a) rozebranie drewnianych podłóg,
b) wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
c) wykucie otworów w ścianach,
d) wykucie z otworów podokienników betonowych z lastryko,
2) Roboty murarsko-tynkarskie:
a) wykonanie nadproża,
b) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych,
c) wykonanie tynków,
3) Roboty posadzkowe:
a) wykonanie podkładu betonowego,
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej,
c) wykonanie posadzek cementowych,
4) Stolarka okienna i drzwiowa:
a) montaż okien z parapetami,
b) montaż drzwi,
5) Roboty malarskie i wykończeniowe:
a) wykonanie podwójnie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych,
b) wykonanie izolacji z wełny mineralnej,
c) wykonanie tynków,
d) zagruntowanie podłoży ścian i sufitów,
e) ułożenie glazury,
f) ułożenie terakoty w pomieszczeniach na kleju mrozoodpornym,
6) Roboty dociepleniowe:
a) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie,
b) uzupełnienie tynków,
c) montaż parapetów zewnętrznych,
d) wykonanie ocieplenia ścian,
e) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
f) malowanie elewacji farbami silikonowymi,
7) Roboty zewnętrzne:
a) ułożenie obrzeży i krawężników betonowych,
b) utwardzenie nawierzchni z kostki brukowej.
2. Remont garażu przy świetlicy wiejskiej. Zakres prac obejmuje:
1) Roboty murarsko-tynkarskie,
2) Roboty posadzkowe,
3) Roboty malarskie i wykończeniowe:
a) Wykonanie podwójnie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych,
b) Wykonanie izolacji cieplnych,
c) wykonanie tynków,
d) zagruntowanie podłoży ścian,
e) malowanie ścian i sufitów,
4) Roboty dociepleniowe:
a) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie,
b) docieplenie ościeży budynku,
c) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi,
d) wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa,
e) malowanie elewacji farbami silikonowymi.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:
Załącznik Nr 7 Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 8 Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 9a, 9b Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.32.10.00-3, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.23.32.20-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Złożono wniosek pn.: Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie
o dofinansowanie w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju
dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WALD-GLOB Jan Radecki Sp. j., ul. Kościuszki 41, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94690,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 73854,92
- Oferta z najniższą ceną: 73854,92 / Oferta z najwyższą ceną: 175905,79
- Waluta: PLN.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
...................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 15 marca 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.2.2013
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie”.
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
„WALD-GLOB” Jan Radecki Sp. j. 06-100 Pułtusk ul. Kościuszki 41
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 20 ofert, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Artur Mieczkowski Zakład Blacharsko-Dekarsko-Ogólnobudowlany |
18-300 Zambrów ul. Grunwaldzka 13/57 |
69,51 |
69,51 |
2 |
ADRO s.c. Adam Giernatowski Justyna Giernatowska |
05-120 Legionowo ul. Kwiatowa 69 |
78,34 |
78,34 |
3 |
Zakład Usług Produkcji i Handlu „ZUPiH” Jan Górliński |
06-200 Maków Mazowiecki ul. Moniuszki 85 |
75,99 |
75,99 |
4 |
PANON IZOLACJE Sp. z o.o. |
ul. Archiwalna 9 lok. 48 02-103 Warszawa |
70,53 |
70,53 |
5 |
„DACH-POL” Prusak Stanisław Marian |
13-200 Działdowo ul. Jana Matejki 31 |
79,33 |
79,33 |
6 |
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY Jerzy i Wojciech Kuchta – Spółka cywilna |
Nowe Wielątki 39 07-205 Rząśnik |
- |
- |
7 |
Zakład Remontowo-Budowlany Arkadiusz Pochopień |
91-008 Łódź ul. Drewnowska 130 m. 83 |
41,99 |
41,99 |
8 |
Firma Remontowo-Budowlana „MAŁY” Roman Kawczyński |
Józefkowo 25A 87-630 Skępe |
86,99 |
86,99 |
9 |
Zakład Remontowo-Budowlany TOM-BUD s.c. |
09-414 Brudzeń Duży ul. Norwida 1 |
- |
- |
10 |
„R-BUD Przedsiębiorstwo Usługowe Krzysztof Rutkowski” |
06-400 Ciechanów ul. Bukietowa 9 |
88,41 |
88,41 |
11 |
P.H.U. BUDOMUR Sp. z o.o. |
06-100 Pułtusk ul. Adama Mickiewicza 36 „i” |
68,21 |
68,21 |
12 |
Usługi Ogólnobudowlane Marian Bednarczyk |
06-300 Przasnysz ul. Miodowa 3 |
- |
- |
13 |
Usługi Remontowo-Budowlane „SŁAW-BUD” Sławomir Budek |
Żeleźnia 23 06-450 Glinojeck |
- |
- |
14 |
Usługi Remontowo-Budowlane „Arbud” Kaszuba Arkadiusz |
06-100 Pułtusk ul. Tadeusza Kościuszki 16 |
- |
- |
15 |
Zakład Handlowo-Usługowy „KORD” Krzysztof Kordowski |
06-400 Ciechanów ul. Gruduska 78 |
90,57 |
90,57 |
16 |
Firma Ogólnobudowlana „GRO” Grzegorz Gronowski |
Łukowo 17 06-425 Karniewo |
71,87 |
71,87 |
17 |
„WALD-GLOB” Jan Radecki Sp. j. |
06-100 Pułtusk ul. Kościuszki 41 |
100 |
100 |
18 |
A. Kapitański, T. Niedziałkowski PPUH „IKAN” s.c. |
06-400 Ciechanów ul. Ściegiennego 10/8 |
81,11 |
81,11 |
19 |
SOL-BET Usługi Remontowo-Budowlane Sołdański Paweł |
ul. Targowa 37 09-200 Sierpc |
83,40 |
83,40 |
20 |
Usługi Budowlano-Remontowe „GIPS-BUD” s.c. Charzyński Zbigniew, Antczak Marian |
06-400 Ciechanów ul. Sikorskiego 16/39 |
97,14 |
97,14 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
...................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 23 stycznia 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.2.2013
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.01.2013 r. pod numerem 17530-2013 na „Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie”.
W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęły zapytania o wyjaśnienie treści siwz, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami
Pytanie 1:
Jakiego koloru ma być stolarka okienna oraz czy współczynnik przenikania ciepła dotyczy całego okna czy tylko szyby?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga aby stolarka okienna była koloru białego, a współczynnik przenikania ciepła dotyczył całego okna.
Pytanie 2:
Czy mają Państwo jakieś wymagania dotyczące koloru wewnętrznych podokienników z konglomeratu, jeżeli tak to jaki to ma być kolor?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga, aby podokienniki wewnętrzne były koloru wg palety RAL – 1001 lub innego po uzgodnieniu z Zamawiającym.
Pytanie 3:
Jakiego koloru ma być glazura w kuchni oraz terakota w pozostałych pomieszczeniach?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga, aby glazura w kuchni była koloru wg RAL – 1015, a terakota w pozostałych pomieszczeniach koloru wg RAL – 1001 z wstawieniem elementów koloru wg RAL – 8024 lub innych podobnych po uzgodnieniu z Zamawiającym.
Pytanie 4:
Czy mają Państwo jakieś wymagania co do kolorystyki i materiału stolarki drzwiowej drzwi wewnętrznych drewno czy płyta wiórowa oraz kolorystyki drzwi stalowych i aluminiowych
Odpowiedź:
Zamawiający nie narzuca zastosowania konkretnego materiału, z którego mają być wykonane drzwi wewnętrzne, może to być np. drewno, płyta wiórowa, płyta HDF, MDF lub inne podobne, ale posiadające stosowne atesty lub deklaracje zgodności. Kolor wg RAL – 8004, natomiast drzwi stalowe ew. aluminiowe powinny być koloru wg RAL – 8002.
Z up. Kierownika Zamawiającego
mgr inż. Beata Golasińska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
.............................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 11 stycznia 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.2.2013
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy SEKCJA I Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 17530-2012 z dnia 11.01.2013 r. -tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy budynku świetlicy na terenie działki nr 77 w m. Dzbonie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Remont świetlicy wiejskiej oraz utwardzenie terenu przy świetlicy w m. Dzbonie. Zakres prac obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe: a) rozebranie drewnianych podłóg, b) wykucie z muru ościeżnic drewnianych, c) wykucie otworów w ścianach, d) wykucie z otworów podokienników betonowych z lastryko, 2) Roboty murarsko-tynkarskie: a) wykonanie nadproża, b) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych, c) wykonanie tynków, 3) Roboty posadzkowe: a) wykonanie podkładu betonowego, b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej, c) wykonanie posadzek cementowych, 4) Stolarka okienna i drzwiowa: a) montaż okien z parapetami, b) montaż drzwi, 5) Roboty malarskie i wykończeniowe: a) wykonanie podwójnie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych, b) wykonanie izolacji z wełny mineralnej, c) wykonanie tynków, d) zagruntowanie podłoży ścian i sufitów, e) ułożenie glazury, f) ułożenie terakoty w pomieszczeniach na kleju mrozoodpornym, 6) Roboty dociepleniowe: a) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie, b) uzupełnienie tynków, c) montaż parapetów zewnętrznych, d) wykonanie ocieplenia ścian, e) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych, f) malowanie elewacji farbami silikonowymi, 7) Roboty zewnętrzne: a) ułożenie obrzeży i krawężników betonowych, b) utwardzenie nawierzchni z kostki brukowej. 2. Remont garażu przy świetlicy wiejskiej. Zakres prac obejmuje: 1) Roboty murarsko-tynkarskie, 2) Roboty posadzkowe, 3) Roboty malarskie i wykończeniowe: a) Wykonanie podwójnie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych, b) Wykonanie izolacji cieplnych, c) wykonanie tynków, d) zagruntowanie podłoży ścian, e) malowanie ścian i sufitów, 4) Roboty dociepleniowe: a) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie, b) docieplenie ościeży budynku, c) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, d) wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa, e) malowanie elewacji farbami silikonowymi. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 7 Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 8 Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 9a, 9b Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.32.10.00-3, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.23.32.20-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Kosztorysy ofertowe. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy 1) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, b) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile braki lub wady zostaną potwierdzone przez zamawiającego i zamawiający zobowiązany jest c) opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, d) zawieszenie robót przez zamawiającego, e) wystąpienia przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, taką przeszkodą może być np. wystąpienie tzw. siły wyższej, f) zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy 2) wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, 3) inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa zgodnie z § 11 umowy, b) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Złożono wniosek pn.: Remont świetlicy wiejskiej IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2013-03-28
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-28 11:45:10
- Liczba odsłon: 400
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: