Wersja archiwalna 2012-12-17 07:55:16
Zamawiający: Opinogóra Górna, 17 grudnia 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.20.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Dostawę oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych”
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
- Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 266241-2012 z dnia 17.12.2012 r.
- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426358 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego z przeznaczeniem
do ogrzewania budynku Centrum Administracyjnego w Opinogórze Górnej gatunek L-1 według Polskiej Normy PN-C-96024:2011 o następujących parametrach:
1) wartości opałowej nie mniejszej niż 42 600 kJ/kg,
2) temperatura zapłonu min. 56o C,
3) temperatura płynięcia max. -20o C,
4) zawartość siarki max. 0,1%,
5) lepkość kinetyczna w 20o C max. 6,00 mm2/s,
6) zawartość wody max. 200 mg/kg,
7) gęstość w temp. 15o C max. 860 kg/m3,
8) pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,3%,
9) pozostałość po spopielaniu, max. 0,01%.
2. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy w czasie trwania umowy szacuje się w ilości do 140 000 l.
3. Zamawiający kupuje konkretne ilości oleju opałowego w litrach w temperaturze rzeczywistej, zgodnie ze wskazaniem zalegalizowanego układu pomiarowego w samochodzie za cenę ustaloną w SIWZ oraz umowie, bez żadnych dodatkowych przeliczeń. Wykonawca w zaoferowanej marży lub upuście musi uwzględniać różnice pomiędzy temperaturą rzeczywistą wydawanego paliwa, a temperaturą referencyjną +15o C stosowaną przez producentów oleju opałowego.
4. Zamawiane ilości mogą ulec zmianie w stosunku do wielkości całego zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku ze zmianą ilości oleju w stosunku do wskazanej wyżej ilości orientacyjnej, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze.
5. Dostawy oleju opałowego będą realizowane sukcesywnie etapami w terminach i ilościach wyznaczonych przez Zamawiającego na telefoniczne lub pisemne zlecenie wykonania wysłane do Wykonawcy faksem lub e-mailem nie później niż w terminie 24 godzin przed żądaną datą dostawy.
6. Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od warunków pogodowych.
7. Miejsce wykonania zamówienia: ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna - zbiornik o pojemności 6 000 l w budynku Urzędu Gminy.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców jako przedmiotu dostawy produktów równoważnych wymienionych powyżej. Przez produkty równoważne należy rozumieć tylko takie, które odpowiadają wymienionym powyżej pod względem właściwości jakościowych i są od nich nie gorsze. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty świadectwa jakości, certyfikaty, aprobaty techniczne, karty charakterystyki produktu itp.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zbigniew Jastrzębowski Stacja Paliw - Art. Motoryzacyjne, Komorowo 32, 13-113 Janowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 441000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 525210,00
- Oferta z najniższą ceną: 525210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 551040,00
- Waluta: PLN.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
..........................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 23 listopada 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.20.2012
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych”
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
Zbigniew Jastrzębowski Stacja Paliw – Art. Motoryzacyjne
Komorowo 32, 13-113 Janowo
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 4 oferty, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe „Z. Niziński” |
ul. Serocka 11 A 07-200 Wyszków |
99,67 |
99,67 |
2 |
Petrodom Venna Spółka z o.o. Spółka Komandytowa |
ul. Sidorska 61 21-500 Biała Podlaska |
95,31 |
95,31 |
3 |
Stacja Paliw Waldemar Krzysztof Cejmer |
Szosa Ciechanowska 4 06-420 Gołymin-Ośrodek |
97,76 |
97,76 |
4 |
Zbigniew Jastrzębowski Stacja Paliw – Art. Motoryzacyjne |
Komorowo 32 13-113 Janowo |
100 |
100 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
...................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 30 października 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.20.2012
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Dostawę oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych” SEKCJA I Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 426358-2012 z dnia 31.10.2012 -tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego z przeznaczeniem do ogrzewania budynku Centrum Administracyjnego w Opinogórze Górnej gatunek L-1 według Polskiej Normy PN-C-96024:2011 o następujących parametrach: 1) wartości opałowej nie mniejszej niż 42 600 kJ/kg, 2) temperatura zapłonu min. 56o C, 3) temperatura płynięcia max. -20o C, 4) zawartość siarki max. 0,1%, 5) lepkość kinetyczna w 20o C max. 6,00 mm2/s, 6) zawartość wody max. 200 mg/kg, 7) gęstość w temp. 15o C max. 860 kg/m3, 8) pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,3%, 9) pozostałość po spopielaniu, max. 0,01%. 2. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy w czasie trwania umowy szacuje 3. Zamawiający kupuje konkretne ilości oleju opałowego w litrach w temperaturze rzeczywistej, zgodnie ze wskazaniem zalegalizowanego układu pomiarowego w samochodzie za cenę ustaloną w SIWZ oraz umowie, bez żadnych dodatkowych przeliczeń. Wykonawca w zaoferowanej marży lub upuście musi uwzględniać różnice pomiędzy temperaturą rzeczywistą wydawanego paliwa, a temperaturą referencyjną +15o C stosowaną przez producentów oleju opałowego. 4. Zamawiane ilości mogą ulec zmianie w stosunku do wielkości całego zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku ze zmianą ilości oleju w stosunku do wskazanej wyżej ilości orientacyjnej, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze. 5. Dostawy oleju opałowego będą realizowane sukcesywnie etapami w terminach i ilościach wyznaczonych przez Zamawiającego na telefoniczne lub pisemne zlecenie wykonania wysłane do Wykonawcy faksem lub e-mailem nie później niż w terminie 24 godzin przed żądaną datą dostawy. 6. Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od warunków pogodowych. 7. Miejsce wykonania zamówienia: ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna - zbiornik II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem (załącznik nr 1 2. Wypełniony Formularz cenowy (załącznik nr 5 do SIWZ) 3. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy 1) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia; 2) zmiany stawki akcyzy, 3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 4) zmiany lub likwidacji producenta (dostawcy) oleju, tj. PKN ORLEN lub LOTOS 5) w zakresie: a) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, b) przedmiotowym (produkt zamienny), c) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, d) obliczenia stałego składnika ceny 1 l oleju opałowego na dzień dostawy opisanego 6) w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b) wystąpi brak możliwości zakupu oleju z przyczyn leżących po stronie producenta. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną 3. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień umowy IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2012-12-17
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-17 07:55:16
- Liczba odsłon: 305
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: