Wersja archiwalna 2012-12-10 15:27:01
Zamawiający: Opinogóra Górna, 10 grudnia 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.21.2012
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opinogóra Górna w okresie od 18.12.2012 do 17.12.2015”.
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” Biuro Regionalne w Płocku
09-402 Płock, ul. Królewiecka 28
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 92,75 pkt w kryteriach jakimi są: cena, klauzule dodatkowe i oferowane franszyzy.
W postępowaniu złożono 3 oferty, wg zestawienia:
Lp. Nazwa/imię Siedziba, adres zamieszkania/ adres wykonawcy Punktacja Punktacja Punktacja w kryterium franszyzy Łączna punktacja oferty 1 Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ZWCz „Pojezierze” 10-578 Olsztyn Al. Piłsudskiego 32 47,26 11,50 10,00 68,76 2 Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna 02-390 Warszawa ul. Grójecka 186 38,50 19,25 10,00 67,75 3 Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” Biuro Regionalne 09-402 Płock ul. Królewiecka 28 65,00 17,75 10,00 92,75
i nazwisko wykonawcy
w kryterium ceny
w kryterium klauzule dodatkowe
w Płocku
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
..........................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 3 grudnia 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.21.2012
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 28.11.2012 r. pod numerem 251841-2012 na „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opinogóra Górna w okresie od 18.12.2012 do 17.12.2015”
W związku z faktem, że do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści siwz, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytania wraz z wyjaśnieniem
Pytanie:
W związku z ogłoszonym przetargiem na ubezpieczenie Gminy Opinogóra Górna prosimy
o dodatkowe wyjaśnienia zapisów siwz, dotyczy ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków OSP – ubezpieczenie bezimienne drużyn OSP:
- koszty nabycia przedmiotów ortopedycznych – min. 15% sumy ubezpieczenia,
- koszty leczenia –min. 10% sumy ubezpieczenia,
- oparzenia i odmrożenia – min. 20% sumy ubezpieczenia,
- jednorazowe świadczenie za pobyt w szpitalu – min. 5% sumy ubezpieczenia
Co oznaczają określenia minimum?
Odpowiedź:
Podane określenia minimum oznaczają, że dla ważności oferty sumy ubezpieczenia
dla wskazanych ryzyk nie mogą być niższe niż podane wartości. Np. dla kosztów nabycia przedmiotów ortopedycznych suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 15% podstawowej sumy ubezpieczenia czyli 1.500 zł. Zasady wypłaty świadczeń w ramach sum ubezpieczenia określają ogólne warunki ubezpieczenia wykonawcy.
Z up. Kierownika Zamawiającego
mgr inż. Beata Golasińska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
.....................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 27 października 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.21.2012
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opinogóra Górna SEKCJA I Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 251841-2012 z dnia 28.11.2012 r. -tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego 1) ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, 4) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 5) ubezpieczenia szyb od stłuczenia, 6) ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, 7) ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS). 2. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych: 1) Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06 - 406 Opinogóra Górna, 2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 3) Gminna Biblioteka Publiczna w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 4) Gminny Ośrodek Kultury w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 5) Szkoła Podstawowa w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 25, 06 - 406 Opinogóra Górna, 6) Gimnazjum w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 25, 06 - 406 Opinogóra Górna, 7) Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie, Kołaczków 10, 06 - 406 Opinogóra Górna, 8) Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej, Wola Wierzbowska 27, 06 - 406 Opinogóra Górna, 9) Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06 - 406 Opinogóra Górna, 3. Miejsca ubezpieczenia: Wskazane wyżej siedziby jednostek organizacyjnych zamawiającego oraz inne lokalizacje wskazane w wykazach budynków (załącznik A każdej jednostki). 4. Szczegółowy zakres ubezpieczenia zawarty został w punkcie Program ubezpieczenia siwz. Zawarcie umów ubezpieczenia nie może wiązać się z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt 6. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do przyjęcia zamówienia oraz zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek i warunków nie mniej korzystnych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.12.2012 r. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
W przypadku wykonawców działających w formie towarzystw ubezpieczeń wzajemnych oświadczenie, że zawarcie ubezpieczeń nie będzie się wiązało z nabyciem III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2012-12-10
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-10 15:27:01
- Liczba odsłon: 402
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: