Wersja archiwalna 2012-12-10 15:27:01

Zamawiający:                                                   Opinogóra Górna, 10 grudnia 2012 r.

Gmina Opinogóra Górna                                          

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.21.2012

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opinogóra Górna w okresie od 18.12.2012 do 17.12.2015”.

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:

Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” Biuro Regionalne w Płocku

09-402 Płock, ul. Królewiecka 28

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 92,75 pkt w kryteriach jakimi są: cena, klauzule dodatkowe i oferowane franszyzy.                  

W postępowaniu złożono 3 oferty, wg zestawienia: 

Lp.

Nazwa/imię
i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/

adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Punktacja
w kryterium klauzule dodatkowe

Punktacja w kryterium franszyzy

Łączna punktacja oferty

1

Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ZWCz „Pojezierze”

10-578 Olsztyn

Al. Piłsudskiego 32

47,26

11,50

10,00

68,76

2

Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna

02-390 Warszawa

ul. Grójecka 186

38,50

19,25

10,00

67,75

3

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” Biuro Regionalne
w Płocku

09-402 Płock

ul. Królewiecka 28

65,00

17,75

10,00

92,75

 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1.             BIP/Tablica ogłoszeń

 

..........................................................................................................................

 

Zamawiający:                                                               Opinogóra Górna, 3 grudnia 2012 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.21.2012

ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA

do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 28.11.2012 r. pod numerem 251841-2012 na „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opinogóra Górna w okresie od 18.12.2012 do 17.12.2015”

W związku z faktem, że do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści siwz, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytania wraz z wyjaśnieniem

Pytanie:

W związku z ogłoszonym przetargiem na ubezpieczenie Gminy Opinogóra Górna prosimy
o dodatkowe wyjaśnienia zapisów siwz, dotyczy ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków OSP – ubezpieczenie bezimienne drużyn OSP:

- koszty nabycia przedmiotów ortopedycznych – min. 15% sumy ubezpieczenia,

- koszty leczenia –min. 10% sumy ubezpieczenia,

- oparzenia i odmrożenia – min. 20% sumy ubezpieczenia,

- jednorazowe świadczenie za pobyt w szpitalu – min. 5% sumy ubezpieczenia

Co oznaczają  określenia minimum?

Odpowiedź:

Podane określenia minimum oznaczają, że dla ważności oferty sumy ubezpieczenia
dla wskazanych ryzyk  nie mogą być niższe niż podane wartości. Np. dla kosztów nabycia przedmiotów ortopedycznych suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 15% podstawowej sumy ubezpieczenia czyli 1.500 zł. Zasady wypłaty świadczeń w ramach sum ubezpieczenia określają ogólne warunki ubezpieczenia wykonawcy.

 Z up. Kierownika Zamawiającego 

                                                                                  mgr inż. Beata Golasińska

1.     BIP/Tablica ogłoszeń

 

.....................................................................................................................

Zamawiający:                                                Opinogóra Górna, 27 października 2012 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.21.2012

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opinogóra Górna
w okresie od 18.12.2012 do 17.12.2015

SEKCJA I

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 251841-2012 z dnia 28.11.2012 r.

-tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

-strona internetowa Zamawiającego –  www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia
i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opinogóra Górna w okresie od 18.12.2012 do 17.12.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
w zakresie:

1)    ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

2)    ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

3)    ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,

4)    ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

5)    ubezpieczenia szyb od stłuczenia,

6)    ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,

7)    ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS).

2.    Zamówienie obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych:

1)    Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06 - 406 Opinogóra Górna,

2)    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4,
06 - 406 Opinogóra Górna,

3)    Gminna Biblioteka Publiczna w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4,
06 - 406 Opinogóra Górna,

4)    Gminny Ośrodek Kultury w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4,
06 - 406 Opinogóra Górna,

5)    Szkoła Podstawowa w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 25, 06 - 406 Opinogóra Górna,

6)    Gimnazjum w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 25, 06 - 406 Opinogóra Górna,

7)    Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie, Kołaczków 10, 06 - 406 Opinogóra Górna,

8)    Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej, Wola Wierzbowska 27, 06 - 406 Opinogóra Górna,

9)    Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06 - 406 Opinogóra Górna,

3.    Miejsca ubezpieczenia: Wskazane wyżej siedziby jednostek organizacyjnych zamawiającego oraz inne lokalizacje wskazane w wykazach budynków (załącznik A każdej jednostki).

4.    Szczegółowy zakres ubezpieczenia zawarty został w punkcie Program ubezpieczenia siwz. Zawarcie umów ubezpieczenia nie może wiązać się z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt 6. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do przyjęcia zamówienia oraz zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek i warunków nie mniej korzystnych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.12.2012 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr B do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr B do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr B do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr B do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr B do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
    o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
      o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
      w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział
      w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony
      nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
      o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

W przypadku wykonawców działających w formie towarzystw ubezpieczeń wzajemnych oświadczenie, że zawarcie ubezpieczeń nie będzie się wiązało z nabyciem
lub utrzymaniem członkostwa w TUW - zał. E.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 65
  • 2. Zaakceptowane klauzule dodatkowe - 25
  • 3. Oferowane franszyzy - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul.
Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna - Sekretariat (pok. nr 18).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. Tablica ogłoszeń/BIP

Do pobrania:

SIWZ

Wzór umowy

Załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d

Załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2c'

Załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3c'

Załącznik nr 4a, 4b, 4c, 4c'

Załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5c'

Załącznik nr 6a, 6b, 6c, 6c'

Załącznik nr 7a, 7b, 7c, 7c'

Załącznik nr 8a, 8b, 8c, 8c'

Załącznik nr 9a, 9b, 9c, 9c'

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871150]

przewiń do góry